Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بد دهان
سلام و خسته نباشید من دختر ۵ساله دارم که از پایان ۲ سالگی بعداز خواب بوی بد دهان داره..و به مرور بدتر میشه دکتر بهش اورالاک و مترونیدازول و کپسول امپرازول داد که کپول و ساشه رو نتونست بخوره و بااورالاک و مترونیدازول عالی شد ولی دوباره برگشت.. دوباره دکتر یه سری داروی دیگه تجویز کردو گفت همیشه باید دارو بخوره و درمان قطعی نداره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید و اینکه قرص هم نمیخوره
- گوشت اضافه در مقعد
سلام دخترم ٢سالش از يك سالگي متوجه گوشت اضاف روي مقعدش شدم قسمت خارجي البته به دوتا متخصص مراجعه كردم گفتن مشكلي نداره خودش ميره الان بزرگتر شده چكار بايد مرد
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- یبوست سفت وبه زور نوزاد مدفوع میکنه چه شربتی خوبه نوزاد 7 ماه وغذای کمکی شروع شده
- شربت سفکسیم برای کودک ۲۱ ماهه
سلام وقت بخیر برای کودک ۲۱ ماهه سفکسیم سربت تجویز شده با علاءم ابریزش،بینی و سرفه های خلط دار با توجه به سابقه حساسیت به اموکسی کلاو و اموکسی سیلین منع مصرف ندارو؟
- حساسیت لب
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. دخترم ۵ سالشه. از بالم لب کودک استفاده کرده و متاسفانه لباش بهش حساسیت داشته. تمام دور لبش خیلی بد قرمز شده. پمادی هست که بتونم استفاده کنم که این مشکل رفع شه. سپاس
- مصرف دارو در شیردهی
من کپسول کلینداماسین وقرص فلوکونازول ۱۵۰باید بخورم مصرفش در شیردهی مضر است ؟ نوزادان نه ماهه است وتو مدفوعش خون بود ک خوب شد با مصرف کیدیلاکت
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشین فرزند من 5 سال سن داره.ی شب خونه اقوام شام کوفته پر مغز خورد بعد بالای ان دو تا خیار و بعد پسته و خربزه .روز بعد دیدم و تب شدید داره ب دکتر مراجعه کردم دارو داد تبش پایین اومد و اسهال شد.روز بعد کمی خون در مدفوعششد که با مصرف شربت کوریستازول بخلاصه اسهالیشم بهتر شد .داروبیحالهمدفوعشکوریستازولاسهالیشماردم.ولی الان دوباره تب کرده . شده .شیاف میذارماد پایین .مترونیدازول اسهالممیذارممترونیدازوله کنم چون مدفوع بلغمی و چرب و بوی بدی داره ؟
- کولیک
سلام اقای دکتر وقت بخیر.دکترم ۴۶روزشه .شبها خیلی خیلی گریه میکنه .شیر خشک ببلاک کامفورت میخوره.قطره کولیکز وپدی لاکت هم میخوره اما واقعا تاثیر نداره.توروخدا بگید چکار کنم .هر روز دو سه بار شکمش رو با عرق رازیانه ماساژ میدم
- بالا آوردن شیر خلط دار
با سلام نوزاد چهل روزم تقریبا چند روزی است که وقتی شیر بالا میاورد خلط دار است. شیر خودمو بهش میدم
- قطره پدی لاکت
سلام آقای ایا قطره پدی لاکت برا یبوست هم خوبه یا فقط اسهال رو درمان میکنه
- مقدار مصرف
کودک من زیاد سرفه میکنه هر ۸ ساعت یک ق غذا سر خالی خوبه
- سلام بچم ۶سالشه چند روزه که سرفه میکنه چی بهش بدم ممنون
- پاسخ بهچای با قرص آهن
سلام پسر 8 سال من کنترل مدفوع نداره و شب ادارای مدفوع ابتدا داخل لباس زیر میرزه بعد متوجه میشه چه آزمایشی باید انجام بدم
- دندان
سلام اقای دکتر دختر من ۷ ماهسه ودندان درمیاره خیلی سرش داغ میکنه و خیلی کلافه من برایش ایلو پروفن گرفتم چقدر بهش بدم وزنش ۸ کیلو هست
- زمان استفاده
مصرف نمک چرب گوجه وسکر از چه زمانی توصیه میشه ؟ آیا میتوان برا نوزاد دوازده ماه استفاده کرد ,؟
- ونتالکس
سلام خسته نباشید من نوزاد دو ونیم ماه رو دیشب بردم پیش دکتر .برای تنفسش ونتالکس رو دادن هر ۸ساعت باید استفاده میکردم ولی حواسم نبود هر ۴ساعت برای نوزادم استفاده کردم تا الان ۳بار بادم یارزدم حالا خیلی میترسم از شما خواهش میکنم ک بگین ک آیا خدایی نکرده مشکلی پیش میاد یانه .ممنون
- دل درد نوزاد ۲۵روزه
نوزاد ۲۵ روزه دارم خیلی دل درد میشه
- دادن کنجدبه نوزاد۱۰ماهه

