Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه زیاد شبانه
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ساله میباشد چند شبه زیاد سرفه میکند داروی ضد سرفه هیچ تاثیری ندارد میخواستم ببینم میتوانم از آمپول بتامتازون استفاده کنم براش الان چند شبه نتونسته بخوابه ممنون
- دور سر نوزاد موقع تولد
با سلام و عرض ادب من این سوال رو یک بار دیگه هم پرسیدم ولی متاسفانه جواب رو ندیدم میشه لطفا جواب بدین میخواستم بدونم دور سر نوزاد دختر که نارس هم نبوده موقع تولد اگه 32 aباشه طبیعیه؟ باتشکر
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- تب واسهالی
سلام بچه یکساله دارم بدون هیچ علامت سرماخوردگی تب کرده وبهد اسهال شده یکسره با پشت دست دماغشو میخوارونه. عدهای میگن ببر پبش تل گیر آیا این تل گیری درست چی کارکنم
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام نوزاد پسر ۳ماه ونیمه۴روزه که شکمش کار نکرده،همش زور میزنه اما نمیتونه،باروغن زیتون هم شکمش راماساژ دادم بازم نمیتونه،از شیاف یا دارویی واسه این مورد میشه استفاده کرد؟؟؟شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره باید عوض بشه؟؟؟
- شربت تئوفیلین جی
شربت تئوفیلین جی برای کودک شیش ماه خوبه و چجوری استفاده کنم
- کمبود وزن
سلام خسته نباشید دختر ۲ ساله دارم خیلی کمبود وزن دارد هر شربت مولتی ویتامین باهر مارکی دادم ولی هیچ اثری ندیدم غذا کم. میخورد ممنون
- اگزما در گونه نوزاد
باسلام نوزادماز دوماهگی اگزما روی یک طرف گونه اش میزد بردم دکتر پوست پماد ساختنی داد دوباره برگشت و جاش مونده الان که هشت ماهشه هنوز هم همون جاش میزنه.ایا جاش که سفید شده درمان میشه؟
- صرع
سلام پسرمن صرع داشت،مدت8ماه قرصاشودکترقطع کرده دوروزپشت سرهم ساعت 5صبح بلندشدفقط میلرزیدکه درجه بدنش 35/5بودبایه اب فندلرزش افتادفرداهم اینطوری شدکه بهش گفتم پسرم به کارت دستوربده لرزتموم بشه که شد البته تواین مدت بشدت ازکروناترسیده بودحالامیشه شمالطف بفرماییدکه مربوط به برگشت مریضیش میباشدیاازاظطراب بیش ازحدکرونابوده ممنون
- آلرژی
سلام آقای دکتر ببخشید فرق آلرژی به لاکتوز با کازیین چیه؟؟؟جفتش بااسهال واگزما همراه درهردو قندوگلبول سفید دفع میکنه؟؟؟یا اینکه قند فقط تو آلرژی لاکتوز دفع میشه؟؟؟؟؟
- دوز مصرف سیفیکسیم برای کودک ۶ ساله
پسرم ۶سالش هس ودکتر شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده روزی دو بار میخاستم ببینم هربار چند سی سی بهش بدم
- سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه وزنش 22کیلو هست برا افزایش اشتها چه شربتی بهش بدم انالیز بدنش هم انجام داده گفت یه سری ویتامین ها داخل بدنش کم هست
- توکسوپلاسموز
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم توکسوپلاسموز فقط برای جنین داخل شکم مادر خطرناکه یا برای کودکان هم اون عوارض وحشتناک جنینی رو داره؟
- اسهال و تب و دلدرد
سلام
پسرم سه سالشه. یه هفته ای هست مدفوع هاش بد بو هستن و هر بار دسشویی میره اسهاله. الان امروز تب هم کرده دلش هم میگیره. درد داره، چی بهش بدم بخوره؟
تشکر - وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. بچه ای که به تخم مرغ و پروتئین گاو آلرژی داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ آلرژیش اینجوری بود که من تخم مرغ میخوردم شیر خودمو میدادم بهش گریه میکرد و مدفوعش خون بود
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟
- قطره
سلام پسرم ۷ ماهشه قطره میم اورنج میخوره آیا قطره آهن دیگه ایی هم باید بخوره ؟ ممنون
- سلام دختر برادرم ۳ ماهشه تشنج کرده و لکه های سفید روپوستش افتاده دلیلش چیه ایا درمان میشه

