Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام دختر من ۴ ماه و ۱۵ روزشه یکماه اصلا شیر نمیخورد نیم کیلو وزن کم کرد گفتن رفلاکس پنهان داره با نکسیوم ۱۰ روزی بهتر شده بود دیروز واکسن ۴ ماهگی زد حالا دوباره اصلاااا شیر نمیخوره با سرنگ یه ذره بهش میدم بعد از یکساعت بدون اینکه هضم یا پنیری بشه استفراغش میکنه
- قطره مولتی ویتامین و آهن
با سلام نوزاد ما 5 ماهه هست و پزشک تجویز مولتی ویتامین کردن. تا قبل این تجویز نوزاد آهن و آد و زینک رو جدا جدا مصرف میکرد.الان پیش دکتری که رفتیم مولتی ویتامین تجویز کردن که داخلش تمام اون آهن و زینک و آد موجود هست. سوالم اینه که میشه من اون قطره ها رو ندم و فقط مولتی ویتامین رو به نوزاد بدیم؟ ممنونم
- استفراغ نوزاد
باسلام دخترم دوماهشه وزن تولد ۳کیلو قدش ۵۰ ودورسر۳۶ بود ماه اول رشدش خوب بود شیرخشک کمکی نان میدادم بخاطراینکه یبوست میگرفت عوضش کردم الان سوپرامیل میدم ولی دوسه روزه شیرمیخوره دوسه دیقه بعدش شیرو بالا میاره بعضی وقتاهم پنیریه حتی آروغشو میگیرم چیکارباید بکنم ممکنه به این شیرخشک ناسازگارباشه؟
- یبوست
سلام پسرم دوماهشه یبوست داره .باروغن زیتون ماساژمیدم ولی فایده نداره.۲بارشیاف گلیسیرین زدم ولی میگندضررداره چی بایدبهش بدم خیلی زورمیزنه
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- شیرخشک
سلام دخترم شیرخشک میخوره ورفلاکس داره اول شیرخشک نان میخوردوزنش خوب بود ولی بعدش ببلاکAR دادیم و زنش خوب نیست مدفوع شل و کف مانند داره چیکارکنیم
- ژلوفن
سلام آقای دکتر به خاطر جراحی دندان دکتر گفت تا سه روز هر هشت ساعت ژلوفن بخورم میتونم شیر بدم پسرم دو ماهشه و فاویسم داره ممنون
- یبوست
با سلام نوزاد پسر بیست و پنج روزه ای دارم دو روز است مدفوع نمیکند ولی ادرار کوچک میکند کمی بیقراری دارد چگونه مشکل را برطرف کنم از شیرمادر تغذیه میکند
- میترونیدازول
باسلام پسر هفت ماهه دارم که مبتلا به فاویسم هست آیا دادن قطره خوراکی میترونیدازول برایش مضر هست یا نه ؟ اگر مضر نیست روزی هرچند ساعت چند سی سی بدهیم ؟ ممنون
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
پسرم ۶ماهشه هفته دیگه میشه ۷ماهه شبا خواب نداره فقط غر و جیغ میزنه احساس میکنم سیر نمیشه شیر هم کم میخوره قبلا شبا بهش شسر می دادم میخورد اما الآن اونم خیلی کم میخوره غدتی کمکی فرنی و حریره بادام و سوپ و موز شروع کردم اونم کم میخوره دیگه نمیدونم چکار کنم چون خودمم از این همه بیدارموندن خسته شدم
- دونه زدن صورت
سلام آقای دکتر دختر من الان ۳۸ روزه س متاسفانه شیر نداشتم و مجبور به استفاده از شیر خشک شدم که آپتامیل ۱ دادم بهش بعد ۱۵ روز متخصص اطفال گفتن اپتامیل pdf بهش بدین که تو وزن گرفتن موثر بود منتها باعث کولیک و بیقراری شدید شد که بعد از ده روز عوض کرد اپتامیل پپتی. که تو ۶ روز استفاده مدفوعش،سبز شد و صورتش،دونه ها ریز قرمزی زد. که خودم دوباره بهش اپتامیل ۱ دادم ولی خوب نشده. از این بابت خیلی نگرانم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- صدای بینی و جمع کردن اب دهن روی لب
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه که صدای خرخر بینی داره و بعضی اوقات اب دهانشو میاره رو لبش جمع میکنه میتونه از رفلاکس باشه؟ باتشکر
- سلام پنج ماهه پسرم مدفوع ژله ای داره دکتر هم بردیم ولی خوب نشده لطفاً راهنمایی کنید
- هفت ماهه ۹کیلو سرفه میکنی شربت ازیترومایسین گرفتم چند سی سی بدم
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من دوماهشه موقع تولد وزنش ۲۲۰۰ بود الان ۳۳۵۰ شیر خشک هم میخوره شکممش پر گازه شبا خ بیقراری میکنه شکمش هم کار نمیکته
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶

