Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسر یکساله نیم فاویسم دارد میتونه نخود فرنگی بخوره میگن ممنوعه واسه فاویسم
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره
- سلام دکتر برا دخترم که ۹کیلو وزن داره شربت سفکسیم نوشته من چقدر باید بهش. بدم
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین ۲۰۰ رو ب کودک دوساله ۱۳ کیلوگرمی چقدر بدم؟
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- ازیترومایسین
وزن۲۰کیلو و ازیترو ۲۰۰
- مصرف زینک سولفات
سلام دختر ۲۱ماه دارم با وزن ۱۱کیلو و قد ۸۶ اشتها به غذا خیلی کم میخواستم بدونم شربت زینکسولفات میتونه کمک به اشتهاش بکنه و مقدار مصرفش چه اندازه در روز و چه ساعتی میباشد
- دانه های سرخ رنگ
سلام دکتر وقت بخیر من امروز واکسن 18 ماهگی دخترم رو زدم اما الان دونه های قرمز رنگی رو گردن و دستش زده این خطر ناکه؟
- شربت استامینوفن کوریزان
باسلام دختر من ۱۳ ماهشه. سرماخورده من شربت استامینوفن کوریزان گرفتم ولی روش نوشته برای زیر ۳ سال با نظر پزشک مصرف بشه. میخواستم بدونم میتونم ازش به دخترم بدم؟
- شربت آموکسی سیلین 125
باسلام. برای نوزاد دوماهه شربت آموکسی سیلین 125 چند بار و چه دوزی باید مصرف شه. 7 کیلو وزن. ممنون
- سلام شربت پیروی ساید مقدار مصرفش برای کودکان پنج ساله چقدره؟؟
- رشد قد
سلام آقای دکتر کودکم 17 ماهشه که دوبار پشت سر هم به درمانگا بردمش برای قد و وزن قدش تغییر نکرده بود 84 بود آیا مشکلی در رشد قدش وجود دارد یا خیر قدش نرمال است
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۴سال ونیم سن دارد گلودرد وسرفه دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعتی وزنشم ۱۳ کیلو هست گفته ۳.۵ سی سی بدم بعد از ۳روز بدتر شده چه شربتی باید بدم بهش
- عفونت چشم کودک
باسلام پسر۷ساله م چشمش عفونت داره قطره باکتی ماید۱۰ چقدربایدبراش استفاده کنم
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- لنف
با سلام دکتر عیدتون مبارک دکتر پسرم یک سال و چهار ماهشه از تقریبا چهار یا پنج ماهگی اون موقع سرما خورد پشت سر چند تا لنف کوچیک داشت سونوگرافی گرفتیم گفت چیزی نیست الان گردن چند لنف زیر دستم هر دو سمت احساس میکنم استرس دارم
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر

