Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
باسلام، پسر ۲۱ ماهه ام فقط تب دارد، چه دارویی بدم،ممکنه اومیکرون باشه؟
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- مقدار مصرف
سلام اقای دکتر در جواب سوال من فرمودین شربت اسمونی بدهید میشه لطفا اسم کامل شو بگید اخه این شربت گفتن نمی شناسیم داروخانه ؟ مقدار مصرف برای ۲۲ماهه هم لطفا یگید
- آدزوفر
سلام جناب آقای دکتر خسته نباشید. پسرم بیست و سه ماه دارد و تحت نظر شماست. آقای دکتر تا چه سنی باید قطره ی آدزوفر را به پسرمان بدهیم؟ متشکرم
- فرورفتن میخ در پای کودک دو ساله
کودک دو سالم یه میخ رفته تو پاش ایا احتیاج به واکسن کزاز هست و چکار کنم ک عفونت نکنه متشکرم ازتون؟
- تب_کودک
سلام. میشه کمکم کنید دکتر. دخترم 7 سالشه بردمش بیابون باخودم باد شدیدمیومد ولی شدید میومد دم داشت هواش. الان یذره بدنش داغه ابریزش بینی هم داره چیکارش کنم هیچ درمانگاهی هم دسترسی ندارم چیکارکنم خواهش میکنم؟ راهنماییم کنید
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- گردن نگرفتن بچه
 سلام.خسته نباشید .دخترمن موقع تولد اکسیژن کم اورد .الان 13ماهشه ..گردن نمیگیره .و نمیشینه و راه نمیره فقط میتونه قلط بزنه .خیلی دکتر بردیمش ولی فایده نداره .اما از نظر هوشیاری زرنگه ..حتی ام ار ای هم بردیمش..لطفا بگین کی حرکاتش عادی میشه و ایا امیدی هس به خوب شدنش؟
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- سرماخوردگی
دختر شش ساله ام سه روز سرفه زیاد میکند وابریزش بینی سبز رنگ است ولی تب ندارد احتیاج به چرک خشکن دارد؟
- سیتریزین
سلام دکتر برای کودک ۱۷ماهه سیتریزین تجویز کرده برای بی قراری در خواب و خارش چشم علایم خیلی شدید نیست لازمه این شربت و بدم ؟ عوارض نداره ؟
- روی همه سوالات میزنم پاسخ نمایش داده میشه ولی پاسخ سوال خودم باز نمیشه، چرا
- آسم و الرژی
سلام پسری هفت ساله دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه مسافرت تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- تب ولرز
تب 38و 39 ابریزش بینی کودک 18 ماهه
- قطره پلارژین
سلام دکتر برای کودک 20 ماهه چه مقدار قطره پلارژن باید بدم
- پوست سرکودک
سلام اقای دکتر بچه 6 ماهه ام سرش فقط همون قسمت که نرمه پوسته پوسته میده شامپو بچه فیروز استفاده میکردم الان شامپو گلرنگ زدم ولی پوسته خوب نشده و سفته . ایامیتونم قبل حمام روغن بادام به سرش بمالم؟
- سرماخوردگی کودکان
باسلام وخسته نباشی من یه دختر ۱ساله ویک ماهه دارم امروز بخاطر سرماخوردگی برومش دکتر ، که براش آمپول پین سیلین وبتامتازون تجویز کرد واز طریق باسن بهش تزریق کردن بعد که اومدم خونه متوجه قرمزی پوست دور باسنش شدم وبردمش یه دکتر دیگه که بهش شربت سیتریزین داد حالا خوابیده اما صورتش رنگ پریده شده ودمای بدنش هم ۳۵ درجس چیکار کنم آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی حالم بده
- 12
سلام آقای دکتر توروخدااسترس مردم بچم 36هفته دنیااومد قد50وزن2900الان امروز دقبق یک سال ویک ماه است به موقع گردن گرفت ودر هفت ماهگی به عقب سبنه خیز رفت تاده ماهکی روبه جلویازده ماهگی وهاردست وپا قبل چهاردست وپاتونه ماهگی ازوستیل باپام آویزان میسچبید وسرپا میشدتوهشت ماهگی وقبلش نشست اماتعدلش کم بود ولی در په ماهگی دیگه تعادلش خوب خوب شدوخودش از حالت خواب به نشسته دراومداز زده ماهگی به راحتی ازمبل بلندمیشه وسرپامیشه واز دوازده ماهگی باکمکمبل ودیواربه پهلو راه میره وراحت بایک دستش به دیوار تعادل داذه ومیتونه اسباب بازیش اززمین برداره وباز بایسته وخیای ذاحت ازحالت ایستاهده رانو میزنه ومبشینه شیسه شیرخودش میگیره باقاشق بلده غذا بخوره ،دس دسی وکلاغ پر توپ بازی بلده سوار فیل اسباب بازیش میشه وباپابه جلومیبره اسامی افراد میشناسه وباهوشه ولی خودش مستقل نمیتونه بایسته البته دستش بگیرم راه میره وازمبل بالا میره ومیتونه از پله بره بالاولی مستقل نه واین من خیلی نگران کرده بردم متخصص گفت طبیعیه امامن نگرانم بعضی موقع در حدثانیه میایسته ولی بیشتر مواقع سریع خودش میندازه بغلم چکاذکنم مستقل بایسته

