Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وجوشه های بعد ازان
سلام اقای دکتر پسرمن چند روز گیش تب داشت با استامینوفن شیاف وپاشوره تبش قطع شد بعد 12 ساعت دون دونه ای قرمز توی دست وپاهاش مشاهده شد اونم باخارش شدید سیتریزین ا پماد هیدروکورتیزون گرفتم. استفاده کردم خارشش یه کم خوب شد الان روی گاهاشم دراومده میخاستم ببینم خطر نا یاضرری ندارد
- تب
سلام جناب دکتر وقت بخیر .دخترم بیمار شماست امروز به امید خدا واکسن ۴ ماهگی زد .طبق تجویز شما پاراکید بهش میدم هر ۴ ساعت .جناب دکتربا دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل دمای بدنش چک میکنم اولین سوالم اینه به این دماسنج ها نیم درجه باید اضافه کنم یا ۷ درجه؟و دومین سوالم اینه از چند تا چند درجه دمای طبیعی محسوب میشه و اگر یکی دو درجه بالاتر رفت فقط همون استامینوفن رو ۴ ساعته بدم کافیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- شیر
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من یک کودک چهارده ماه دارم که دیگر شیر مادر نمی خورد روزی دوبار به آن شیر خشک ببلاک می دهم وروزی یک بار شیر پاستوریزه کم چرب یک لیوان در شیشه شیرش می دهم این مقدار شیر برایش کافیست یا میتوانم شیر پاستوریزه را بیشتر بدهم وهچنین آیا شیر کم چرب مناسب است یا شیر پرچرب ممنون از بابت وقتی که گذاشتید
- اموکسی سیلین
سلام ایا اموکسی سیلین و سیتریزین برای نوزادان ۶ ماهه ضرری ندارد؟
- خارش کف پا
دخترم ۵ سالشه خارش شدید کف پا داره که باعث بریدگی و کنده کنده شده و نصف شب از خارش شدید از خواب بیدار میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟
- صحبت نکردن کودک
سلام آقای دکتر برادر زاده من 34 ماهشه یه مدت تعدادی کلمه وجمله مثل مامان نیست ..عمه سعیده نزن ..جواب سوال میداد و غیره رو میگفت اما الان 1ماه فقط تعداد کلمه مثل مامان بیا ..بابا بیا ...واسم افراد میگه وبیشتر با آجر و تلوزیون سرگرم میشه با آجر چند ساعت سرگرم میشه آیا نیاز به دکتر داره اگه دار چه دکتری مرسی؟
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین
- سرفه شدید
پسریک سال و۹ماه ام ازدیشب سرفه هاش شدید شده چی کارکنم؟؟
- نفخ کودک یک ساله
باسلام.دخترم ۱۴ ماهشه آلرژی غذایی داره و دارویی ضدتشنج مصرف میکنه..شیرخشک ببلاک ای آر از نوزادی میخوره.رفلاکس پنهان داره...شبا تو خواب با گریه بیدارمیشه زور میزنه تا باد شکمش خالی بشه.ب موادی که آلرژی داره نفخ میکنه و من نمیتونم بفهمم که چیا براش مضره چون ب همه چی آلرژی داره.یه داروی ضدنفخ میشه تجویز کنید برای کودک ۱۴ ماهه با وزن ۱۴ کیلو
- دردشکم
بچم ۳روز شکمش درد گرفته البته لحظه ای هستش یعنی میگیره ول میکنه ، اسهال نداره مدفوع هم خیلی کم میکنه اشتهاشم کم شده نمی دونیم علت چیه باتشکر .
- دارو
باسلام واحترام جناب آقای دکتر برای کودکی 2ونیم ساله امپرازول تجویز شده وگفته شده گرانول ها ازکپسول خارج وبا ماست مخلوط شده وخورده شود ولی از خوردن امتناع می کندچه باید کرد ؟آیا پودر طعم دار نداره امپرازول؟یا جایگزینی ؟ ممنون
- سینوس ها ی عفونی
دختر شش ساله ام مرتبا سرما میخورد چندین بار شربت سفکسیم استفاده کرده ولی کامل خوب نشده طوری که سینوس هاش عفونی شده و مدام آبریزش بینی دارد و سرفه های خلط دار چه دارویی مناسب است
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر . پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه و کمی سینوزیت هم داره . دوهفته پیش سرماخورده بود و خوب شد ولی طبق معمول همیشه الان سرفه های خلط دار داره . شربت سیموسپان و برم هگزین میدم . آیا میتونم شربت کلاریترومایسین هم بدم ؟ چون دکترش گفته بودن که بخاطر لوزه پاییز و زمستان این شرایط رو همیشگی داره
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماهشه وزنش هفت کیلونیمه میخواستم بدونم وزنش خیلی کمه؟غیرازشیر خودم په غذایی بش بدم وزن بگیره..سوپ و زرده تخم مرغ بهش میدم
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید

