Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خشک
پسرم یک ماه ونیم روزشه دوهفته پیش بخاطر سرفه خلط دار و تنگی نفس بیملرستان بستری شد وبعداز یک هفته ترخیص شد الان حدود سه روزه فقط سرفه خشک میکنه چیکار کنم
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام پسرم نه ماهشه دوباری هست که بهش آب پرتغال طبیعی میدم هردفعه به اندازه پنج قاشق خداروشکرچیزی ازحساسیت ندیدم میخواستم بپرسم میتونم ادامه بدم وبهش بازهم اب پرتغال بدم یاممکن بازهم ریسک حساسیت داشته باشه وحساسیت براش ایجادبشه ممنون راهنماییم کنید
- 💜💜💜
🎁💜💜💜🌷🌷🌷
- دخترم سه سالشه دلش درد میکنه چکاب کانل کردم هیچش نیست .خواهرش هم قبلا اینجوری بود قرص کلیدنیوم سی با فاموتیدین با شربت آلمینیوم ام جی خورد خوب شد آیا این دارو مناسب کودک سه ساله هستن؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت آموکسی سیلین به بچه یازده ماهه بدیم؟
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟
- عفونت
سلام وقت بخیر ببخشید چند روزه مدفوع پسر من عفونت دارد می خواستم بپرسم شما چه دارویی را تجویز می کنید
- تیروئید
سلام ، وقتتون بخیرآقای دکتر، خواهرزاده ام 15 سال داره و از حدود یک هفته قبل به صورت ناگهانی احساس توده در گلو که باعث کم آوردن نفس میشه و نیاز داره که گهگاهی برای جبران کمبود اکسیژن نفس عمیقی بکشه مواجه شده . موقع غذا خوردن هم این احساس وجود داره و در همه ی ساعات از صبح تا شب علائم مطرح شده یکسان است و وجود داره .به پزشک عمومی مراجعه کرده و ایشان بعد از شرح حال و معاینه ، آزمایش هایی رو درخواست کردن که نتایج اون به شرح زیر است :t4 = 9.9 tsh= 1.9 anti thyroid peroxidase tpo antibody = 414.4 آزمایش رو به پزشک عمومی نشون دادیم گفتن یه ویروس باعث التهاب تیروئید و علائمش شدهو بیماری خود ایمنی است و تیروئیدش مشکلی نداره و خطرناک نیست و لووتیروکسین براش نوشت .جناب آقای دکتر نظر شما چیه ؟ آیا بیماری خطرناکی است ؟ باید دارو مصرف کنه ؟ نیازی به آزمایشات دیگه ای هست ؟ این دارو لووتیروکسین رو بخوره ؟ ممنون
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- شربت
برای نوزاد چهارده ماهه میشه همزمان قطره اد و اهن وشربت ایمونس داد؟مثلا اد و اهن رو صبح داد، ایمیونس رو عصر داد؟
- سلام PH8در آزمایش کودک پنج ساله ب چه معناست
- حرف نزدن کودک
سلام خسته نباشید من دخترم ۱سال ۹ماهش هست حرف نمیزنه فقط کلمه مامان بابا دد طوطو هاپ میگه ایا از نظرتکلم عقب هست باید چیکار کنم باهاش تمرین میکنم ولی کلمان تکرار نمیکنه
- آیا شربت لوپرامید برا کودکان فاویسمی ضرر داره ؟
سلام دکترجان .وقتتون بخیر .پسرم ۱ سال و ۸ ماهشه۰فاویسم داره۰الان چند روز اسهال شدید آبکی و استفراغ داره البته قبل این سرفه داشت۰آیا دارویی لوپرامید میتونم بهش بدم یانه بخاطر فاویسم دار بودنش ممنوم
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟
- قرمزی پوست صورت
سلام آقای دکتر پسرم پنج ماهشه از یک ماهگی پوست صورتش قرمز شد بعد یه ماه پوست سرش از ملاج به پایین خشک و پوسته پوسته شد دکتر یه شامپو داد سرش بهتر شد فقط همونجا وسطش یکم هنوز زبره ولی پوست صورتش هر روز بدتر میشه خیلی زبر و خشک و قرمز شده موقعی که میخارونه خون میاد پماد آد ، پماد کالاندولا ،کرم نرم کننده کودکان با پماد دست ساز دکتر از اینا که زدم دو روز خوب میشه باز دوباره از اول بدتر میشه نمیدونم چکار کنم
- سرفه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر عزیز پسر دوساله با وزن 11.5 دارم که چندروز پیش سرما خورد شربت سیموسپان و سیتریزین دادن دکتر . ولی الان دوشبه که شبها سرفه خشک نیکنه حدود نیم ساعت . چه شربتی بهش بدم؟
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند

