Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش بدن نوزاد
سلام وقت بخیر.دخترم الان یکسالشه واز سه ماهگی لرزش داشت و نوار مغزگرفتیم سالم بود مثل موقع آدم بزرگا میلرزن اونجوری .وبعد لرزش هیچ علامی نداره الآنم که یکسالشه بعضی روزا زیاد میلرزه بعضی روز کمتر الآنم ازنظر تکامل هم چی خوبه الان راه میره دختر زرنگ باهوش.دکتر مغز اعصاب هم زیاد بردمش گفتن به مرور که بزرگتر بشه خوب میشه ولی بشدت نگرانم آخه لرزشاش اصلا تو این یکسال قطع یا کمتر نشده
- شیردهی
سلام من بچه ام هفت ماهشه خودم بهش شیر میدم به شددت لاغر شدم میشه از قرص چاقی میوه ای گین اپاستفاده کنم برای بچه ضرر نداره
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش
- عفونت چشم کودک
باسلام پسر۷ساله م چشمش عفونت داره قطره باکتی ماید۱۰ چقدربایدبراش استفاده کنم
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- بی اشتهایی در کودک
سلام مک دخترم ۱۱ ماه وده روزش هست وخیلی بد غذا هست قبلا دکتر بهش زینک سولفات داده تا یه مدت خوب بود ولی دیگه الان اثری نداره میخواستم بپرسم می تونم بهش نئوزینک دم و چقدر بدم برای سنش مشکلی نیس
- ویزیت شدن
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم شما دقیقا چه روزی تشریف میارین میخواستم پسرمو ویزیت کنید .
- دوزشربت فارمنتین۶۴۳
سلام آقای دکتر.پسرم ۸/۵ سالشه و۲۲ وزنشه چندروزه بینیش کیپ شده ویکم باعث سرفش شده شربت پلارژین دادم اسپری بینی هم دادیداستفاده میکنه خوب نشده امشب گوشش یهودردگرفته چه دوزی ازفارمنتین ۶۴۳بهش بدم؟
- سلام پسرمن ۴ساله هستش چشمش عفونت کرده صبح چشمش پر چرک بود مقدار اندازه از قطره باکتی ماید۱۰ رو بهم میگید چه اندازه براش استفاده کنم؟
- به دخترم واکسن ۱۸ماهگی زدم به پای چپ الان دو هفته است پای راست رو میکشم
- رفلاکس
آقای دکتر من پسرم ۸ ماهو نیمه از بعد۶ ماهگی شروع کرد ب استفراغ کردن ۵ روز هر روز استفراغ میکرد بعد ی روز درمیان استفراغ میکرد الانم هفته ای یکبار استفراغ میکنه شبا نمیتونه بخابه همش وول میخوره گریه میکنه قوس میکنه کمرشو رو ب جلو وهرچی میدم بخوره عق میزنه صبا پا میشه بینیش گرفته من چ دارویی استفاده کنم رفلاکس داره پسرم؟ یا حساسیت ؟الان دو روزه ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک و خیلی بی قراری میکنه دقیقا مث اینکه سرما خورده چجوری میشه فهمید واقعا سرماخوردگیه یا علایم رفلاکسه ممنونم
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- سرماخوردگی دوقلوهای ۵ساله
باسلام دخترم ۵سالشه سرماخورده و خلط گلوش که استفراغ کرد تیره و سیاه بود دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰وبنفشه باریج داد بهتر نشده چکار کنم برا پسرم که دو قلو هستن آزیترومایسین و آموکسی سیلیندباهم دادن اشکال ندارد باهم بخوره
- دل درد نوزاد ۲۵روزه
نوزاد ۲۵ روزه دارم خیلی دل درد میشه
- ضربه زدن
سلام وقت شمابخیر پسریکساله دارم زیاد میوفته همشم باسرمیوفته میخواستم بپرسم اذیت نمیش سرش؟همون لحظه گریه میاد ولی بعداوکی میشه فقط میخواستم بپرسم مشگلی پیش میاد یان
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- چرا متفوی کودکان پانزده سال سیاه است
- حرف نزدن
سلام کودک ما حدود ۳سال ونیم از تولدش می گذره الان نمی تونه درست حرف بزنه فقط در حد یکی دو کلمه راه حل چیه
- مولتی
سلام.شربت مولتی کیندریوروویتال به پسرم میدم همیشه زردرنگ بود اینبار کمی به نارنجی میزنه.تازه خریدم وتاریخ انقضاشم درسته.. آیا خراب شده؟
- سلام بچه ام 27روزه همش زردیش میره بالا حساسیت باقله ای هم داره چکار کنم هر کی زیر دستگاه میزارم اثر نداره
سلام بچه ام 27روزه حساسیت باقله ای داره همش زردی میره بالا هر چی زیر دستگاه میدارم پایین نمیاد چکار کنم

