Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول پنتوپرازول
معده درد داشتم رفتم دکتر برام پنتوپرازول داخل سرم نوشت گفتم نوزاد ۴ ماهه دارم و شیر میدم،اما انگار .... الان سرچ کردم نگران شدم چیکار کنم؟؟؟
- شربت کيدي کر
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه اگر شربت کيدي کر بهش بدهم ديگر نيازي به دادن قطره آهن جداگلنه و قطره آد جداگانه نيست؟؟مقدار آهن و آد شربت کيدي کر کافيه؟؟
- دورسر
سلام خسته نباشید ، پسرم ۷ ماهشه موقع تولد دور سرش ۳۴ بود الان ۴۴ هست ، نرماله آقای دکتر ؟ ممنون
- در صمن بردم دکتر گفتن کم کاری تیروید داره قرص لو کسین ۵۰مصرف میکنه این میتونه علت سفیدی مو ش باشه چاره کار چیه ما وضع مالیمون خیلی خرابه خوالطفا جواب بدین اجر شما با امام حسین
- گلودردوسرفه
سلام دختر من هفت ساله و ۳۵ کیلو وزن داره ۳ روز بود کمی صبحها گلوش درد میکرد و بعد خوب میشد الان گلوش زیاد درد میکنه و بعضی وقتها کمی سرگیجه داره و معده اش تو این دو سه روز یا درد میکرد یا اسید داشت سه روز هم شربت تئوفیلین جی بهش دادم تا خلط بیرون بیاد حالا امروز تب ۳۸ درجه داشت که استامینوفن ۳۲۵ دادم آنتی بیوتیک چی بدم؟ با تشکر
- قطره رستانکس
سلام اقای دکتر پسر من ۲۰ماهست و به دکترش گفتم شبا تو خواب بی قراره وتکون میخوره قطره رستانکس تجویز کردن روزی یه پاف/چون برای زیردوسال ممنوعه بنظرتون چیکار کنم؟یه پاف هرسوراخ بینی یا فقط یه پاف درروز
- قرص کلیدینیوم سی
سلام اقای دکتر پسرم معده اش درد میکنه بهش قرص کلید ینیوم سی بدم خوبه
- تب شدید
با عرض سلام پسر یک ساله دارم چهارروزه تبش بالاست دکتر شربت سفکسیم هر دوازده ساعت دونیم سی سی نوشته با شیاف هر شش ساعت استفاده می کنه ولی تبش هنوزم بالاست ایا باید شیاف استفاده کنه یا دوباره ببرمش دکتر
- مقدارمصرف سفاکسیم برابچه هشت سال
بچه بیست سه کیلوهست تب بدن درد داره
- باسلام دخترم یکماهشه خیلی زور میزنه و خودش رو جمع میکنه باد شکمش زیاد خالی میشه بعد بوی بدی هم داری مشکلش چیخ
- غربالگری
با سلام و وقت بخیر من به سوال ذهنم رو در.بر کرده و اون هم اینه که غربالگری تیروئید پاشنه پای نوزادم ۵ بود و بعد شد ۳ و یک دهم و گفتن نرمال و الان که شش ماه و نیمه است ما ازش آزمایش گرفتیم و ۱۰/۳۳ نشون داده از نظر تکامل و قد و وزن و دور سر هم نرمال است بنظر شما پس چرا الان بالا نشون داده؟؟؟
- در آوردن دو دندان در فک پایین تا سیزده ماهگی
باسلام وخسته نباشید پسرم ۱۳ماهش هست تا حالا دودندان از فک پایین درآورده مشکلی ایجاد می کنه لطفا راهنماییم کنید ممنون از شما
- تعویض پوشک
پوشک نوزاد دختر بیست ماهه هر چند ساعت یکبار بایستی تعویض گردد؟ و روزانه نیاز هست با اب و صابون شسته شود یا اب معمولی کفایت میکند؟
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه رفلاکس داره شکمش خیلی قارو غور میکنه و خیلی به خودش میپیچه زور میزنه از درد گریه میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون
- سلام اموکسی سیلین
ب نوزاد ۶ ماهه چقد باید اموکسی سیلین داد
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دختری دارم شش ماه و ده روزه بهش فرنی و سوپ ساده شامل گوشت سیب زمینی هویج و سبزی میدهم در ضمن یبوست است و همیشه بینی اش کیپ است میخواستم بدانم چه غذاهای دیگری میتوانم بهش بدهم و نیاز به درمان خوراکی برای یبوست و گرفتگی بینی دارد
- بدن
سلام بدن و صورت پسر یک ماهم دون دون قرمز مثل عرق سوز زده چه کرمی خوب میکنه
- مشکل شیر خشک
سلام ، بجای شیر خشک آپتامیل پپتی از چه شیرخشکی میتوان استفاده کرد ؟ سپاسگزارم
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم شش ماهشه یه ماه سرماخورده سرفه میکنه دکترم بردم خوب نشده چکارکنم

