Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- ازمایش تیروئید
دخترم ۱۶روزش هست س ه روز بعد ک بدنیا اومد از بهداشت تماس گرفتن ک ازمایشش باید تکرار بشه بعد دوباره ازمایش گرفتن و دوباره همون مشکل رو داشت یعنی tsh5بوده و pku1.0بوده الان من روستا هستم و دسترسی ب دکتر ندارم اولین بچه ام هست ک بعداز سالهای خدابهم داده الان از نگرانی دارم میمیرم تورو قران زود جوابم بدین ک ازمایش دخترم چطوری هست و باید چیکار کنم
- هسته زیتون
سلام وقت بخیر پسرم ۱۶ ماهش است، یک عدد زیتون را با هسته خورده، احتمال داره که دفع بشه؟ خیلی نگران هستم که باعث انسداد روده یا یبوست نشود..چه راهکاری پیشنهاد میدید برای دفع راحت.
- تغذیه – کودک یک سال ونیم
سلام، دختر یک سال ونیمه ای دارم که هیچی نمیخوره، فقط گاهی اوقات یکم نون خالی یا ویفر میخوره، لب به لبنیات نمیزنه، فقط شیر خودمو میخوره، کم خونی یا مشکل دیگه ام نداره، غذارو از دهنش درمیاره میریزه دور. واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم. اگه میشه راهنمایی بفرمایید
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام . پسرم ۳ماهه است و حساسیت به پروتیین گاوی داره . کهیرمیزنه و رفلاکس داره با شیرخشک اپتامیل پپتی مشکلاتش برطرف شد ولی از وقتی پپتی میخوره یبوست میشه. لطفا یه شیر خشک جایگزین براش معرفی کنین
- سرفه
سلام اقای دکتر پسر من شش سالشه یک ساله پسرم مدام درحال سرفه کردنه هر دکتر هم بگین بردمش ولی اصن تشخیص نمیدن پسرم چه دردی داره .
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- سلام خسته نباشید دکتر برای پسرچهارساله من شربت سفیکسیم نوشته ولی نمیخوره طعمش ودوست نداره جایگزینش چه شربتی میتونم بدم گلوش چرک داره
- یبوست
سلام نوزاد چهار ماهه دختر دارم دو روز شکمش کار نکرد خاکشیر با کره بهش دادم تا کار کرد باز دو روزه کار نکرده نمیدونم چیکار کنم قبلا اینطوری نبوده در ضمن هم شیر مادر هم شیر خشک تغذیه میکنه شیر خشکش ببلاکه و خیلی وقته داره میخوره
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- تب ودرآوردن جوشهای ریز روی گونه وگوشهاش
سلام علت درآوردن جوش روی صورت وگوشهاش وقرمز بودنش همزمان بادوروز پیاپی تب برخوردم استامینوفن 325 ده سالشه
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- سرفه شدید کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله .دوماهه سرما خورده فارمتین دادم فقط سرفه هاش مونده .هیچ مشکلی نداره .دکتر گفته سینوزیت دو طرفه داره .بعد از گرفتن گرافی .الان سرفه های وحشتناک .شب تا صبح .دکتر دوباره بردم نئو تادین داده میگه حساسیته.چه کنم آقای دکتر
- پستونک
- سلام آقای دکتر بچه حالت تعوه داره
شربت آزیترومایسین واسه استفراغ دل در خوبه اگه میشه راهنمای کنید چه دارو دیگه ای بدیم ممنون
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۷ کیلو
- شیرخشک
آقای دکتر شیر پاستوریزه رو بجوشونم یا مستقیم از یخچال به بچم بدم؟

