Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام جناب دکترخسته نباشیدپسرمن یک ماهه دیگه میشه چهارساله،سرفه خلط دارمیکنه،میخواستم بدونم میتونم قرص سفیکسیم ۴۰۰ روبه چهارقسمت تقسیم کنم یک قسمتش وبدم بخوره؟این ومیگم چون الان باکمبودچرک خشکن مواجه هستیم ودارو خانه هاچرک خشکن ندارن ممنون ازکمکتون
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- سلام من دخترم۴ماهه است هم سرفه هم عطسه٠میزند.سرفه خشک دارد،
- مقدار مصرف دارو سیفیسکیم برای کودکان ۵ ساله با وزن ۲۵ کیلو ۱۰۰
- غذا
سلام آقای دکتر، پسرم یکسال و چهار ماهشه میتونم بهش روزانه مقدار کمی ژله بدم؟ مرسي
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰به نوزاد ۶ماهه بدم
- داروی سفیکسیم
سلام دختر14کیلو دارم،تب و گلودردداره،طوری که شبا که خوابه بدترمیشه و انگار چیزی به گلوش چسبیده و صدا میده،،شربت سفیکسیم براش گرفتم باچه دوزی باید بهش بدم؟؟(چون یه ماه قبل هم همین علایم و داشت و بردم بیمارستان و دکترش کواموکسی ۶۴۳نوشت ولی اونو تو داروخانه پیدا نکردم سفیکسیم خریدم)
- بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- چشم
سلام خداقوت .پسرم ۵ ساله ونیم و وزن۱۷ کیلو دوروز هست چشمهاش ملتهب و قرمز شده و ازش قی میزنه بیرون رنگش بین زرد و سبز ولی داروی افاکسیم و قرص پدیا هم میخوره برا چشمش چی استفاده کنم
- کودک ۵سال و ۲۰کیلو وزن مصرف آزریتومایسین
شربت آزریتومایسین برای کودک ۵ساله ۲۰کیلو گرم وزن چند روز و چند سی سی استفاده می شود؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید که چه شیرخشکی مناسب کودک رفلاکسی آلرژیک ه؟ دکتر معاینه کردن گفتن رفلاکس آلرژیک، و یک رژیم سخت دادن الان شیرم کم شده شیرخشک اچ آ رفلاکس پنهان رو بدتر میکنه ای آر هم که گفتن آلرژی داره من دادم این شیرخشک رو ولی احساس کردم بعد از آروغ مقداری بالا میاد.
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- سرف
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سال و۶ ماهشه سرفه وخلط داره و یکم تب شربت چی بهش بدم و چقدر
- اسهال
سلام خسته نباشید نوزاد پسر نزدیک یکسال دارم که الان حدود دوهفتست اسهال دارهبردم بیمارستان آزمایش دادن میگن ویروس اسهاله داروی چیزی ندادن بعد از هربار شیر خوردن مدفوع میکنه چیکار باید کردن ممنون میشم
- وزن گیری کودک
سلام دکتر خسته نباشید کودکی دارم ۱۱ماه و ۱۶ روز داره وزنش ۸۱۰۰هستش و وزن تولدش ۲۳۰۰ بوده وزنش نصبت به تولد خوب هست یا نه ؟ و در مدفوع او غذا های هضم نشده دیده میشود طبیعیه؟
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- چرا مزه سفیکسیم۱۰۰برندایراپراکس تلخ است؟

