Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه شدید
پسریک سال و۹ماه ام ازدیشب سرفه هاش شدید شده چی کارکنم؟؟
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- دخترم لب پایینشو میگیره
سلام دخترم لب پایینشو مدام بادندونای بالامیگیره ۳سالشه و این موضوع ب شدت نگرانم کرده چون عادت شده براش و تحت هیچ شرایطی حاضر نیس ول کنه جدا ازاینکه جلوه خوبی نداره میترسم فک پایینش ب عقب کشیده بشه آیا راهی هس واسه درمان
- معده و گوارش
سلام دخترم دو روزه معدش درد میکنه همش احساس میکنم چیزی گیر کرده رو شکمش روز قبلش دستمال کاغذی خورد ،الان نزدیک دوساله ک ناخناشو میخوره بعضی وقتا ک موهاشم نمیبندم موهاشو میخوره ،چندباری ادامسم قورت داده همش احساس میکنم یه غده شده انگار دور نافشو ک ماساژ میدم خیلی سفته دخترم ۴ ساله
- غذانخوردن کودک یکسالو۵ماهه
سلام دکتر پسرم۱سالو۵ماهشه اشتهانداره ولاغیر چی بهش بدم بهتربشه ممنون ازراهنماییتون
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم 17ماهشه ،از دیشب بینیش گرفته و خلط پشت حلق داره،قطره پلارژین هر 8ساعت بهش، دادم، تب نداره فقط گرفتی بینی داره دندون هم در میاره خیلی شبا گریه میکنه، ی دارویی میگین بدم چرک خشک کن باشه
- الرژی
سلام دخترم ۱۵ ماهشه و فک کنم الرژی داره اخ دور دهنش دونه قرمز میزنه و دماغ همش کیپ میشه !من باید چیکار کنم چ چیزای بعش بدم ؟؟و یا ندم ؟؟داروی خاصی داره؟؟
- تداخل شربت ایمونیس
سلام اقای دکتر کودک ۱۱ سالع که داروی ضدتشنج مصرف میکنه امروز یک قاشق شربت ایمونیس خورد بعد کاتالوگ دارو رو خوندنم که در صورت صرع مصرف نشه. ایا خطری داره یک بار مصرف کردنش؟
- داده اولش خیلی خفه شداحتمال داره تونصفه راه گیرکنه ومشکلی براش پیش بیاد،نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام بچه ام خرماقورت داده احتمال داره نصفه راه گیرکرده باشه نوزادده ماهه و خطرناک باشه گریه هم میکنه ،ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه و سیموسپان
سلام. پسرم ۵ سال و ۵ ماه داره و ۱۸ کیلو هست. از یکشنبه غروب تب کرده ۳۸ تب داره. بعضی وقتا میگفت سرم درد میکنه و سرفه هم میکنه. شیاف استامینوفن میذارم تبش تا ۴ ۵ ساعت میاد پایین بعد دوباره تب میکنه همون ۳۸ یا ۳۸ و یک. بردم ۱۷ شهریور دکتر فخیمی بودن به ایشون نشون دادم براش کلاریترومایسین، کوریزان، ایروکاست، سالبوتامول و استانینوفن نوشتن. یک بار دارو ها رو دیروز استفاده کردیم. ولی فعلا اصلا بهتر نشده. برای سرفه شربت سیموسپان میتونم بدم؟ کلاریترومایسین برای گلوش خوبه؟
- بیماری پوستی
سلام خسته نباشید من دختر ۲۱ ماهه دارم سه شب تب داشت بردم دکتر گفت گلو و گوش التهاب داره اموکسی سیلین داد بعد بعد از قطع دارو و سه چهار روز بعد دونه های قرمز رنگ روی پوستش ظاهر شد بدون خارش باید چکار کنم چه دارویی مصرف کنم
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- سرفه
سلام آقای دکتر، پسرم رو هفته پیش آوردم خدمتتون، ده دوز بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی علایم سرماخوردگی پیدا کرده بود که شما آزیترومایسن و پلارژین تجویز کردین دادم بهش ولی داروهاش که تموم شد دوباره سرفه میکنه و آبریزشش بیشتر شده، من دو روزه بهش دو سی سی سیتروزین میدم و دوباره پلارژین رو شروع کردم ولی بهتر نشده، باید داروی دیگری هم مصرف کنه؟
- میکس کردن غذا
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو ۶ ماهشه اصلا غذای درشت نمیخوره باید کامل میکس هرچی میخوره دو روز امتحلن کردم غذاشو میکس نکردم فقط له کردم نخورد ک نخورد چکار کنم؟۹ تا هم دندون درآورده
- وزن گیری کودک
سلام دکتر خسته نباشید کودکی دارم ۱۱ماه و ۱۶ روز داره وزنش ۸۱۰۰هستش و وزن تولدش ۲۳۰۰ بوده وزنش نصبت به تولد خوب هست یا نه ؟ و در مدفوع او غذا های هضم نشده دیده میشود طبیعیه؟
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- سرفه های مداوم و اگزما
سلام
دختری 7 ساله دارم که تقریبا یک ماه قبل سرماخورد ولی تا کنون سرفه هاش بهبودی نداشته در طول روز کم ولی شب و یا وقت خواب سرفه های مداوم و شدید داره که نمیتونه بخابه تا شربت سرفه(توسیان)و اسپری دهانی( salbuterex) و یا درصورت شدت سرفه ها(flixotideinhaler)استفاده میکنمدوهفته ای هم هست در نواحی پایین کمر (خط کمری شلوار) دونه های ریز شبیه گزیدگی زد که خارش زیاد داشت ولی دونه ها بیشتر شد حالا نواحی گردن کف دست و روی انگشت و شکم. لطفا راهنمایی بفرمایید

