Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام و خسته نباشید.امروز وقت واکسن چهار ماهگی دخترم بود بردمش بداشت گفتن بخاطر کرونا فعلا واکسن نمیزنیم.یک ماه دیگه بیارش.خواستم ببینم یک ماه عقب افتادن واکسنش مشکلی نداره؟
- درباره رفلکس
سلام خسته نباشید ببخشید من نوزاد دارم که ۱۸میشه ۲ماه وقتی میخوابه انگار چیزی دهنشه که میجوه بعد توی دهنش اب جمع میشه شبا احساس خفگی بهش دست میده انگار نمیتونه اب دهنش رو قورت بده گاهی چند سرفه هم میکنه تو خواب ناله میکنه میشه دلیلش رو بگید
- یبوست نوزاد
سلام من نوزاد سه ماهه دارم به لاکتوز حساسیت داره وشیر خشک ایزومیل میخوره .موقع دفع خیلی زور میزنه قرمز میشه و مدفوع سفت داره میشه راهنمای کنید
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- امواج اینترنت و دستگاه ماینر یا بیت کویین برای نوزادان مضر است در منزل یکی از دوستان تعدادی دستگاه ماینر با برق ۳ فاز وصل هست آیا میتونم نوزاده ۳ ماهمو ببرم منزل ایشان
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه ۱۰ روزه اسهال بردم دکتر شربت زینک سولفات رو داد رفتم داروخونه پودر او ار اس داد بازم خوب نشد بنظر شما چیکار کنم با تشکر
- قد و وزن نوزاد ٤ ماهه
سلام آقاي دكتر دختر من ٤ ماهگي يعني ٤ ماه تمام قدش ٥٨ و وزنش ٦/٥ كيلو شد تولد قدش ٤٧ و وزنش ٢/٦٦٠ بود بنظر شما قدش نرمال و خوبه؟كم رشد نكرده ؟براي بهتر شدن قدش چه بايد كرد
- کم کاری تیرویید
سلام خسته نباشید نوزاد من 7 ماهه است تازه امروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند ک تیروویید 6.2 است تازه جوابو ب من دادن حالا من باید چ کاری بکنم اگه ایا علائمی هست ک من متوجه کم کاری تیروویید بشم
- یبوست نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم هفت ماهشه دکتر واسه یبوستش پودر کیدی لاکت داده ولی روش نوشته برای کودکان ۲ سال به بالاست .الان موندم بدم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید
- الرژی
سلام ولا من دیگه خسته شدم پسرم ده ماهشه ویبوست شدید داره پیش دکتر بردم گفت الرژی گوارشی داره نمیدونم بهم ربطی دارن یا نه
- رفلاکس نوزاد
با سلام نوزاد۴ماهه ای دارم که رفلاکس داره شدیدا بیقراره چند بار دکتر بردم ولی اس ام پرازول۱۰براش نوشتن شیرخشک نان بهش میدم عوضش نکردن شیرخودمم میخوره به نظرتون شیرخشک ببلاک ای ار بهش بدم به جای نان؟
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- دیفن هدرامین
سلام من به پسر چهار ماهم دیفن هیدرامین میدم براش مضر نیست؟؟و خیلی بیقراری میکنه شیرم زیاد نمیخوره چی کار کنم هرچند وقت یه بارم سرفه و عطسه میکنه .
- شکم روی
سلام اقای دکتر امیرعباس دیروز مرخص شد از بیمارستان که سینش همونجور خس خس داره با سرفه کم اما تا شیرمیخوره شکمش کارمیکنه ببخشید سریع مدفوع میکنه چیکارکنم مشکل خاصی نیست یعنی بنظرتون
- شیر خوردن
سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر 4 ماه و 8 روزه ایی دارم که در 35هفته متولد شد و بدلیل انسداد روده جراحی شد شبر اپتامیل پپتی جونیور میخوره این شیر را تا کی باید بخورد ؟ایا شیرش را تغییر ندهم چون وزن گیرش کم هستش 5600 موقع تولد 2600 بود بدنش شل هست گردن میگیرد اما هنوز اشیا با دست نمیگیرد خیلی نگرانشم لطفا راهنماییم کنین با تشکر درضمن موقع شیر خوردن بطور مستقیم شیر نمیخورد سرش را بسمت چپ یا راست میچرخاند
- کم کردن آب بدن
سلام. من فک میکنم پسرم داره آب بدنش کم میشه میتونم بهش پودر او آر اس بدم؟ پسرم سه ماه و نیمه است
- سم پاشی کردن
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. ما کل خونه مون رو با سم مایع کامن که دقایقی بعد از زدنش خشک میشه ، سم پاشی کردیم و از خونه آمدیم بیرون و چند روزی خانه نبودیم.کودک 7 ماهه هم داریم.حالا که میخواهیم بر گردیم برای کودک مون نگرانیم،چون خانواده مون خیلی بهمون تذکر دادن که چرا شما که بچه دارید خونه رو سم پاشی کردید؟ حالا نمیدونیم چه کار کنیم؟ ترس این که بچه مون به جایی که سم پاشی شده دست بزنه و ما ندونیم.
- فاویسم و قرص پشه
سلام برای کودک فاویسمی قرص پشه مشکلاینجادمیکند؟

