Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسر دوسال وپنج ماهه من سرماخورده ودماغش کیپ هست وسرفه ی خلطی داره. آیا میتونم بهش سفیکسیم 100 بدم؟
- میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک باوزن ۲۸کیلو
میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۸ کیلو
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- سرفه کودک 3ساله
سلام دختر من 3 سال و نیم هست اسفند ماه 11 اسفند دماغ کیپ شد چند روز شبانه بردیم درمانگاه چون آخر هفته بود گفتن شاید ویروس باسه قطره بینی دادن.. ولی کم کم سرفه شروع شد و چون مسافرت بودیم دو مدل شربت گیاهی خریدم که هیچ تاثیری نداشت. در حالت عادی سرفه نداره تا آروم میشه بدون حرف نک سرفه داره آخرین شربتی هم که دادم سیموسپان بوده
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون
- مقدار مصرف سفیکسیم برای پسر بچه ۸ ساله با وزن ۲۶ کیلوچقدره
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- مصرف ویتامین آ در شیردهی
با سلام من زیر چشمم شدیدا خشک و پوسته پوسته شده پسرم هم فاویسمه یه سال و یه ماه داره و شیر خودمو میخوره میتونم پماد ویتامین آ استفاده کنم زیر چشمم؟؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. پسرم دوسال و نه ماه دارد. تحت نظر شماست. سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزش بینی خیلی اذیتش میکنه. میشه لطفا دلرو یا شربتی معرفی کنید برای قطع و یا کم شدن ابریزش بینیش، یک دنیا سپاس
- شربت
سلام خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟
- پودر چاقي
سلام آقاي دکتر من دختري 16ماهه دارم که خيلي شير ميخورد و من در اين 16ماه 8کيلو وزنم کم شده آيا ميتوانم از داروخانه پودر چاقي جنرال تونيک دينه استفاده کنم؟؟نوشته در شيردهي ميتوان استفاده کرد شما ميشناسيد اين پودر را؟ضرري ندارد؟
- خون دماغ شدن
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر پسرم هشت سالش چند باره از یه سمت دماغش خون میاد خواستم دلیلش رو بدونم ،باید چیکار کنم
- سلام خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه دارم باقلایی خفیف داره شربت پلرژین اسکال نداده بهش بدم.
- سرما خوردگی
باسلام دخترم یک سال وسه ماهشه . از دیروز تا حالا سرفه خلط دار گاهی اوقات عطسه و موقع خواب وشیر خوردن گرفتگی بینی و خر خر میکند لطفاً ما را راهنمایی کنید با تشکر

