Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام.آقای دکتر ۲تا پسر ۹و۶ ساله دارم.که تقریبا ۳ماهی میشه که دارم بهشون زینک سولفات قرص امگا میدم..بازم ادامه بدم این ۳ماه زمستون رو هم بخورند .برا ایمنیشون یا که نه کافیه
سلام پسریک ساله دارم دکتربراش شربت زنک تجویزداد میتونم بعداز اتمام دوباره بش بدم رشد قدی هم ندارد
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- استفاده از سفیکسم
سلام آقای دکتر برای دخترم که ۲سال و۸ماهشه چند سی سی از سفکسیم ۱۰۰ می تونم بدم
- خارش گلو
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم۱۵سالشه امروز صبح گفته گلوم خارش میکنه انگار یه چیزی رو گلوش گیر کرده همش گلوشو صاف میکنه تک تک سرفه هم داره بنظرتون چیکار کنم؟ ماست میتونه بخوره؟ممنونم ازتون
- باسلام،دختر ۴ ساله ی من از دیشب تب داره ،امروز اسهال زرد آبکی هم اضافه شده راهنمایی می فرمایید؟
- اسهال استفراغ
سلام دخترم یک سال و 4ماهشه چند روز که مدفوع شل و آبکی داره و به شدت بد بوعه وگاهی هم استفراغ میکنه، استفراغش هم بیشتر شب وقتی خوابه یهویی بیدار میشه و بالا میاره، چند بار بردمش دکتر یه روز خوبه فرداش اسهال استفراغ داره باز روز بعدش خوبه اشتهاش خیلی کم شده که متوجه شدم حالت تهوع داره شربت انداسترون دادم که بهتر شد و شروع کرد به غذا خوردن چند روز قبل تب داشت که سرم وصل کردن بهش و بهتر شد الان تب نداره ولی اسهال داره و گاهی استفراغ، درضمن ازمایش خون و مدفوع هم دادیم مشکلی نداشت مشکل دخترم از چیه؟
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- واکسن آبله مرغان
سلام وقت بخیر و سپاس از سایت پرمحتواتون. جناب دکتر بنده دو دختر ۱ ماهه و ۵ ساله دارم و قصد دارم برای آنها واکسن آبله مرغان و پرونار تزریق کنم ممنون میشم واکسن رو معرفی کنید و بفرمایید واکسن آبله برای فرزند بزرگ ترم رو در چه سنی میتونم تزریق کنم؟ ایرادی نداره هردو فرزندم باهم واکسینه شوند؟کلا میخواستم در این زمینه راهنمایی بفرمایید.سپاس
- شیرخشک اچ آ
سلام آقای دکتر به جای شیرخشک پپتی که کودک استفراغ میکنه میشه نان اچ آ داد؟؟ یا آپتامیل اچ آ؟
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- زردی کف پا ودست دختر ۱۶ ماهه
دخترم ۱۶ ماهه هست کف پا ودستش یک دفعه زرد شده کم خونی وعفونت اداری داشته بود ولی خوب شد .اما الان اینجوری شده باید چیکار کنم ممنونم از شما؟
- چند سیسی به بچم بدم 27کیلو
دخترم 6سال دارد26کیلو چند سیسی شربت توفیلین
- سینوزیت
سلام خسته نباشید..پسرم ۶سال و نیمشه ۲۰کیلو..سینوزیت داره سینوسای راستش سینوزیت حادداره دکتربرام سفیکسیم ۱۰۰نوشتن هر۱۲ساعت چندسی سی بایدبدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- لک سفید
یه لکه بزرگ سفید از نوزادی تو شکمش بود دکتر بردم گفت چیزی نیست آیا درسته؟ بعد گفت زیاد نشه چند وقتیه زیاد شده بنظرتون چه بیماریه؟
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید

