Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- ازشیرگرفتن
سلاموخسته نباشید .پسرم دوسال و یک ماهشه.میخوام از شیر بگیرمش.با وجود ویروس کرونا باید چیکار کنم .بگیرمش یانه.ممنون از شما
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- زمان قطره
سلام آقای دکتر بهترین زمان قطره آهن و مولتی ویتامین در طول شبانه روز کی میباشد؟
- بندی ادرار
سلام وقت بخیر چن وقت ادرار دخترم بنده ۱ سالشه وقتی میخواد ادرار بکنه خیلی بی قراری میکنه بعد الان دو روز اصلا ادرار نکرده بردیم دکتر سونو گرفتیم گقت مشکلی نداره بعد توی آزمایش یه عفونت داشت یه سفیکسم داد و الان یه ذره هم بهتر نشده چیکار کنیم لطفا راهنمای کنید
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.
- قورت دادن هسته آلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر خوبی من دخترم سه ونیم امروز ی هسته آلو قورت داده بنظر شما ببرم دکتر چکاب بشه . ممنون از راهنمایی شما
- درد سینه دختران
دخترم ۱۰ سالش دوروز پیش گفت نوک سینم درد میکنه دیروز دیدم ورم کرده اندازه نخود باید چیکار کنم سینه سمت راست
- گرفتن کودک از پوشک
باسلام ، کودکی دارم دوسال و نه ماهشه ، از رفتن به سرویس بهداشتی به شدت بدش میاد ، لجبازی میکنه موقع رفتن به سرویس بهداشتی میگه نه نمیروم وقتی هم میبریمش بازیگوشی میکنه سریع از سرویس بهداشتی میاد بیرون که تو اون محیط نباشه چاره چیست ؟
- اسهال
پسرم ۱ سالو نیمشه و ۶ روزه اسهاله روز اول تب ۳۹ درجه داشت ک بعد یردز قط شد اما اسهالیش ادامه داره اول سبز و خلطی بود الان زرد شده نگران کم ابی بدنشم او ار اس هم نمیخوره چیکار کنم
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- پودر کیدی لاکت
سلام دکتر عزیز برای تقویت سیستم ایمنی دختر پنج سالم؛ میتونم به مدت یکماه یک روز در میان کیدی لاکت استفاده کنم؟ سپاس فراوان
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- کم اشتها
سلام خدا قوت دخترم یک سالشه به گفته شمافقط قطره آدزیر میدم شیر خودمو میخوره میلی به غذا نداره وزن وقدش نرماله میشه یه شربت برا اشتهاش وتقویت ایمنی بدنش معرفی کنید
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
پسرم ۹سالشه.سرفه خلط دار داره.۱ هفته شربت سینه تیمیان ک بر پایه اویشن هست بهش دادم ولی خوب نشد.امروز تب هم داشت ک استامینوفن دادم.برای عفونتش چکار کنم؟میتونم نصف قرص سفکسیم۴۰۰ بهش بدم؟
- بوی تند عرق دختر 6ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم..
من یه دختر 6 ساله دارم که از حدود یک سال پیش عرق زیر بغلش بوی تندی میده. زیاد سرما میخوره و عفونتهای شدید گلو زیاد داشته.
از وقتی اینطور شد که لوزه هاش یه خرده بزرگ شد....
میشه راهنمایی ام کنید دلیل و درمانش را. ممنون - جیغ نوزاد دو ماهه در خواب
- انگل
سلام مدتیه که پسر بزرگم در ناحیه مقعد خارش گرفته ولی کم و بعضی شبها اذیت میشه. با قرص مشکلش حل میشه و یا راسته که میگن تمر هندی میتونه برطرفش کنه؟؟ممنون

