Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کج شدن صورت
دوسه روزی هست که پسرم گریه یا خنده میکنه نصف صورتش کج میشه
- رفتارنامناسب کودکم ر
باعرض سلام. بنده یک دختر3/5دارم که حدودیکی دوماهه که رفتارمشکوگ وغیرمناسبی داره. ایشون بعضی وقتاخودش رو روی مبل دولاکرده وبه مبل میکشد. یابه طورطاق بازدرازکشیده ودستش رابه آلت تناسلی خودمیکشد؛نمیدونم چکارکنم که ابن رفتارش طول نکشه وبراش عادت نشه. ونمیدونم چه عکس العملی ازخودم نشون بدم. لطفاًراهنماییم کنید. مم نون میشم
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- انگل
سلام.پسرم چند لک سفید رو صورتشه و شبا دندون قروچه میکنه زیاد و مقعدش خارش داره شربت متروندازل دادم فایده ندارد فاویسمی ممنونم میشم راهنماییم کنید
- کمک
سلام کودکی۲۲ ماهه دارم چند وقتی متوجه شدم پاهایش کمی پرانتزی است آیا باید درمان شود؟
- ناخن قاشقی
سلام دخترم چهار ساله هست ناخن پاهاش که بلند میشه کج میشه مشکل چیه چه نوع شربتی بهش بدم کلسیم یا امگا3 چه نوعی ممنون
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- تاخیرگفتار
سلام..پسربچه من ۳سالشه الان نزدیک ۱سال ونیمه فقط همین ۱۰تاکلمه رو اونم اگه من بگم تکرار میکنه ولی مدام کلمه بابا رو باخودش تکرار میکنه..به حرفامون قشنگ گوش میده هرکاری بگیم برامون انجام میده شنواییش خیلی خوبه ارتباط چشمی هم داره.بردم پیش پزشک اطفال یکماهه شربت اویترات وقرص روتین مصرف میکنه وتا الان تاثیری نداشته...به نظر شما مشکلش چیه؟
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام پسرم ۹ماهشه آبریزش بینی وگرفتگی صدا داره چکارکنم خوب بشه
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- کمک
سلام ، بچه ۶ ساله دارم سرما خورده دکتر بهش شربت آزیترومایسین داده فقط الان آبریزش بینی با سرفه داره چه شربتی بهش بدم که خوب بشه وزنش ۱۹ کیلو هست ، ممنون
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- گلو درد
سلام پسرم شش سالم گلو درد داره آیا میتونم کپسول اموکسی کلاو ۶۲۵رو نصفه بهش بدم؟
- امیر مصطفی
پسرم ۴شنبه غروب دچار استفراغ شده تا زمانی که بره پیش دکتر ۵ بار استفراغ زده بعد دکتر براش سرم نوشت زدیم خوب شد تا دیروز زیاد غذا نخورد از ترسش که بالا نیاره غذا دیروزش خیلی کم بود و امروز بیدار شد صبحانه خورد غذا هم خورد بعد خوابید و بیدار شد یکم بیحال بود گفت دستشویی دارم رفتیم دستشویی که اولش پی پیش سفت بود و بعد شل شد اسهال بوددر ضمن اصلا داروهاشو نمیخوره همشو از دهانش میریزه بیرون پسرم ۳ سالشه نگرانم باید چیکار کنم؟
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- کپسول سفکسیم 200
برای سرفه دخترم هذ9 سالشه سفکسیم 200 روزی چند بار
- حساسیت به قطره سولفاستامید
سلام خسته نباشید چشم پسرم عفونت کرده و براش قطره سولفاستامید تجویز شده ولی حساسیت بهش داره چه جایگزینی داره ؟
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره

