Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آموکسی سیلین250
برای دخترم که 17کیلو وزن داره و گلو درد وبدن درد داره چند سی سی شربت آموکسی سیلین 250بدم
- پسرم سرماخورده 18ماهشه چی بدمش پیشگیری کنم کاربه دکترنکشه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- شربت تئوفیلین جی
سلام دکتر این شربتو برای کودک ۱۱ ماهه دادن هر ۸ساعت ۱ونیم سیسی خوبه؟ تاکی باید بدم؟؟
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- شیرخام
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم دوسالش شده میخوام بهش شیر گاو بدم میشه بهش شیر خام رو بجوشونم بدم درصورت تایید چند دقیقه بجوشونم و ایا درزمان جوشاندن باید شعله اجاق کم باشه یازیاد چون شنیدم که شعله زیاد برای جوشاندن شیر ضررداره ممنون میشم راهنمایی کنید
- چه دارویی استفاده کنم
سلام پسرم ۹ساله ۲۳کیلو تب داره سرفه خلط دار دارد هم شده
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- عفونت گلو
سلام خسته نباشید پسرم دونیم سالشه گلوش درد میکرد بردم دکترگفت عفونت گلو داره شبا خرخر میکرد آموکسی کلاو دیفن هیدرامین داد ده روزی خوب شد باز همونطوری شده چ شربتی بخرم بهش بدهم وزنش ۱۲ کیلو
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم ۲سال و۱ماهشه خروسک خفیف گرفته دکتر براش دگزا زد وهر شب قرص مونته لوکاس تجویز کرد ودستگاه بخور سرد ولی سرفه هاش مثل سرفه های خلطی هست ولی خلط نداره یکمی آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم که سرفه هاش قطع شود
- سلام میزان شرب آموکسی سیلیین
سن نوزاد 15ماه می باشد وزن هم 9کیلو
- شیرخشک اچ آ
سلام آیا کالری شیر اچ آ نسبت به شیرخشک های دیگر کمتر است؟وزن کودکم کم است .
- مریضی کودکم
سلام اقای دکتر پسرم دوسال سن داره زود به زود ماهی یکبار سرما میخوره چیکار کنم انقدر زود به زود سرما نخوره خودشم از شربت دکتر خسته شد خواهش میکنم راهنمایم کنید
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- یبوست
دخترم ۳ سالشه از بچگی یبوست داره الان چهار ماهه نافش درد میکنه بردم سونو اولین سونو لنف نود راکتیو کوچک سمت راست شکمش بود دوماه دیگه دوباره سونو داد نوشت چن لنف نود راکتیو کوچک در اطراف ناف و سمت راست شکم دیده شد تو ازمایش ادرار هم موکوس pos(+) شده چجوری درمان کنم اینارو
- سلام دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارگریه میکنه ونمیتونه ادرارشوکامل بکنه آزمایش گرفتیم عفونت نداشت دکتربراش سونونوشت گفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم ۰۰اتجویزکرده۰
سلام وقت بخیر آقای دکتر میخواستم بپرسم عکس جواب آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم که نتیجش رو بدونم ؟
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر تخم بلدرچين هم مثل تخم مرغ آلرژی زاست؟من خیلی میترسم تست کنم بخورم بره تو شیرم.از طرفی برا غذای کمکی خیلی لازمم میشه
- بد غذایی شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من 8ماهشه وزنشم حدود 10 کیلو هست از شیش ماهگی ک من غذای کمکی براش شروع کردم اصلا نمیخورد هیچ علاقه ای نداره به غذا تا میخام قاشق بزارم دهنش یا با دست بدم صورتشو بر میگردونه و دهنشو محکم میگیره که بهش ندن شیرخوردنش خوبه شیرخشک نان2 میخوره نمیدونم چیکار کنم که غذا بخوره سر هر وعده من حدود نیم ساعت یک ساعت باهاش بازی میکنم ک هر موقع دهنش باز شد سریع یک لقمه غذا بزارم دهنش وقتی هم که توی دهنش میزارم اوق میزنه با زبونش هل میده بیرون

