Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست مزمن دختر دوساله و نیم
- لکه های خاکستری چشم کودکان
با سلام . پسرم یک ساله و نیم داره چند لکه خاکستری و قهوه ای روی سفیدی چشمش هست ... این لکه ها برا چیه ؟؟ آیا نیاز هست به متخصص چشم مراجعه کنیم ؟؟؟
- شربت اموکسی کلاو
با سلام وقت بخیر سوالی دارم ، شربت آموکسی کلاو برای سرفه کودک ۸ ساله خیلی قوی نیست ؟ دوز مصرفی رو میشه لطفا بهم بگید ، ممنونم
- چانه
سلام و خسته نباشید پسر من دوسال و سه ماهس پایین چونش اگزما شده قرمز چه پمادی بزنم ممنون از شما
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- مشکل خروج ادرار
سلام ادرار من در بعضی از مواقع دو شاخه بیرون میاد بعد دو ثانیه یه شاخه میشه ادرارم با تاخیر شروع میشه بعد اتمام ادرار ادراری که باقیمونده قطره قطره میچکه احساس میکنم که ادرارم کامل تخلیه نمیشه شدت خروج ادرارپایینه سونوگرافی و آزمایش دادم به دکتر نشون دادم گفت تنبلی مثانه است و با نوشیدن آب خوب میشه آیا تشخیص دکتر درست بوده . من به تنگی مجاری ادراری مبتلا نشدم؟
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- سرفه
سلام آقای دکتر دختر من ۱۰ ساله هست وزنش ۵۳ کیلو ۴ روز هست آبریزش بینی داره و سرفه متوسط و خشک میکنه البته شب موقع خواب زیاد سرفه نمیکنه و بینیش و گوشهاش کیپ میشه و باز میشه و گلوش هم قرمزه و ترشحات خیلی کم زرد داخل گوشش هست ولی تب نداره وقتی سرفه میکنه میگه گلوم انگار ترک داره سه روز هست من دیفن هیدرامین و برم هگزین میدم ولی زیاد تاثیر ندیدم به نظر شما چه دارویی مصرف بشه ؟
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- در مورد آمپول بتامتازون
باسلام وخسته نباشید دکتر پسرم ماهی دوتا امپول بتامتازون میزنه مشکلش حساسیت الرژی وآسم داره سرفه که میکنه به زور میتونه نفس بکشه درضمن پسرم ۲سالشه ووزنش ۱۱ کیلو داره بهداشت میگه قدش خوبه فقط مشکل وزن داره خواستم ببپرسم این نوع دارو به قد ووزنش اثر میزاره ممنون میشم جوابمو بدی خیالمو راحت کنی خیلی دلشوره دارم
- شربت Azithromycin Oral 200برای بچه ی۱۰ساله خوبه ۴۵کیلوهس
سرماخورده تب داره سرفه میکنه این شربت روتوخونه دارم میشه بدم بهش بخوره
- غده لنفاوی
سلام عرض ادب خترم 8ساله دارم که نزدیک چهار سال هست غده لنفاوی دو طرف گلوش متورمه آزمایش و سونو بردم که چیز خاصی نشون نداده ولی خیلی نگرانم الان نظر شما خواستم دونم
- زردی کف پا
- سلام. وقت بخیر. دکتر برای دخترم سفکسیم 100 را تجویز کردند. اما نگفتند تا چند روز باید ادامه بدهم. خوشبختانه علائم بیماری برطرف شده تا کی باید دارو را ادامه دهم. با تشکر از پاسخ دهی شما
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر. چنساعت بعد خوردن شیر میتونم پودر اس امپرازول به نوزاد هفت ماهه بدم؟
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه

