Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره
- گرفتگی صدای نوزاد
دخترم ۳۴روزشه شربت منیزیم هیدروکسی دادم از زمان شروع دارو صداش کیپ شده ممکنه بهاطر دارو باشه
- شیر خشک
سلام.و ادب.آقای دکتر میشه ایستاده یعنی سر شون بزاریم نوزاد ۴ ماهه و شیر خشک بدیم؟
- کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- غذا
سلامآقای دکتر فرمودید سرلاک برنج با موز جدا جدا بدم اما نمیخوره جدا.اما ترکیب میکنم میخوره.حتما باید جدا بدم؟
- شیر دادن
سلام خسته نباشین دختر من چهارماهه هستش احساس میکنم لاغر هست و وزنی نداره یعنی وزنش کمه آیا شیر لیدی میل باعث وزن گیری دخترم میشه
- سوپ گوشت
سلام آقای دکتر برای نوزاد ۶ ماه و ۲۰ روز میشه توی سوپ از گوشت گاو و گوسفند استفاده کرد؟
- کمخونی
سلام دکترپسرم ۸ماهو۱۸روزشه یک هفته بخاطرتب بستری شددکترش گفت کمخونی شدیدداره واشتهاشم کمه چه چیزی واسه کمخونی واشتهاش بدم ممنون از راهنماییتون
- کم آبی
سلام من تو ارشیو سوالات پیدانکردم سوالمو ببخشید اقای دکتر من یه نوزاد 6ماهه دارم که هرسه یاچهارروز یه بار مدفوع میکنه بشدت وسخت بچه انقد زور میزنه که بالا میاره خیلی مدفوش سفته مصرفش شیر خشکه نان هست این از سه ماه به بعد که شیر خودم رو دیگه چون قطع شد ندادم مشکل دفع پیدا کرد اون موقع ها هم داشت ولی نه انقد پیش متخصص بردمش هم بخاطر کولیکی که داشت هم دفع سخت دکتر شیرش رو عوض کرد (سیمیبلاک کامفورت) اون شیر باز یکم بهتر میکردش ولی بعدادیگه اون شیر رو داروخانه ها نیاوردن دکترش گفت شیر خودشو مصرف کنه. حالا میخواستم بدونم میتونم از این سرم خوراکی ها که طعم سیب داره بهش بدم تا آب بدنش زیادتر بشه
- پرت کردن به هوا
سلام وقت بخیر پسرم سه ماهش زیاد به هوا پرتش کردن الان هم کم اشتها شده کم داخل روز کم میخوابه بهسختی شیر میخور بنظر شما باید چکار کنم خلی نگرانش هستم لطفا کمکم کنید
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- یبوست نوزاد دوماهه
باسلام پسرم یکماه فقط باشیاف میتواند دفع کند خیلی هم نفخ دارد وبو بدی هم دارد حالا یکماه همینجوری دفع میکند لطفا راهنمایی بفرمائید چکارکنم چه مشکلی دارد خیلی دل نگرانم
- وزن نگرفتن نوزاد
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. دختر من ۱۵ روزه است، امروز ازمایش زردی دادم که total bilirubin به این صورت هست 8.1 وزنش هنگام تولد ۳ کیلو و ۱۲۰ گرم بود. ایا ایندرجه از زردی خطرناکه؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر، مدفوع نوزاد دوماهه ی من زرد روشن هست همیشه. این دفعه چن روز اذیت داشت و بیفراری میکرد دوروز همشکمش کار نکرد بعد دو روز که شکمش کار کرد رنگ مدفوعش سبز بود . علتش چی میتونه یااشه؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه یه هفته ای سرماخورده آبریزش بینی و سرفه های خلط دار واسهال داره چه دارویی بدم زودتر خوب بشه؟
- پریدن قطره در گلو.
سلام آقای دکتر بچه ده ماهم قطره پرید تو گلوش ممی تونست نفس بکشه بعدش استفراغ کرد حالش خوب شد،از کجا بفهمم قطره تو ریه اش نرفته باشه،خواهش میکنم کمکم کنید مننوتم
- تغزیه نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید یه نوزاد ۵۰ روزه داریم زیاد گریه میکنه،میخوایم بهش شیرخشک کمکی بدیم،شیرهم میخوره بعضی موقع ها بالا هم میاره ،حالا بهش شیرکمکی بدیم،چه نوع شیری،از چه برندی،ممنون ازراهنماییتون

