Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من بچم 1سالو 10ماهشه قطره باکتی ماید 10و20گرفتم چطوری استفاده کنم براش
- تاخیر در واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر نوزاد 18 ماهه دارم 10 روز واکسن 18 ماهگی عقب افتاده چون سرما خوردگی داره هنوزم خوب نشده نمیدونم مشکلی نداره بازم واکسنشو عقب بندازم تا خوب بشه یا باید هرچه زودتر واکسنشو بزنم؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- الت تتاسلی دفن شده
سلام پسری ۱۰ ساله دارم که از بدو تولد دچار دفن آلت میشد و کامل آلت به داخل شکم کشیده می شد بردم دکتر گفتن بعد دو سالگی خوب میشه اما نشد و هفت سالگی بردم دکتر معاینه کرد و گفت مشکلی نداره و دوباره ۹ سالگی بردم پیش دکتر اورولوژی و دوباره گفتن طبیعی هست و مشکلی نداره الان هم ۱۰ سالش ولی هنوز حالت طبیعی نداره و بیشتر وقتها آلت داخل شکم هست من چیکار کنم مشکل چیه پیش چه دکتری ببرم
- دفع
سلام وقت شما بخیر پسر من هفده ماهش شیر خشکی روزی چهار بار دفع سفت داره به نظر شما مشکلی هست ممنون
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- زردی کف پا کودک ۳ساله
سلام دخترم ۳سال دارد وقتی به دنیا آمد اصلا زردی نداشت ولی الان بعضی روزها کف پاهاش زرد میشه دلیلش چیه ؟
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- امیکرون
سلام پسرم ۲٫۵ساله ای دارم که کرونا گرفته دکتر بهش سفیکسیم داده میتونم بهش بدم یانه چون شنیدم بیماران کرونایی نباید آنتی بیوتیک مصرف کنند
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که مدتی است از دل درد شکایت می کند قبلا سابقه عفونت ادراری داشته است آیا مربوط به آن میشود یا انگل روده ممنون
- استفراغ کودک 1ساله
سلام پسرم من 1سالشه شیر خشک بیومیل ای آرمی خوره خوب بوده براش ولی ۱هفته است استفراغ می کنه خواستم بدانم مشکل از شیر خشکه یا باید شیر خشک عوض شده چه نوع شیر خشکی بهش بدم ممنون راهنمایی کنید
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر م ۷ سالشه و بیشتر اوقات میگه دلم درد میکنه و غذا نمیخوره آزمایش و سونوگرافی انجام داد مشکلی نداشته داخل ماشین هم تهوع داره...ولی موقع غذا فقط ۴ قاشق میخوره ومیگه دلم درد گرفت نمیدونم چکار کنم .وزنش کمه و سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام آقای دکتر من پسرم ۴سال و ۱۰ماهشه سرماخورد بردم دکتر بهش سرم زدن و آمپول ریختن تو سرمش خداراشکر بهترشداما الان دوهفته است که شکم پیچ داره خوب نمیشه فارمتین بهش دادن بعد آزیترو ۲۰۰ دادن آزمایش گرفتن نه انگل داشت نه عفونت سفکسیم ۱۰۰ نوشت براش هر۱۲ساعت ۴سی سی یکهفته خورد بهترنشد همش شکم پیچ داره امشب دکتر گفتش هنوز عفونت گوارشی داره براش قرص سفکسیم ۴۰۰نوشته هر۱۲ساعت نصف آقای دکتر مقدارش زیاد نیست ممنون میشم راهنماییم کنید
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- مقدار مصرف ایبوبروفن
سلام پسرم تب داره و شش سالشه و وزنش بیست ویک کیلو هست تا فردا که ببرمش دکتر میخواستم ببینم میزان مصرف شربت ایبوبروفن چند سی سی هست که بهش بدم

