Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه
سلام ببخشید پسر من هفت ماهشه سه ماهه ک پیش متخصص ختنه اش کردیم بعدش دجار عفونت شد ک تا الان درمانش کردیم اما هنوزم موقع ادرار جیغ میزنه و گریه میکنه ب سختی ادرار میکنه مکشل از چیه الان هم سونو نوت براش اما بازهم نگران هستم
- سرما خوردگی
پسرم یک سال ۴ماهشه چند روز آبریزش بینی داره نفس نمیتونه خوب بکشه موقع خواب
- اطفال
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم قطره کولیکز برای نوزاد فاویسم بد نیست
- ریفلاکس وقطره سایمتیگون
سلام وقت بخیر پسرسه ماهه دارم کولیک دارد احساس میکنم غروبایی که قطره سایمتیکون روبه بچه میدم شب بیقراریش خیلی بیشتر میشه ایا این قطره برای بچه ای که ریفلاکس داره بداست بعداز شیرخوردن همه رابالا میاره گاهی زیر سینه بالا میاره بادگلو زیاد میزنه سکسکه های طولانی بعد از شیربالا اوردن سرفه کم میکند وبعدش گریه دست وپایش راتکان میده وشیر میاد بالا باز قورت میده گاهی هم میخاد خفه بشه شبیه این میمونه که توحموم یه دفعه اب سرد بریزی بعد شیر خوردن دهنش رو اینطوری باز ونفس میکشه سرش روهم تکان میدهد تشکر از دکتر مهربان درپناه امام زمان لطفا برای ریفلاکس یک داروی خوب اگر میشه معرفی بفرمایید
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- ریزش ابرو
سلام خسته نباشید پسرم ۴ ماه ونیمه ازسه ماه ونیم داره کم کم ابروهاش میریزه عادیه ؟؟ ازدوماهگی مولتی میدهم تازگی هم آهن بهش میدهم خیلی نگرانم توغربالگری دوبار گرفتن تیروئید نداشت البته چون شیر نداشتم یه هفته اول شیر خشک دادم نمیدونم میتونه نتیجه رواشتباه کرده باشه یانه
- دخترم2ماهشه سرماخورده الان خلط سینه داره وهمش سرفه میکنه
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- سرماخوردگی نوزاد 6ماهه
سلام وقت بخیر دختر 6ماهه دارم که خیلی سرفه وعطسه میکنه سفیکسیم 100بدم بهش مشکل نداره
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- کمبود ویتامین b12
سلام خسته نباشید بنده از پسرم لزمایش خون گرفتیم کمبود ویتامیت b12 داره ، ۱۹ ماهش رنج ویتامین ۱۲۰ بود نوشته باید بالا تر از ۱۸۷ باش خطرناک؟ چیکار کنم چی بدم ؟؟؟
- شربت لیکو مولتی
سلام دکتر جان، آیا این شربت تقویتی رو میشه یکماه کامل هر روز به بچه چهار و نیم ساله داد؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه سال و نیمه سرما خورده آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و گاهی سرفه میکنه....تب و بیحالی نداره ....چه دارویی و چه اندازه بهش بدم و اسپری برای بینی چی بدم؟
- یبوست
سلام خسته نباشید نوزادی دارم نه ماه ، کبدی لاکت پودرشومصرف کرد و مدفوع خون واسهالش برطرف شد ، هنوزم میخوره ولی الان یبوست شده آیا بخاطر مصرف کیدی لاکت هست یا غذا ؟
- دخترم رفلاکس داره میشه بهش شیرخشک ایزومیل بدم؟؟ اگه نه چه شیرخشکی خوبع ک وزن دهی هم داشته باشه
- تب
سلام پسرم سه سال ونیم دار دیشب تا حالا تب دار شربت ازیتریماسین تو شهر ما گیر نمیاد یعنی اصلا شربت آنتی بیوتیک نیست گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد میخواستم راهنمایم کنید سرما خورده
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم چهارماهشه تو خواب یهو با تنگی نفس و انگار تو گلوش چیزی پاشد میگن رفلاکس پنهان ولی دقیقا شبی اینجوری شد ک من قطره پدید بست اد دادم ظهر بهش ممکنه از اون باشه ؟؟؟واسه رفلاکس پنهان جی بدم ؟

