Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- بی اشتهایی و سفید شدن رنگ صورت وبیقراری
سلام آقای دکتر پسرم ۳سالو ۸ماهشه تاخیر تکاملی داره.الان ۲روزه همش بیقراری میکنه اصلا غذا نمیخوره رنگ صورتش سفید سفید شده وتند تند آب مینوشه.شباهم دانش باز میمونه.امکانش هست راهنماییمون بفرمایین.ممنونم از لطف ومحبت بیکرانتون
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- سینوزیت
سلام خسته نباشید پسرم هفت سالشه سینوزیت داره دکتر بردم شربت فارمنتین نوشت براش چند روز طول دوره درمانشه.چهار روزه میخوره هنوز گوش دردداره ممنون از لطفتون.
- دندان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه 2تا دندون پايين و تا حالا 4تا دندون بالا درآورده و ديگه چندوقته در نياورده ميخواستم بپرسم خدايي نکرده مشکلي داره؟؟
- س لااااام
سلام دکتر دختر۲سال و۸ماهم چهارشنبه صبح تا پنجشنبه عصر تب داشت و علائم سزماخوردگی برطرف شد شکر خدا ازهمونروز پلارژین و آزیترو ۱۰۰میدم که روز اول ۳سیسی روزهای بعدش یک ونیم دادم که کمه باید روز اول ۶سیسی میدادم وزنش ۱۲ و۳۰۰ هست بعد۳سیسی توخونه داشتم از قبل...الان هیچ علائمی نداره فقط سرفه خشک میکنه گاهی کم گاهی زیاد چی بدم بهش؟؟؟؟؟ واینکه مثل قبل زیاد پرانرژی نیست اشتهاش کم شده کمتر بازی میکنه غرغرش بیشتره طبیعیه؟برااشتهاش چیزی بدم؟؟؟
- چشم
- پوست
کودکم ۸ ماهشه کنار گوشه لب اون هر دو طرف صورتش دوتا چیز اندازه نخود داره ی کم حالت بر جستگی داره و نسبت ب بقیه پوستش بعضی موقع ها سفید تره نگرانم برا این...هر موقع میخنده پیداست
- آزیترومایسین ۲۰۰
سلام خسته نباشید. هفته پیش پسرم آوردم پیش شما. سرفه میکرد و تب داشت. براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشتید روز اول ۴.۵ سی سی بعد روزانه ۲ سی سی. میخواستم بپرسم آزیترومایسین رو چند روز باید بهش بدم؟ بهش پلارژین هم دادید. الان بازم سرفه خلط دار میکنه میتونم بجای پلارژین سیموسپان بدم؟
- خواب
سلام واحترام.پسرم یک سال و هشت ماهش شبا درست نمیخوابه.شدیدا هم خواب سبکی داره..۱۲یا گاهی ۱۱شب میخوابه ساعت دوبیدارمیشه یکم شیرمیخوره بعدتا صبح همینطوری تیکه تیکه هی میخوابه بیدارمیشه صبح خواب سنگین میکنه تا ظهر دلیلش چیه؟..گفتن شربت استامینوفن یا سیموسد بدم شبا ضررنداره؟
- بچم سه سالشه وچشماش بادکرده وقرمزه
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- *
سلام، کارن کرفی پیش شما پرونده داره ، گوش درد گرفته شربت آزیترو مایسین و سیموسپان، برای گوش دردش چیکار کنم تا فردا بیارمش مطب، ممنون
- یبوست کودک ۱۴ماهه
با سلام کودکی ۱۴ ماهه دختر دارم که ۲ روز هست که شکمش کار نمیکند بعضی وقتا حالتش را دارد ولی از دفع خودداری کند وگریه میکند شیر خشک مصرفی sma میباشد . تمام چیزهایی که باعث به کار افتادن شکمش لازم هست را انجام داده ام ولی فایده ایی ندارد . در مورد مصرف دارویا شیر خشک دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید .در صمن من ترکیه هستم . ممنون از لطف شما
- واکسن
سلام زدن واکسن آنفولانزا در بچه های زیر۵ سال که بهداروند وبدبیماری هستن، جهت پیشگیری عوارض ندارد؟ و اینکه میگن ممکنه فلج بشه بچه درست؟
- گوارش
سلام دختر من 21ماهشه و هر چند وقت یکبار اول یبوست میگیرهمراه باتب وخیلی اشتهاشو از دست میده بعد یبوست به اسهال تبدیل میشه وهمچنان همراه با تب و بی اشتهایی خیلی وزنشو از دست داده فکر کنم شکمش هم درد میکنه
- کم وزنی نوزاد
بچم ۱۱ ماه و ۵ روزیشه هست وزنیش کم هست راه نمیتونه بره چه کار کنم وزن بیگره
- سرفه شدید وتب
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و۵ماه سرفه شدید وتب شدید داره بهش استامینوفن دادم وبرای سرفه زیتروکم دادم تبش یکم پایین اومد وسرفه همچنان ادامه داره بدتر شد میشه راهنمایی کنید شربت خارجی چی بگیرم براش خوبه ... باتشکر
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام آقای دکتر کودک من یکساله است درمد فوعش گاهی خلط هم اه با خون خفیف است من از وقتی شیرخسک نان اچ آ ۲ دادم بهتر شد رفلاکسش الان میتونم شیرخشک را عوض کنم قد پوزن ودور سرش خوب است اما ریز نقش است وهنوز هم گاهی کم بالا می آورد نطر شما چیست چه کنم شیر خشک را عوض کتم یا تا پایان دو سالگی همون نلن اچ آ۲ را بدهم ممنون از شما

