Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- قطره استامينوفن تاریخ گذشته
سلام پسرم ۹ماهشه دیروز بهش قطره دادم که در تاریخ ۱۴مهر باز کرده بودم تبش پایین اومد ولی حالت تهوع داشت باز دوباره صبح از همون قطره دادم بعد که دادم متوجه شدم سه روز از تاریخ باز کردنش گذشته الان باید چیکار کنم
- داروهای تقویتی
سلام آقای دکتر مصرف داروهای تقویتی مثل زینک و کلسیم برای بچه ۱۲ ساله مبتلا به کلیه پلی کیستیک و سنگریزه مشکلی ایجاد نمی کنه ؟ برای رشد قدی بهش دادن
- مدفوع چرب و زرد
سلام خسته نباشید دختر یک ساله من یه هفته هست که بیحال و کم تحرک شده کف دست و پاهاش هم زرد شده اب ریزش بینی هم دارد و مدفوع چرب و زرد رنگ پیدا کرده اوایل تب و رفلاکس هم داشت میشه راهنمایی کنید مشکل چیه؟
- مقطره اهن
سلام ببخشید دختری دو سال و نیم دارم که خیلی کم وزنه میتوانم بهش قطره آهن بهداشت رو بدم مشکلی نداره
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
سلام وقت بخیر دختر ۴ ساله من حدودا ۱۰ روز پیش به مدت ۳ شب به دلیل اسهال و استفراغ شدید و گلو درد بیمارستان بستری شد بعد از ترخیص به مدت ۱ هفته سفکسیم مصرف کرد اما همچنان سرفه های خلطی داره و آبریزش بینی هم رنگ سبز داره میتونم آزیترومایسین بهش بدم؟ وزن ۱۷ کیلو هست
- سرفه های خلطی
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه چند روزی هست سرفه های خلطی میکنه بدون تب و یه کم صداش هم گرفته چکارکنم
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- میزان مصرف شیر
باسلام..پسرم ۲۲ماهشه..از۱۸ماهگی از شیر خودم گرفتمش..از۱۸ماهگی ب بعد شیر پاستوریزه میدم بهش..تا جایی ک از شب تاصب یک شیر پاکتی میخوره.ترسم از اینه که زیادش بده یا خوبه!؟
- سرماخوردگى
سلام خسته نباشید دختر من دیروز سرفه خشک داشت بدون هیچ علائمی امروز سرفه خلطی شده ولی زیاد نمیزنه تب و سایر علائم نداره لازم بهش سفکسیم بدم ؟
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- Wbc 17.5
سلام پسرم حالت تهوع داره گلوشم خیلی خلط سفیدداره وبعدازغذاخوردن استفراغ میکنه
- چشم
سلام خداقوت .پسرم ۵ ساله ونیم و وزن۱۷ کیلو دوروز هست چشمهاش ملتهب و قرمز شده و ازش قی میزنه بیرون رنگش بین زرد و سبز ولی داروی افاکسیم و قرص پدیا هم میخوره برا چشمش چی استفاده کنم
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- میخواستم بدون قد بپسرم کوتاه
سلام پسرم نزدیگ ۱۶ماهش قدش ۷۷ ایا قدش کوتاه قد دنیا امدن ۵۰
- تب ولرز
تب 38و 39 ابریزش بینی کودک 18 ماهه
- رشد مغزی
سلام آقای دکتر بیدار شدن های شبانه هر۱ساعت برای کودک ۶ماهه میتونه رو رشد مغز و قد تاثیر منفی بذاره؟
- ارتباط دندان درنیاوردن باآمپول دگزا
سلام دختر یکساله ام هنوز دندون درنیاورده ممکنه بخاطر تزریق آمپول دگزا باشه ۴بار تزریق کردیم یا نصف با یک چهارم

