Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- شپش
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم یه سالشه موهاش شپش داره چه شامپوی بزنم رفع بشه
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم
- حساسیت به شیرخشک
سلام نوزاد سه ماهه پسر شیرخشک گیگوز استفاده میکند دارای مدفوع سبز لجنی و گاهی سبز و زرد است و اگزمای نسبتا شدید دارد دو روز است که در مدفوع دانه های سیاه تعداد کم دیده می شود. وزن توزاد شش کیلو و تب ندارد لطفا راهنمایی کنید چه راه حلی برای رفع مشکل وجود دارد؟ قبل از این شیر ببلاک استفاده می کرد با دستور پزشک تغییر دادیم با شیر ببلاک اگزما بدتر بود ولی رنگ مدفوع زرد داشت
- یبوست و نفخ نوزادان
دختر ۳۵ روزه ای دارم ک دائم در حال پیخ خوردن ب خودش هست،بی قراره و هیچ چیز جز مکیدن سینه آرومش نمیکنه،شیر خودم کمه و مجبورم شیرخشک بدم ک با شیر خشک ببلاک ای ار یبوست گرفته و سه روزه دسشویی نداشته،زور میزنه برای دفع و جیغ میکشه اما دفع نمیکنه،چیزهای جورواجور جور دادمش ک دفع کنه اما نکرده،چ کنم؟چجوری دسشویی میکنه ک اینکارو بکنم.راستی نمیدونم برگشت شیر چقد باید باشه ک رفلاکس حساب بشه،آخه دخترم حس میکنم تو حلقش دائم شیرهست،و سینه اش گاهی خس خس میکنه از این شیر ک بالا میاد،آیا باید داروی ضدرفلاکس بخوره؟
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- عفونت گوش
دخترم ۴ ماه تمام دکتر بخاطر عفونت گوشش فارمنتین ای اس ۶۴۳دکتر داده هر ۱۲ساعت ۳ سی سی زیاد نیس برلی نوزادم؟؟یکبارمصرف کردم
- پودر گاستروفیکس
سلام،نوزادم چهارماهشه،هرنوع شیرخشکی بهش دادم باهاش سازگار نیست.دکتر براش پودر گاستروفیکس تجویز کرده.میشه ادامه بدم و ب عنوان غذای کمکی بهش بدم؟
- قطره چشمی
سلام اقای دکتر برای عفونت چشمنوزاد قطره ی سولفاستامید و پماد چشمی اریترومایسین گفتین استفاده کنم . خواستم بدونم این دو دارو برای نوزاد سه ماهه ی فاویسمی قابل استفاده هست؟
- نوزادم دو روز تب کرده بعد او تمام بدنش کهیر زده علتش چیه؟
نوزادمکهیر زده
- شیر لیدی میل
سلام من میتونم شیر لیدی میل بخورم پسرم یک ماهه هست فاویسم هست اشکال ندارع باقلایی هس
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- زینک
با سلام ایا زینگ سولفات باز شده تا چند ماه قابل استفاده است
- نوزاد چهار ماه
آقای دکتر من خیلی میترسم دکتر گاهی هم سرفه میکنه
- رنگ پریدگی
نوزاد سه ماهه من در ماه اول پوستی تیره داشت ولی الان پوستش خیلی سفید شده ایا کم خونی داره که سفید شده است یا بیماری دیگری است .یا سالمه
- مدفوع نوزاد
علت وجود رگه های سیاه در مدفوع نوزاد چهار ماهه چیست.
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- سيب
خارش چشم و صورت بعد از خوردن سيب يعني الرژي داره؟

