سلام
پسرم سه سالشه. یه هفته ای هست مدفوع هاش بد بو هستن و هر بار دسشویی میره اسهاله. الان امروز تب هم کرده دلش هم میگیره. درد داره، چی بهش بدم بخوره؟
تشکر
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تجویز مقدار دارو
سلام برای کودک 3 سال و نیم شربت سفیکسیم چند سی سی باید بهش بدم?
- کودک دارای اسهال واستفراغ بوده وتب ۳۸ درجه دارد
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟
- مطب کی بازه؟
کی آقای دکتر تشریف می آورند؟
- تغذیه
آیا به کودک ۸ ماهه شیرخشک بیومیل ۳ بدیم یانه
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
با سلام پسرم زیر ۲ سال هستش ودچون خواهر ۶ سالش ویروس گرفته بود و بعد مدتی متخصص به حاطر عفونت چشم قره باکتی ماید ۱۰ درصددتجویز کرده بود و الان بعد چند روز پسرم هم چشماش قی میکنه و مانند خواهرش شده . میشه از همون قطره براش بزنیم با توجه به سنش؟؟
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟
- مخاط سبز
مخاط سبزبینی پسرم یک ماه تموم نمیشه همش پر میشه هرچی تخلیه میشه
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- ورم پا
سلام دخترم 5سالشه ودوروزه پاهاش ازقسمت مچ به پایین ازداخل میسوزه ودردمیکنه وورم کرده وهیچ آسیب ضربه خودگی نداره خواش میکنم کمکم کنیدخیلی نگرانم
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه

