Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کودک ۲ ساله برای عفونت ادراری چه دوز سیفکسیم مصرف کند
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- التهاب گلو
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهه معاینه شده گلوش خیلی التهاب داره چه دارویی بدم بهتر بشه ممنون؟؟ آیا چرک خشک کن نیازه؟؟
- پرخاشگری
و یک سوال دیگه ام اینه ک خیلی پرخاشگر شده چیزی بهش میگیم یا میگیم اون کار و نکن یا بلند باهاش حرف بزنیم اونم بلند داد میزنه و هرچی تو دستشه یا کنارشه پرت میکنه و جیغ میزنه این طبیعیه؟ قبلا این۹وری نبود یه ۳،۴ ماهیه اینجوری شده کاری ک نمیخواد انجام بده رو اینجوری میکنه
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر داخل یک چشم دختر یازده ماهه ام چندروزی هست که قرمزه دلیلش چی میتونه باشه چیکار کنم خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی کنید
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- علت لکه خون از پستان دختر بچه هشت ماهه چیست؟
دختر بچه هشت ماهه پنج روز پیش دوبار که خواستم لباسش رو عوض کنم از نوک پستان به پیراهنش نقطه خون زده بود . دیگه هم بعد از اون تکرار نشد . (خون ندیدم )بردم دکتر گفت در ظاهر و لمس چیزی نیست و سونوگرافی نوشت . مشکل خاصی هست ؟خطرناکه؟
- شیر خوردن زیاد
سلام وقت بخیر من نوزاددوماه دارم می خواستم ازشمابپرسم می تونم شیرخشک بخرم بدم بهش چون گاهی وقتا که نمی خوابه گریه میکنه شیر میدم یکی دودقیقه می خوابه باز شیر میدم تو طول روز پنج یاشش سری این کارو تکرار میکنه تا جای که شیر ندارم جیغ میزنه گریه میکنه بعضی وقتا که شیر میدم قشنگ می خوابه شیر پرمیشه بد بلند میشه می خوره یه راهنمای بکنین اگه شیر خشک نیاز داشت یه شیر خشک معرفی بکنین ممنون میشم
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- مدفوع
با سلام و احترام دخترم نزدیک یکسالشه چند روزه مدفوعش مشگل پیدا کرده دفعاتش زیاد شده و به شدت بوی سرکه میده اول اسهال بود بعد یبوست والان معمولی
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷ سالشه یک ماهه سرما خورده و سه مرتبه هم دکتر بردیم ولی هنوز سرفه و خلط گلو دارد چه باید بکنیم.
- لاکتولوز
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک دو سال و دو ماهه دارم الان یک ساله که یبوست هست و پودر پیدرولاکس بهش دادم اصلا خوب نشد الان یک پزشک عمومی شربت لاکتولوز داده گفتن هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی بدم با وزن ۱۲ و نیم کیلو این مقدار زیاد نیست؟
- طریقه مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
طریقه مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۸ماهه با وزن ۸و۷۰۰هر چند ساعت باید مصرف شود و چه میزانی
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- ریزش مو3ساله
سلام آقای دکتر.دختر3 سالشه 13کیلووزنشه.وقتی موهاشوشونه میزنم موهاش خیلی میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.ممنونم

