Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترشحات بيني
سلام آقاي دکتر بچم سرما خورده ترشحات بيني زيادي داره که هرچي مياد ميريزه بازم داخل بينيش هست و گلوش هم چرک داره که آنتي بيوتيک ميدم خواستم بپرسم حمام بخار براش خوبه؟؟يعني بچه رو با لباس ببرم داخل حمام آب داغ رو باز کنم و چند دقيقه بشينيم داخل حمام بعد از تنفس بيايم بيرون و لباسش را عوض کنم آيا خوبه؟؟؟يا بخور سرد استفاده کنم؟
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- مدت استفاده
سلام و خسته نباشید خواستم بدونم شربتهاو داروها تا چند وقت بعد از باز شدن قابل استفاده هستند!!ممنون از جوابتون
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- مصرف قرص تینیدازول و والاسکوویر در شیردهی
سلام نوزادان تازه وارد چهار ماهگی شده و از شیر خودم تغذیه میکنه دکتر زنان به علت عفونت شدید قرص تینیدازول و والاسکوویر و او دی بهم داد میخواستم ببینم مصرف این قرص ها در شیردهی برای بچه ضرری نداره میتونم استفاده کنم سه روزه ک دارم مصرف میکنم
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- حساسیت شیرخوار
با سلام و خدا قوت ، دختر سه ماهه دارم که سه روزه تو مدفوعش رگه های خیلی کوچیک خون قرمز در خد نقطه دیدم و مدفوعش حالت خلطی شده، قبلش انجیر و ازگیل خورده بودم، که قطع کردم،امروز هم پنیر و لبنیات و مرکبات نخوردم، الان که روز سومه خون در حد خیلی کم بود که به سختی دیده میشد ، اسهال و تب نداره، وزن گیریش تا الان نرمال بوده، به نظرتون از انجیر بوده یا حساسیت پروتئین گاو هست، رژیم خاصی لازمه بگیرم
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر خداقوت شیرخشک پپتی جونیور ممکنه رفلاکس پنهان رو تشدید کنه؟ دخترم بعد از آروغ حالت عوق زدن داره بعد مزه مزه میکنه، رفلاکسش بهتر شده بود ۵ماهشه.
- لطفاً جواب بدین پسرم جون نداره
سلام پسرم 22ماهشه از چهار ده ماهگی وزن نگرفته حتی 800گرم هم کم کرده مریض نشده ولی خیلی بیرون روی داره اسهال هم نیست روزی به سس بار هم می رسه واین که اشتها آور دادیم پدیا شور دادم والان هم به گفته دکترش زینک وامگا سه می دم ولی انگار نه انگار الان هم ریسورس جونیور گرفتم چهار پیمانه می دم پیشنهاد شما چیه چی کار کنم الان ده کیلو خیلی ضعیفه حتی حرف هم نمی زنه؟
- دوز شربت سفکسیم
سلام،دخترم از دیروز استفراغ داره و بالا میاره،بردمش پیش پزشک،شربت سفکسیم ۱۰۰دادن،منها مقدارشو داروخونه خوب ننوشته،واضح نیست،چقدر بدم بهش،۷سالشه و ۲۱ کیلو وزن داره،ممنونم از شما
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترمن سه روزه سرماخورده سرفه وتب داره دکترش قبلا تشخیص برونشیت برای سرفه هاش داده وقتی سرمامیخوره شدیدمیشه من الان نمیتونم شربت آزیترومایسین پیدا کنم توی داروخانه ها میشه به جای شربت قرص آزیترومایسین بدم بهش.وزنش ۲۰کیلوهستش سنش هم ۵/۵ ،ممنون میشم پاسخ بدید.
- شربت سفیکسیم برای کودک دونیم ساله
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر

