Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دخر نه مابهه دارم دستاشو مدام توی گوشاش میبره بردم دکتر گفتن عفونت داره ولی دارو تجویز نکردن لطفا راهنماییم کنین ممنون
عفونت گوش
- سلام دخترم ۴ماهه هست واسهال شد دکتر برایش شیر خشک a110نوشت تا اونو میخوره خوبه شیر اصلی خودش نان بوده وقتی که دوباره نان بهش میدم اسهال میشه ایا میتوان همون al110را ادامه داد
- استفراغ نوزاد ۶ روزه
سلام آقای دکتر بعد ۱۳ سال ۶ روز پیش صاحب پسر شدم از روز سوم هر چی شیر خشک میدن تو بیمارستان استفراغ میکنه. تو سونوگرافی چیز خاصی نشون نداده شکمش هم نرمه ، غلظت شیر خشک روهم کم کردن باز پس میده لطفا راهنمایی کنین مشکلش چی میتونه باشه
- امپول
سلام خسته نباشید پسرم سرفه خشک میکرد خروسک داشت نصف سوم بهش دگزا زدن عوارضش نمیدونستم الان فهمیدم خیلی ناراحتم پسرم شش ماهه برای یه بار مشکلی پیش نمیاد
- درمان سرماخوردگی
سلام دکتر جان دخترم 8 ماه ش هست سرما خورده بردمش دکتر بهش شربت آنتی هیستامین و شربت استامینفون بهش دادن ولی بعد ده روز هنوز آب بینی داره وزن هم کم کرده ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- سلام خسته نباشید من پسرم کوچک بود به خاطر مشکل تنگي نفس داشت تا سرما می خورد خروسک می شد از آمپول دگزامتازون خیلی استفاده کرده الان بیشتر اوقات مريض ربطی به مصرف آمپول داره
- درمورد ادرارسوختگی نوزاد دختر
- انگل
باسلام دکتر عزیز دخترم ۵سالشه ازصبح گفت دل درد دارم بعد ک بردمش مدفوع کنه مدفوعش حالت آب زرد بود با یه چیزهایی داخلش حالت دم دار حتی خودش شست چسبیده بودن کف سنگ توالت علت چیه چه دارویی بدم نیاز به ازمایش مدفوع هست
- بلند شدن ناخن
سلام پسرم پنج سالشه دو هفته ست دو تا از ناخن های دستش از انتها بلند شد و کم کم کنده شد فکر کردم لای در مونده الان بیشتر ناخن های دست و پا همینطور شدن کف پاش هم پوست کنده میشه از چی میتونه باشه
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- واکسن
سلام کودک من هشت ماهشه میتونم واکسن آنفولانزا بزنیمش
- استفراغ در کودکان
سلام پسرم ۳سالشه دوروز پیش استفراغ کرد ولی حالش بد نیست میدوئه بازی میکنه حالت تهوع هم نداره بردینش دکتر یک سوم امپولش زد گفت خوب میشه یه شربتم داد گفت اگه اورد بالا بدیدش حالا بعد دوروز امروز صبح زود اورد بالا البته دوروزه دسشویی هم نمیکنه
- عفونت
هندوانه برای زیر یک سال عفونت آور است؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- قنداق نوزاد
قنداق کردن نوزاد چه عوارضی داره تا چه حد خطرناکه؟
- سفتی سینه
سلام دکتر جان دوقلوی یک ساله ای دارم دختر و پسرن سینه های دخترم ب طور مساوی سفت هستن یعنی دست میکشم سفت و برآمده هستن ولی پسرم ایطور نیست خیلی نگرانم باید چیکار کنم راهنمایی کنید علایمی مثل قرمزی ،تسریع رشد،درد،نداره از اول همینطور بوده ولی سه روز دیگه یکسالش تمام میشه و خوب نشده علت چیه
- درمان یبوست نوزاد دو ماهه
پسر من هم شیر خشک میخوره هم شیر نادر هر دو روز حتما باید شیاف گلیسرین بزنم تا دفع کنه گاز معده هم خیای داره ک خارج میشه هر چی زور میزنه نمیتونه دفع کنه چند بار دکتر بردم انواع دارو رو گرفتم ولی فایده ای نداشته چی کار کنیم
- درباره لرزش پای نوزاد
سلام روز دهم که پسرم به دنیا اومده بود از لای لحاف افتاد زمین هیچ مشکلی نداره تازه بیست روزی میشه که متوجه شدم پای راستش ودر برخی مواقع پای چپش هم میلرزه دستم رو میگیرم قطع میکنه خیلی استرس دارم کمکم کنید
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- درباره دندان نوزاد
سلام من دختر۱ساله دارم ک تو۶ماهگی دندان دراوردوالان ک ۱سالش شده دندانش تعقیررنگ داده دلیلش چی میتونه باسه

