Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- دارو
سلام کودک من شش ساله است دکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده وزنشم ۲۰ کیلو هست چند سی سی باید شربت بدم ممنون
- سینوزیت
سلام خسته نباشید پسرم هفت سالشه سینوزیت داره دکتر بردم شربت فارمنتین نوشت براش چند روز طول دوره درمانشه.چهار روزه میخوره هنوز گوش دردداره ممنون از لطفتون.
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم از، دیشب تبش 37،امروز 4باری اسهال کرد ک بهش کیدی لاکت دادم شامشو ک خورد بالا اورد، استفراغ بد بو خلطی چی بدم بهش تا حالا یبار استفراغ زده
- شربت لیکومیون
سلام و وقت بخیر. برای اینکه بچه ۵ ساله در پاییز و زمستان کمتر بیمار بشه شربت مولتی ویتامین لیکومیون تاثیری داره؟ میتونیم بهش بدیم؟
- سلام دکتر پسرم۲۶ماهه هست سرماخورده گلودرد وابریزش داره قرص سفیکسیم ۲۰۰نصف بدم مشکل داره
- س خسته ۳ سال و ۳ ماهه هست داخل مطفوعش خلط داره چند باری هم اینجوری شده مترونیدازول استفاده کردم
سلام خسته نباشین دختر من ۳ سال و سه ماهشه و داخل مدفوعش خلط داره چند باری اینجوری شده بهش مترونیدازول دادم خوب شد الان باز دوباره اینجوری شده
- آفت دهان
سلام پسر یک سال و شش ماهه دارم و آفت دهان گرفته بهترین دارو براش چیه ممنون میشم جواب دهید
- فروفورت
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید قطره سیدرال بهتره یا فروفورت؟؟ ب من میگن سیدرال آهن کمتری داره. از طرفی بچم به گندم و جو حساسیت داره اسهال میشه ، فروفورت رو میشه بهش داد؟سیدرال گاهی پیدا نمیشه
- سرفه های شبانه کودک دوساله
سلام آقای دکتر...دخترم ۲سال و ۲ماهشه...یه هفته میشه سرفه ای شبانه داره وقت خواب به نفسش توجه کردم خس خس سینه یا تنگی نفس نداره اروم میخوابه ولی وقتی سرفه میکنه یه جوریه انگار نفسش میگیره یکی دو روزم هست تو روزم سرفه میکنه دیگه هیچ علایمی نداره مشکلش چی میتونه باشه؟شربت ایمیونس بهش دادم فک کنم بهش حساسیت داد کمی کهیر زد و سرفه شروع شد آیا این سرفه ها ماله حساسیت به دارو هست یا سرماخوردگی؟بی حالی و ضعف نداره عادیه وضع عمومیش
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- بدخوابی و دیفن هیدرامین
ببخشید فرمودید برای بدخوابی دخترم دیفن هیدرامین بدم اسم شربت رو ودقیقا چی بگم به داروخانه دیفن هیدرامین بزدگسال و کودک فرقی نداره ؟
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
- زردی کف پا
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- موقع دستشویی دل پیچه
سلام خسته نباشین پسرم چهار و پنج روزه موقع دستشویی دل پیچه داره علتش چیه
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر یک سال و نیمم دیشب گلوش درد میکرد و چرک داشت یه دکتر عمومی براش سفیکسیم 100 داد و گفت هر 12ساعت 4 سی سی وزنش هم 12 کیلو هستش آیا این دوز برای دخترم زیاد نیست؟ دوز مناسب چه قدره و اینکه کلا چند روز باید بهش بدم ممنونم میشم کمکم کنید
- تب
اقای دکتر سلام من دیروز اومدم مطب شما پسرم تب داشت بهش شربت استامینوفن دادین و شیاف استامینوفن، اقای دکتر تب پسرم همش بالا پایین میکنه الان 38/5،پایین نمیاد، دستو پاشم سرد لرز میزنه چی بدم بهش

