Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- دورسرنوزاد
سلام آقای دکتر من دیروزخدمت شماپیام دادم درمورددورسر نوزادم كه در 6ماهگی دور سرش 46.5ودرزمان تولد 36بوده واباتجوز ژز شما ودکتر فوق تخصص اطفال سونوی مغز کودکم نرمال بودلذا چون تکامل نوزادنیز نرمال است وتغذ یه خوابش مناسب است کودک بی قراری ندارد آیااقدامددیگر نیازاست کمال تشکر تا شمادا م در ضمن بهداشت گفت. دورسرازنمودا رخارج نشده وباوزن8.500وقد69مناسب است
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- شربت ازیترمایسیون ۲۰۰به کودک ۳ساله چند سی سی بدم
دخترم گلو درد و سرفه خلط دار داره و تبم داره سه سالشه شربت ازیترمایسیون ۲۰۰چند سی سی بهش بدم در روز
- سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- واکسن شش سالگی
سلام وقتتون بخیر. دخترم واکسن هجده ماهگی رو که زد، خیلی خیلی اذیت شد، تبش کنترل نمیشد و تا 41 رفت تبش، حالا بنده برای واکسن شش سالگیش نگرانم، میشه واکسن شش سالگی رو توی چندمرحله ب شکل دوگانه زد؟ چون بدنش ضغیفه خیلی، نگرانم مثل واکسن هجده ماهگی بزور تبش بیاد پایین
- دانه های قرمز پشت گردن کودک
سلام وقت بخیر .دختر من تازه یکسالش شده.دو روز هستش پشت گردنش دونه های ریز قرمز زده.بعده دوروز بشتر شده و به جلوی گردنش هم سرایت کرده.کرم آتوپیکس گرفتم و دوبار زدم ولی تغییری نکرده.
- مصرف قرص
باسلام دخترمن ۲۱ماهشه امرپز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بزدم دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه. توروخدا نیازنیست ببریمش دکتردیکه یا ازمایش؟
- ضربه به لب
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد. تحت نظر شماست. دیشب موقع دویدن و بازی کردن لبش محکم به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی شد و کمی خونریزی کرد . ورم کرده و خونمرده شده. بخاطر دردش نمیتونه غذا بخوره. دکتر داروخانه پماد ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم تا شما یه پماد ترمیم کننده معرفی بفرمایید. الان تهران هستیم و نا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از شما
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام اقای دکتر خوب هستید ببخشید سر دودول بچم که ۷سالشه از همون جایی که جیش میکنه یکم قرمز شده و میگه جیش میکنم میسوزه امشب متوجه این موضوع شدم ختنه شده بچم موقع نوزاد بوده آزمایشی ام برای اینکه ببینم عفونت ادراری داره انجام ندادم چی پمادی میتونم استفاده کنم و چیکار کنم ممنونم از پاسخ گویی شما
- مواد شوینده و فاویسم
سلام آقای دکتر کودک من یک سال و سه ماههشه. و فاویسم داره. امروز از شوینده های نانوسان چربی زداها هست رفته بود رو زمین و پنج دقیقه با دستها و پاهاش با مواد بازی میکرد که من متوجه شدم و سریع دست وپاهاشو شستم. خواستم ببینم به خاطر فاویسمش برلش خطرناک نیست؟ الان من باید چیکار کنم؟
- لرزش پا
باسلام خسته نباشید پسرم 3وهشت ماهشه امشب توی خواب پای راستش با دست چپش مثل یک تیک لرزید خواستم بدونم مشکل داره
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- عرق کف دست
سلام اقای دکتر دختره من ۲۲ماهشه ویه ۴.۵روزه ک کف دستش عرق میکنه زیادم مشتاق غذا خوردن نیست با کلی سرگرمی بهش عذا میدم میخوره
- آلرژی
سلام دکتر دخترم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته شما گفتید تا یکسالگی رژیم لبنیات را رعایت کنیم الان دخترم یکسالشه چند روزه خودم به میزان کمی لبنیات مصرف میکنم دخترم مدفوعش خیلی سفت شده و یبوست گرفته چون قبلا هم اگه لبنیات میخوردم کودکم یبوست میشد حالا باید چکار کنم؟ یعنی باز هم باید لبنیات نخورم ؟
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- تب_کودک
۲ روز هست که کودکم تب کرده حالش خوبه ولی دمای بدنش۳۹ درجه است علتش چیست؟
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسرم دوماه و شش روزشه سه روز پیش واکسن دوماهگیشو زدم بعد از واکسن صداش گرفته امکان داره به خاطر واکسن باشه شیر هم خوب میخوره دیشب بردمش دکتر شربت نئو تادین براش نوشته به نظر شما تاثیر داره که بهش بدم
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه 21کیلو وزنشه قد 128 خیلی لاغره اشتهاشم زیاده از مایشم داده گفتن مشکلی نداره چیکار کنم وزن بگیره
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.

