Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- شربت ازیترومایسین برای 5ساله
- بی اشتهایی
پسر من ۲ سال و۶ ماهس چند وقته غذا نمیخوره هر غذایی که مورد علاقش بودو براش درست میکنیم نمیخوره هرچی بهش میدیم تف میکنه بیرون باید چه کار کنیم
- پسرداییم شمع خورده
سلام خسته نباشید ببخشید پسردایی شمع خورده خدا نکنه براش اتفاقی می افته
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
سلام وقت بخیر دختر ۴ ساله من حدودا ۱۰ روز پیش به مدت ۳ شب به دلیل اسهال و استفراغ شدید و گلو درد بیمارستان بستری شد بعد از ترخیص به مدت ۱ هفته سفکسیم مصرف کرد اما همچنان سرفه های خلطی داره و آبریزش بینی هم رنگ سبز داره میتونم آزیترومایسین بهش بدم؟ وزن ۱۷ کیلو هست
- شربت زیترومکس
سلام و خسته نباشید دختر من ۲۰ کیلو هستش سرما خورده و دیشب خدمتتون رسیدم قرار شد شربت زیترومکس ۳۰۰ بهش بدم اما دوز دارو یادم رفته میشه دستور مصرف رو دوباره بفرمائید
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- مولتی ویتامین
سلام .دخترم ۲ وسال دوماهشه .میخواستم بدونم برا اشتها ورشد قد شربت زیتوکید بهتره یا زینگ سولفات ایرانی؟؟ممنون
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- خوردن تاس بازی مارو پله
سلام.پسرم ۱۲ ساله هسته .امشب تاس بازی مارو پله رو قورت داده.خیلی نگران هستم.میگه حالم خوی هست.چ کنم؟
- سرماخوردگی
دخترم ۵سال ونیم سن داره دو روزه تب میکنه با استامینوفن تبش پایین نمیاد بروفن که میدم تبش پایین میاد میخواستم بدونم میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم هر دوازده ساعت ممنون
- شیرخشک
سلام چه شیر خشکی خوبه که هم وزن بده هم دخترم یبوست داره خوب بشه ۲۰ ماهشه
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- فاویسم
سلام دخترم دوساله و فاویسم داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم؟؟؟
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟
- شربت آزیترومایسین
سلام وقتتون بخیر. خواهشا راهنماییم کنید. پسرم 7سالشه تقریبا 2ماهه بخاطر الرژی سرفه و کمی خس خس داره، دکتر بردم کلی داروی الرژی و اموکسی کلاو داده، مص ف کرده ولی خوب نشده 2هفته ازمصرف این داروها گذشته میتونم ازیترومایسین 200بدم؟چندسی سی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده
- تیروئد
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...

