Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
پسرم ۷ سالشه سرما خورده میتونم قرص سفکسبم ۲۰۰ روزی ی دونه بهش بدم
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- آزمایش ۱سالگی
ضمن تشکر، آیا برای کودک در یکسالگی باید آزمایش کامل بگیریم؟ و چه زمانی چکاپ کامل بشه کودک؟
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- کلیه
دخترم دوماهشه بخاطر بیقراری به دکتر مراجع کردیم سونوگرافی سنگ کلیه نشون داد توی آزمایش خون شم گلاکت وگلبول سفید وپتاسیم وکلرایدش بالاس آزمایشاتش نشون دهنده چیه خیلی نگرانم
- حساسیت غذایی
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- غذای کمکی
سلام دکترازکحابفهمیم که باید غذای کمکی رو شرووع کنیم میشه زودتراز۶ماهکی شروع کزد واینکه با چ چیزی شروع کنیم برای وزن گیزی بهتر
- بی خوابی نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۳۵روزشه شباتا۴صب بیداره طول روزم زیادنمیخوابه شیرم میخوره پس میاره علت چیه؟؟
- سینه خیز عقب رفتن
سلام آقایدکتر آیاطبیعیه نوزاد هشت ونیم ماهه به عقب سینه خیز میره امادورخودش مثل عقربه ساعت میتونه حرکت کنه وموقع نشستن در حدچنددقیقه میشینه وبعضی مواقع میفته اماموقع نشستن میتونه بااسباب بازیهاش بازی کنه وبه حالت چهار دستو پا بلند میشه وخودش به عقب وجلو تاب میده اما میفته
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- فاویسم
خسته نباشید اقای دکترعدس برای نوزاد6ماه مشکل ساز است.باتشکر
- اهن
سلام وقت بخیر.پسرم ۷ ماه داره ۸ کیلو. قطره اهن سیدرال رو چند قطره بهش بدم؟ و اینکه این قطره اهن خوبه؟
- آب ریزش بینی
سلام پسرم یک سال ۴ ماهشه همش حالت سرماخوردگی داره چندبار بردم دکتر ابریزش بینی خوب نمیشه شربت لوراتادین اسپری بینی با شربت زینک داد خوب نشد
- جوش جوش شدن بدن بعد ختنه
جوش جوش بعد ختنه دور الت چیست کودک چیست
- بی اشتهای
ببخشید آقای دکتر شربت زینک زینک کید بهش میدهم برای اشتهای روز چند سی سی باید بهش بدم
- تب کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و سه ماه داره با وزن ۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرم،بچه سالمیه خداروشکر،مشکلی نداره،دیروز سرما خورد آبریزش بینی داشت از صبح بهش شربت پلارژن دادم و قطره سدیم کلراید استفاده کردم، به دستور پزشک،تب نداشت،شب که خوابوندمش متوجه شدم تب داره وقتی تب سنج گذاشتم،من چون منتظر تب کردنش بودم،روش پتو نداشته بودم،بعد که اومدم تبش رو با تب سنج بگیرم دیدم پاهاش خیلی سرده،تبش رو گرفتم با تب سنج جیوه آیی ۳۸ و یک درجه بود،همون لحظه که تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش،در حالت بیداری به اون تب سنج واکنش نشون میده انگار سردش میشه،چون خواب بود پتو هم نداشت،تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش دچار لرز شد،پاهاش خیلی کم،دستاش بیشتر،دستاشو آورد بالا یه کم سفت شد،خواستم دستاشو بگیرم،دیدم یه مقدار سفت شده،فهمیدم لرز گرفته فوری پتو رو انداختم روش،بعد فوری دستاشو پایین آورد خوابید،چند ثانیه این حرکتش طول کشید یه چیزی هم داشت میگفت نفهمیدم چی میگه،چشماش به سمت بالا نرفت،ولی یه کوچولو چشماشو باز کرد سریع بست خوابید،همین کل حالتش بود،بعد من فوری رفتم شربت استامینوفن رو آوردم بیدارش کردم پاشد نشست،شریت رو خورد روشم آبگرم دادم خورد خوابید،حالا من همین رو امروز به دکترش گفتم گفت تشنج نبود؟؟؟منو خیلی نگران کرد،الان سوالم از شما اینه آقای دکتر آیا پسرم تشنج کرده،دکترش منو ترسوند،ممنون میشم جوابم رو بدید،پسرم اولین بار این طوری شده فقطم چند ثانیه بود،حتی گاهی پسرم تب ۳۹ درجه هم داشته بر اثر سرماخوردگی اصلا اینطوری نشده بود،الان به نظر شما این لرز بر اثر تب بوده یا تشنج بوده؟؟؟؟تشکر اگه سوالم رو جواب بدید
- سرماخوردگی
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میتونم بهش بستنی بدم
- واکسن شیش سالگی
شیش روز پیش دخترم واکسن شیش سالگیشو زده .کمپرس سرد روز اول گزاشتم اما روز بعد زیاد پیگیر نشدم الان شیش روز میگذره ولی دستش رو اصلا حرکت نمیده حالت تهوع و دل درد داره زیاد غذا نمیخوره و بی اشتهاس... بی حاله و دوست داره بخوابه....لطفا کمکم کنید این خطرناک نیست؟؟روی دستش هم لکه های تقریبا سیاه رنگی اومده از بازوش به پایین... من باید چکار کنم به هیچ عنوان نمیزاره به دستش دست بزنیم دستشو بالا نمیبره و درد داره

