Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- سلام خسته نباشید
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- خوردن شمع دختر۱ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دختر۱ساله ام شمع خورده چیکارکنم
- آفت دهان
با سلام دلایل آفت مکرر چیه؟12سالشه
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- اسهال واستفراغ کودکان
سلام الان هفت روزه که پسرم اسهال استفراغ داره بریدیمش دکتر امپول استفراغ داد شربت دل درد با استفراغ هم داد دوروز بهتر شده بود غذا هم میخورد ولی دوباره روز بعدش بعد صبحونه که خورد بالا اورد دوباره کم اشتها شد امروزم همش گریه میکنه میگه دلم بمال درد میکنه
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- سی تی اسکن معز
پسرم را درست روز تولد یک سالگی سی اسکن معز کردن باتوجه به اینکه سرش صربه خورده بو اما جواب سی تی اسکن کاملا طبیعی بود وهیچ مشکلی نداش ، اما عوارص اشعه در آینده چه مشکلاتی رابوجود میاورد
- عفونت ادارای
- غذای کودک
با سلام و عرض خسته نباشید...ببخشید بچه من ۱ سال و نیمشه و اصلا خوب غذا نمیخوره...هر غذایی بهش میدم دو لقمه میخوره و بعد دیگه اصلا نمیخوره...از سوپ گرفته تا هرغذایی که فکرشو بکنید...فقط ۳ یا ۴ ساعت یکبار شیرشو میخاد.وهمش طلب شیر مبکنه.شبرخشکیه....بنظرتون چیکار کنم؟
- علت بيماري
پسرم صبح كه بيدار شد استفراغ كرد بع بهش صبحانه دادم اونم بالا اورد تب كرد بروفن دادم تبش ارند پايين سوپ خورد اب پرتقال ٢-٣ ساعت گذشت باز استفراغ كرد
- مطهره
سلام دخترم از اپن آشپزخانه افتاد ارتفاش یک ونیم متره بیهوش شد آب به صورتش زدیم به هوش اومد دکتر بردیم سی تی اسکن و نوار سر انجام داد گفت مشکلی نداره ولی وسط سرش با پشتش زیاد درد میکنه حالت تهوع هم داره چی بدم خوب بشه
- مدفوع چرب
سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و ۵ماه داره حدود یک ماه میشه مدفوعش بوی تندی داره و سفته. وقتی دخترم رو میشورم ناحیه مقعدش کاملا چربه. اما سه روز پیش مدفوعش خیلی چربتر از قبل بود و من چیزی شبیه روغن نارنجی رنگ رو همراه با مدفوعش دیدم.ک فرداش هم تکرار شد. در حال حاضر علائم دیگه نداره.اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.درحال حاضر با وجود کرونا میترسم ببرمش دکتر. ضمنا دخترم در طول چند ماه گذشته،گاهی صبح ک از خواب بیدار میشه میگه دلم درد میکنه و بالامیاره و یکی دو روز تب میکنه و بعد خوب میشه.معمولا دوماه یکبار اینجور میشه.دلیلش چیه. امسال چندین بار ازمایش ادرار مدفوع و خون داده و مشکلی نداشته. متشکر از لطف همیشگی تون.
- خوردن دست
سلام . آقای دکتر بچه دوماه و دهروزه دارم تازگیا دستش رو خیلی میخوره اشکال نداره؟
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- شیرخشک
سلام خسته نباشید . برای از شیرخشک گرفتن بچه ۲۳ ماهه میشه بجای آب از شیر محلی استفاده کرد تا کم کم به طعم شیرمحلی عادت کنه؟؟؟
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- سن شیر مادر
سلام آقای دکتر بچه تا چند ماهگی باید شیر بخوره؟
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم

