Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم سه سالشه سرفه میکنه صبح یکبار بالا آورد برای درمانش چیکارکنم
- بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم
- سرفه خشک
سلام پسر هشت ساله ای دارم که هشت ماهه سرفه خشک داره سی تی اسکن با اسپیرومتری وعکس رادیولوژی چیزی نشون نداده.داروهای اسم والرژی و داروهای سرفه عصبی رو مصرف کرده اما بهتر نشده.الان هم موقع غذا خوردن مدام سرفه های تک تک داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- سفیکسیم ۱۰۰
سلام. پسرم. ۹ ساله است سفیکسیم. ۱۰۰ چقدر بلید مصرف کند وزنش ۳۷ است
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- منحنی رشد کودک
اگر وزن کودکی در نه ماهگی8100ودر35هفته بدنیا امده باشد ولی وزن کودکی در نه ماهگی 7600ودر 37هفته بدنیا امده باشد از نظر پزشکی کدام بهتراست کودک نارس یا ترم؟
- آنفولانزا
سلام. وقتتون بخیر. پسر من 5 سالشه ،الان 5 روزه تب و سرفه و علائم سرماخوردگی داره و تبش فقط با شیاف دیکلوفناک و شربت پروفن کنترل میشه. آیا نیازی نیس چون تبش بیشتر از 3 روز طول کشیده براش آنتی بیوتیک شروع کنم؟ و اگر لازمه لطف میکنید بگید چه آنتی بیوتیکی و با چه مقداری؟ ممنونمسار
- دل درد
سلام.دخترم سه سالشه خیلی ضعیفه بی اشتهاست تازگی چیزی میخوره میگه دلم درد میکنه به حالت سجده میره چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرآقای دکتر.ی بچه 15ماهه دارم .الان حدود دوماهه همش سرماخوردگی میگیره.دوره داروهاش که تمام میشه بعد سه چهارروز دوباره سرفه وآبریزش بینی شروع میشه.الان براش شربت سفیکسیم آوردم .خواستم ببینم چندساعته بهش بدم وچه مقدار؟ممنون
- ازیترومایسین
..سلام.کودک یک سال و چهار ماه دارم .سرفه داره و صداش درنمیاد چقدر ازیترو مایسین بدم؟
- بلوغ زودرس
با سلام خدمت شما دکتر عزیز.شهر ما دکتر غدد ندارد دخترم ۷ سال و ۷ ماهه میباشد که علایم بلوغ زودرس را دارد از یکی از پزشکان خانم در این باره پرسیدم نظر دادند که با امپول جلوی بلوغ را نگیرم و دست کاریش نکنم .لطفا راهنمایی کنید که اگر درمان کنیم بهتر است یا بگذاریم مراحل رشد را بدنش طی کند و ما دخالتی در این امر نداشته باشیم .با تشکر از شما
- حساسیت داروئی
سلام پسرم7سالم به قرص سفکسیم که دکترتجویزکرده حساسیت داره چی باید جایگزین کنم
- معده درد و نفخ معده کودک 12 ماهه
سلام اقای دکتر کودک 12 ماهه برنج دانه بلند له نشده ای ک زیاد مغز پخت نبوده خورده بعدش غذاهای دیگه ای هم خورده الان بعد 2 روز کودک بی قراره و معدش نفخ داره امکانش هست از برنج بوده باشه و آیا غذایی ک هضم نمیکنه رو تو معده نگه میداره یا دفع میشه؟بعدش پی پی هم کرده نمبدونم در پی پیش برنج بوده یا نه لطفا جواب بدین
- قطره آه
سلام آقای دکتر بچم 15ماهشه قطره آهن لیپوزوفر روزی 1.5 سی سی کافیه؟
- پادردو
سلام ببخشدمن دختر۴ساله اش همیشه ازدردپامیناله همش بایدپاهشوماساژبدم والان ۳روزمتوجه شدم کف پاش زردمایل به نارنجی آقای دکتردخترم براثربیماری که بنده داشتم مجبورشدم ،خیلی وزوترازموعداون به دنیا بیارم ۱۰روزداخل شیشه موندوبعدازدوماه تارشدکردامکان داره .خیلی ممنونم وسپاس گذارم اگربرام توضیح بدیدعلت پادردش دردش وزردی پاش چی ممکن باش وهمش مریضه اصلانمتونم ودخترم ببرم حموم زودسرما میخوره بعدشه هی میگه گوشم از بسکه بردمش. دکترخسته شدم خیلی ممنونم ازشما
- گوش درد
خسته نباشید..پسرم گوش درد گرفت بردمش دکتر واسش سفکسیم ۲۰۰ البته نصف قرص هر ۱۲ ساعت تجویز کرد...میخواستم بدونم دورش چند روزه هست.پسرم ۶ سالشه تشکر
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره

