Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- علت عدم ادرار کودک سه ماهه
- واكسن
سلام آقاي دكتر واكسن ٦ ماهگي دخترم دهم فروردين ميباشد امكان داره زودتر يعني ٦ فروردين زده شود يا تاثيرش رو از دست ميده؟؟
- خوراندن آب انگور به نوزاد دوماهه
سلام . دخترم دوماه و نیم داره . یکی از بستگان امروز دو قطره از انگور رو تو دهان دخترم ریخت و من دیر متوجه شدم نتونستم کاری کنم دخترم هم خورد . الان حدودا ۴ ساعته خیلی بیقراری میکنه داعم به خودش میپیچه و گریه شدید میکنه ، ممکنه راهنماییم کنید که چیکار کنم . ممنونم
- مدفوع خلطی
سلام.نوزادم ۴ ماه و ۱۰ روز هست اکثر مواقع مدفوعش خلطی هست از یک ماه بعد تولد.دکتر بهش گرمیچر با دایمتیکون داده به نظر شما تشخیصشون صحیح هست؟؟
- اسهال
سلام آقای دوکتور دخترم سه ماه نیم است یک هفته میشه اسهال شده چون براش شیر خشک اپتامیل دادم شیر خشک رو قط کردم اما هنوز هم اسهال است از قطره پدی لاکت هم تجویز کردم نتیجه نداد
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- غذای سفره
سلام آقای دکتر دهترم ده ماهشه غذاش سوپ و فرنی آردبرنج یا نشاسته میخوره روزی سه وعده ده قاشق مرباخوری سوالم اینه که تو چه سنی باید غذای سفره روبخوره چون غذاهاشو فقط میکس شده میخوره وقتی له میکنم میریزه بیرون اخم میکنه بهداشت میگه اواخر یازده ماهگی ولی اصلا آمادگی غذای سفره رو نداره
- جوش صورت نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشید من اون هفته پسرنوزاد18روزمواوردم پیشتون بخاطرجوشای صورتش وپماداتوپیکس دادین بهش اما هیچ تاثیری نداشت من پروتئین گاوی هم رعایت میکنم اما تاثیری نداره باید چیکار کنم خیلی نگرانم نکنه بمونه روصورتش؟
- قدو وزن کودک
سلام اقای دکتر دختر من هجده ماهشو تموم کرده وزن حدود یازده ونیم وقدش هفتادو هشت ونیم خواستم ببینم ایا نرمال هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدید
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- اسهال8 ماهه
سلام، پسرم بعد گذاشتن شیاف گلیسیرن اسهال شده...بعد هر شیر شکمش کار میکنه...طبیعی هست؟ خودش خوب میشه یا نه؟ممنون
- شیرنخوردن کودک
سلام من یک پسر پنج ماهه دارم و از سک کشور به کشور دیگه دو ماه به مسافرت رفتم که خیلی گرمه و پسرم هم از زمانی که اومدیم اینجا اصطلاح درست شیر ما نمیگیره کلا کلافه شدم از اینکه شیر ما نمیگیره و تازه چند روزه گوش ها خود را محکم میگیره عین خواب شدم دارو هم گرفتم واسه گوش هاش اصلا جواب نداد تنها شب ها بعضی وقت اگر دلش خواست شیر میگیره و شیر من هم کم کم داره دیگه خیلی کم شده میره چکار کنم لطفا کمکم کنید
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرمن دوازده ماهش خارج از خط پوشک پوستش قرمز شده و دون دون چه پماد یا کرمی استفاده کنم
- اطفال
سلام نوزاد تازه به دنیا امده ضربان قلبش بالا است ۷۰ تا ۸۰ و بستری شده چیه نوزاد از نظر بقیه فاکتور ها خوب است
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام .نوزاد ده روزه دارم گفتن تیروییدش لب مرزه باید چکار کنم

