Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام ، من پسرم ۲۸ روزشه ، کولیک داشت ، دارو colikaid و reuteflor داد ، دیروز معدش کار نکرد ،امروز بصورت اسهاله،کلا کار نکردن معده یا اسهال چه زمانی خطرناکه؟ اسهال احتمالا اثرات داروهاست؟ با تشکر
- سرفه نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ام سرفه میکنه دیشب بردمش دکتر بهش شربت پلارژین کیدز داد که 10قطره هر 8ساعت استفاده کنم استفاده از آن به نظر شما اشکال ندارد
- یبوست نوزاد 2ماهه
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- استفراغ شیر
به نام خدا.نوزادم دوماهش تموم شد رفت تو سه ماه.بعد از ۴۵ دقبقه از خوردن شیر خشک ،وقتی که بغل خانمم بود یدفعه تهوع شیر داشت تو چند مرحله و همه رو ریخت رو لباس خانمم.خواستم بدونم ایا به بررسی نیاز دارد؟هفته گذشته متخصص اطفال بودیم مشکل خاصی نداشت.باتشکر
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- بالابودن انزیم کبد
سلام من یه پسردارم ۷ماهه هست ازمایش دادم میگه انزیم کبدش بالا AST95هست ALT103چه بایدبکنیم
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- اسهال همراه باخون واستفراغ
- تب
سلام پسری ۷ماهه دارم که دوروز است تب میکنه وبی قراراست ممکن است تبش به خاطر دندان در آوردنش باشه ازشکم به بالا داغ میشه کف دست وپاهاش خنک است۰چه داروی توصیه میکنید باسپاس
- سلام خسته نباشید برا کودک ۱۵ ماهه چه مقدار و هر چند ساعت سفکسیم ۱۰۰ بدم.ممنون
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر دختر ۵ ماهم بیرون رویش خیلی زیاده بیشترم به شکل اسهال اشتهاشم کم شده چیکار کنم ؟
- احساس چیزی در گلو وجود داره
دختر 8 ساله م چند روزی هست که احساس میکنه چیزی توی گلوشه (گلوبوس) به راحتی نفس نمیکشه و آزارش میده
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام داکتر خسته نباشی. بچه م تب داره بینی اش کیپ است
- جایگزین کردن شیرخشک
سلام برای نوزادم که شش ماهس شیر خشک اپتامیل پپتی نوشتن که باهاش غذای کمکی درست کنم الان هرچی میگردم پیدا نمیشه چکار کنم چه شیری میتونم جای گزین کنم؟؟
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- اسهال واستفراغ وتب
سلام برای اسهال واستفراغ به بچه چهار ساله چه دارویی بدم
- باسلام وادب ازمروزی بدون علام صدای کودک ۸ماهه ام گرفته علتش چیست؟
- آب ریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر۱۱ماهه ای دارم سرما خورده آبریزش بینی و خلط داره آموکسی سیلین۱۲۵و سیتریزن و استامینوفن میدم بهش ولی آب ریزش دهان داره شدید علتش چیه و چکارش کنم بند بیاد

