Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- پرسش در مورد شربت سفیکسیم ۱۰۰
با سلام.۲روزه ک سفیکسیم ۱۰۰ب کودک ۶ماهه میدیم و گلاب ب روتون خیلی اسهال شدیده لطفا راهنمایی بفرمایید
- ادرار شیری یعنی عفونت ادراری
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سالشه چن روز پیش اسهال واستفراغ شد و کمی هم تب داشت البته خیلی بالا نبود و استفراغش بعد یکی دوروز قطع شد و دفعات اسهالیش هم کمتر شد و امروز دیدم وقتی ادرار میکنه اول ادرارش یه مایع شیری رنگ هست و بعدش شفاف میشه .. خواستم ببینم علتش چیه آیا عفونت ادراری؟ کم اشتها هم شده وزنشم تقریبا ۱۳/۵ هست .. پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون
- پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- گلودرد
یلام دکار پسر ۴.۵ ساله دارم کمی گلودرد داره و کمی تب کرده پلارژین بدم یا سیموسپان ؟
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد
- سلام خسته نباشید . آقای دکتر دختر من دوماهشه ویتامین آد رو دوبرابر بهش میدادم یعنی دو میل الان سوالم اینکه خدایی نکرده براش مشکلی پیش میاد ؟ من الان باید چیکار کنم ؟ میشه راهنماییم کنید ممنونم
- ضربه زانوی کودک
باسلام کودک ۱۴ ماهه هفته پیش از روی مبل به پایین افتاد حالا یه کمی تو راه رفتن احساس میکنیم میلنگد خواهش میکنم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- سرماخوردگی دخترم
باسلام چن روز پیش خواهرزادم سرماخورده سرفه وابریزش وداشته دخترم ۵ونیم سالشه وازش گرفته وفعلا سرفه های تک داره آیا شربت ستادین دی واسپری سدیم کلراید تاثیر داره یا انتی بیوتیک باید مصرف کنه اخه خواهرزادم انتی بیوتیک مصرف کرد
- کهیر و حساسیت
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمشه پارسال یه بار بدنش بعد از خوردن سیر کهیر زد یه ماه پیش هم نمیدونم چی خورد بدنش کهیر زد از اون موقع تقریبا هر روز کهیر میزنه شدید نیست اما تقریبا هر روز کهیر خفیف داره پشت گوشش یکی دو ماه پیش یه کوچولو لنفش ملتهبه گردنش هم چند تا لنف ریز داره آیا کهیر و حساسیت با التهاب لنف ارتباط داره ؟چند ماهه پشت گوشش یه لنف ریز زیر دست حس میکنم (البته قبلش سرما خورد اما نمیدونم قبل از سرما خوردگی هم بود یا نه)اذیت نمیشه اما هنوز برطرف نشده خیلی استرس دارم خطر نداره؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر ببخشید پسرم ۳ساله نیمه هست با وزن ۱۳کیلو سرماخورده بود دکتر سیتریزن و سرماخوردگی دادچون گلوش التهاب داشت اموکسی سیلین ۲۵۰داد بهش هر ۱۲ساعت ۵ونیم سی سی میدمش سوالم اینه تا چند روز اموکسی بهش بدم و اینکه شربته خوبه یا نه؟
- واکسن اشتباهی
باسلام کودکی یکساله دارم به جای واکسن یکسالگی واکسن 18ماهگی به اشتباه زده شده وبلافاصله واکسن یکسالگی هم تزریق شده مشکلی بوجودنمیادبایدچکارکنیم الانم تب کرده وپاش متورم شده باتشکر
- عفونت ادرار
- مدفوع خلطی
سلام وقتتون بخیر چند روزه. تو مدغوع دخترم خلط. ی مخاط کثیف
- درمورد دانه قرمز
دختر۶سالهام بعدازتب دانهاریزدربدنش دراومده نه خارش داره نه دانهاش بزرگ هست دانهافقط ازگردن شروع شده تا آلت تناسلیش ادامه داره وپشت هم همین طور مریضی خاصی هست من دکترنبردمش فقط شربت استامین فن دادم لطفا راهنماییم کنید .خواهش میکنم

