Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- واکسن آنفولانزا
سلام خسته نباشیدمن پسرم ۳سال وده ماهشه ودخترم ۵ماهشه خواستم ببینم واکسن آنفولانزابزنم براشون واینکه میگن زیر۶ماه نمیشه من دخترم مهر۶ماهه میشه اونموقع براش بزنم؟واینکه میگن زیر۹سال دفعه اول باید دو بارواکسن زده بشه به فاصله یک ماه درسته؟من خودم وبچه هام اصلاازخونه بیرون نمیریم کسی هم نمیادخونه مون ولی همسرم راننده تریلی مدام بیرونه میادخونه بااین شرایط من الان واکسن بزنم براشون یانزنم؟لطف میکنیدکه همیشه پاسخگوهستید
- دخترم ۸سالشه قرص سفیکسیم ۲۰۰دکتر داده بهش گفته روزی یک بار بهش بده ضرر نداره
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- در مورد گلو درد
سلام .دخترم ۱۰ سالشه و ۲۹ کیلو وزنشه گلو درد شدید داره چه دارویی بهش بدم بخوره؟
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- تغییر شیر خشک از خارجی به ایرانی
سلام پسرم شش ماهه است تا شش ماهگی شیر است ام ای خارجی میخورد از شروع ماه هفتم شیر خشکش رو عوض کردم نان ۲ ایرانی میدم الآن چهار روزی میشه اسهال شده روزی دو یا سه بار دفع داره حس میکنم از تپلیش کم شده لوپاش و بدنش یکم شل شده . میخواستم بدونم علتش چیه چیکار کنم ممنون .
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- اسید معده
باسلام و تشکر،برای بازگشت اسید معده ی بچه ی ۷ ساله با وزن ۴۰ کیلو چه دارویی میتوان داد ؟چه مقدار؟
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- ضربه به سر
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۶ ماهشه.۴ ساعت پیش از روی صندلی با پیشونی خورد زمین.خیلی گریه کرد،۴۰ دقیقه بعدش چون وقت خوابش هم بود خوابید،بعدش که بیدار شد،هوشیاریش خداروشکر عادی و معمولی بود،ولی پیشونی و بخصوص چشمش و ابروش کمی ورم کرده.خیلی نگرانم،احتیاج به دکتر بردن داره؟ برای تسکین درد پیشونی و ابروش باید چیکار کنم؟مثل همیشه ازتون خییلی سپاسگزارم بابت راهنماییتون.
- تب
سلام آقای دکتر امروز راجع به تب بچه 2 سالم ازتون پرسیدم من آستامینوفن رو هر 6 ساعت 7ونیم میل بهش میدم بنا به دستور روی جعبه که نوشته 2تا 4 سال 7ونیم تا 10 میل حالا تقریبا 5ساعت از زمان دارو میگذره دوباره تن بچه داغ میشه چیکار کنم هر 4 ساعت بهش بدم همون 7ونیم میل رو؟
- ویروس
سلام ببخشید پسرم ۴ ماه و ۷ روز دارد و مریض شده ابریزش بینی و سرفه و عطسه داره چیکار کنم خوب شه ؟؟؟؟
- افتادن از روي تخت
سلام آقتي دكتر دخترم از روي تخت روي كف چوبي با سرافتاده دو روز پيش همراه گريه بود و رنگش پريد بعدش درست شد و علامت ديگه اي نداشت كبودي قرمزي و..فرموديد معاينه بشه الان دو روز گذشته ما مسافرت خارج بوديم موقع برگشت كه نشد ببريم دكتر الان هيچ مشكلي نداره بازي ميكنه ميخنده آيا ممكنه داخل سرش چيزي شده باشه همش فكرم درگيره تو روخدا كمكم كنيد ميترسم ببرمش دكتر بگن چيزيش شده ٨ ماهشه
- خیره شدن نوزاد یک ماهه
سلام و عرض ادب نوزاد یک ماهه ای دارم که در طول روز، بارها با چشمانش ب نقاطی خیره میماند... انگار که ازین عالم جدا میشود و وارد دنیای دیگری میشود... بنظر میرسد با چشمان باز، چند ثانیه را میخوابد... آیا این طبیعی ست...؟
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- آسم
درود،پسر۱۹ ماهه دارم دو ماهه از شیر گرفتم از یک سالگی متوجه شدم مانند برادرش الرژی داره وهنگام سرما خوردگی اسپری میزنم ،الان یک ماه پیش سرماخورد وسرفه هاش قطع نمیشه وخیلی پسرم در عذابه لطفا راهنمایی بفرماییددر ضمن از زمانی که از شیر گرفتم به جز غذا شیر گاو هم زیاد میخوره،وزنشم ۱۲ کیلو میباشد ،باتشکر

