Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیدرال
سلام آقای دکتر قطره آهن سیدرال برای بچه آلرژیک مناسب هستش؟ میگن توش شیر داره
- ناخن های شکننده
دخترم پنج سالشه و ناخن های شکننده ولایه لایه شده ای داره له همراه ریزش موی شدید ازچه قطره ای باید استفاده کنم
- ناا آرومی و بی قراری میکند
دختر هفت ماهه بی قراری میکنه سر ش داغ میشه موقع خواب گریه میکنه
- شیرخشک
سلام چه شیر خشکی خوبه که هم وزن بده هم دخترم یبوست داره خوب بشه ۲۰ ماهشه
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- سلام دختر من سه ماه و بیست روزشه سه روزه مدفوع نکرده فقط باد شکم داره چکار کنم ؟ گریه و اینا نمیکنه اصلا
سلام
- استفراغ در کودکان
باسلام دخترم ۲۲ ماهشه در یک هفته سه مرتبه استفراغ داشته بدون هیچ علامت دیگه ای و هر بار هم شب تا صبح نا آرام بوده و صبح زود استفراغ میکند نگرانم آیا لازم است به پزشک مراجعه کنم؟؟ در ضمن هنوز شیر خودم را میخورد و خودم هم تقریبا یک هفته است درگیر مشکل گوارشی هستم و استرسی زیادی هم دارم آیاممکن است از شیر من باشد؟؟؟ ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین
- سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهش تمومه میتونم بهش شربت زینک سولفات بدم برا رشد قد و وزنش
- سلام آقای دکتر پسرم هفت ماه و نیمشه چند روزه اصلا غذا نمیخوره به زور بهش میدم که اونم تف میکنه خیلیم بهانه گیره لطفا بگین چیکار کنم ممنون
- ضربه به قسمت فوقانی سر
سلام وقتتون بخیر..چن روز پیش یه گوشه از گوشیم به قسمت فوقانی سربچم خورد یه ذره استفراغ کردو سه چهاردقیقه گریه کرد بعدش اروم شد بنظرتون خطرناک نیست همش تو فکرم چیکار کنم خداروشکر مثله قبلشه حالو احوالش ولی خیلی تو فکرم چیکار کنم بنظرتون؟بچم پنج ماهونیمشه
- تیک عصبی
سلام دخترم چهار ماهشه چند روزه که دهنشو یه جوری کج میکنه خیلی میترسم احتمال داره از دندون دراوردن هم باشه چون اب دماغشم میاد کلا بیقرار شده دستشم تو دهن میکنه
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- سلام شربت سفکسیم چه مقدار بدم برای بچه ۳ سال
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. آقای دکتر پسرم تحت نظر شماست و طبق توصیه شما قطره ی آدزوفر میخورد. چند روز پیش که رفتیم واکسن یک سالگی اش را بزنیم، اونجا بهمون قطره ی مولتی ویتامینی به نام ویتوکید دادن که ایرانی هست. و گفتند که این شامل همه ی ویتامین ها هست. آقای دکتر شما چه دستوری میفرمایید؟ آیا در کنار قطره ی آدزوفر، این قطره را هم بدهم؟ یا خیر نیازی نیست؟ متشکرم از اینکه در ایام تعطیلاتتون هم پاسخگوی مادران هستید. دعای خیر ما همیشه با شماست
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه 7ونیم ماهه میشه از خرما تو غذا استفاده کرد؟
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- سلام .ببخشید پسرم ۸ماهه.وزنش ۹کیلو .ابریزش بینی وسرفه خلطی داره .ولی هر دکتری میبرم میگن عفونت و التهاب نداره
- فنوباربیتال ۱۵
اگر فنوباربیتال ۱۵ برای تشنج نباشد بیشتر برای آرامش بخشیدن به کودک. بعد از ۵ تا ۶ دانه خوردن میتوان ان را حذف کرد؟ و از داروهایی که دکتر توصیه کرده به جای ۱۲ ساعت شبی یک عدد چون قرص برای اعصاب است آیا مصرف طولانی عوارض دارد؟
- سلام خسته نباشید دخترم گاوش چرک کرده
۲ سال و ۷ ماهشه سرفه میزنه و گلوش چرک کرده شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم بهش؟

