Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پزشکی
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه و سرماخوردگی شدید داره سرفه های ممتد و خلط آور داره که منجر به تهوع میشه لطفا راهنمایی بفرمایید که چه داروی قوی بخوره
- دوز سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۳ کیلو
برای کودک ۴ ساله ام که وزن ۱۳ کیلو داره دوز سفکسیم ۱۰۰ چقدر هست؟
- فراموش کردن دوز قطره باکتی برای کودکم
سلام اقای دکتر کودک من دختر یکسال و هشت ماهه هست چشم چپش قی میکنه نمیدونم چقدر دوز این قطره باید مصرف کنم راهنمایی کنید لطفا
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- شیرخشک
دختریک سال وچهارماهشه رفلاکس داره شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی الان پیدا نمیشه چه شیری میتونم جایگزینش کنم
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
سلام ببخشید برای دخترم ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو هر ۱۲ساعت چند سی سی سفکسیم۱۰۰ بدم؟
- غذا
سلام خسته نباشید آقای دکتر از چه سنی میشه کباب کوبیده به بچه داد ؟ به کودک ۱۵ماهه بدیم مشکلی هست ؟
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- مولتي ويتامين مينرال
سلام آقاي دکتر من بچه شير ميدم و روزي يک عدد کپسول مولتي ويتامين مينرال ميخورم لشکالي ندارد؟ باوجود اندازه ي ويتامين ها در اين قرص مشکلي ندارد؟؟
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- استفراغ نوزاد6ماهه
با سلام کودک من طبق تشخیص پزشک بیماری هرپانژین داره که تا امروز 9 روز به طول انجامیده اما در روزهای اتر یعی از روز 8 و 9 شدوع به استفراغ کرده کودک من 17 ماهه بوده و دلرای خونریزی لثه و تاول در گلو و حالت تهوع میباشد . ایا این حالت تهوع نشان بهبود روند بیماری هست ؟با تشکر
- حرف زدن کودک
سلام من پسری ۱ سال و پنج ماهه دارم از چند ماه پیش کلمات ساده رو میگفت و صدای حیوانات رو تکرار میکرد و تقریبا هر چیزی بهش میگفتیم سعی در گفتن داشت ولی الان دیگه تکرار و سعی نمیکنه و همش با گفتن اااااا و یا جیغ و یا اشاره به چیزی که میخواد متظورش رو میرسونه باید چی کار کنم؟؟؟ نگرانم
- جوش های زیر پوستی
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم شدم دخترم ۴روز تب شدید میکرد الان ۳ روز تبش قطع شده ولی امروز متوجه جوش های ریز مانند جوش های نورادی روی صورتش و گردنش و شکمش شدم ممکنه از تب باشه
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- تشنگی و جوش بدن
سلام من پسرم ۱۸ ماهشه در طی روز خیلی اب میخوره و شبها که خوتبی ۴یا۵بار بیدارمیشه واسه اب خوردن و این که چند ماهی میشه دست یا پاهاش یه جور مثل جوش در میاره ولی خیلی صفته بعد چند روز مثل زخم میشه و از بين میره چند دکتر بردم فقط شربت حساسیت دادن هیچ تاثیری نداشته خیلی نگرانم

