Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- اسهال
بچه من ۱۲ماهه هست اسهال داره پدی لاکت هم میدم خوب نمیشه دکتربهش زینک سولفات داده آیازینک سولفات برای اسهال خوبه؟
- آمپول دگزا
دخترم دوسال و دوماهشه. بردمش دکتر براش آمپول دگزا نوشت زدم براش اما اونجا خانومی ک تزریقات انجام میداد گفت آمپول ش خیلی عوارض داره. خیلی ناراحتم. اخه چرا وقتی انقدر عوارض داره واسه بچه تجویز میکنن؟؟!!!!! فهمش واسم خیلی سخته😔
- غذا
سلام واحترام.اقای دکتر مولتی ویتامین واهن کمبود بچه ها رو جبران میکنه؟ما ازنظرمالی وضع مناسبی نداریم.وتنوع غذایی نداریم که به دردبچه بخوره..ولی همیشه مولتی واهن خارجی میدم ب بچم..که کمبوداش جبران بشه..دراینده برای هوش ورشدو ...مشکلی بوجودنمیاد؟
- پودر پیدرولاکس
سلام.پسرم دوسالشه .موقع دفع درد داشت و حاضر نبود بره دستشویی شما پودر پیدرولاکس تجویز کردین روزی یک و نیم قاشق در یک لیوان اب میوه .خدا رو شکر مشکلش برطرف شد بدون درد دفع داره.اما بدون پودر مشکل داره تا چند وقت میتونم ادامه بدم براش؟فعلا یک بسته استفاده کرده
- شیر کودوک
سلام دخترم یکسال و هفت ماهش شیر نان ۳ استفاده میکرد اما به دلیل اسهال زیادی دکتر شیرش عوض کرد و شیر A110 و تامفورد براش تجۉیز کرد الان اسهالش کلا بند اومد و سوال من اینه که آیا شیر نان 3 استفاده کنیم مجدد یا همینایی که دکتر براش نوشت استفاده کنیم
- استفاده از پودر لیدی میل
سلام میشه از پودر لیدی میل برای بچه ده ساله که خیلی لاغر وکم اشتها است استفاده بشه
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
سلام نوزادم ۳ ماهه هست تقربیا ۲ ماهه که شکمش بلغمی و روزی ۲ بار کار میکنه .آیا اثر کپسول شیر افزا هست به خاطر شوید و رازیانش
- قطره
سلام واحترام. قطره باکتی ماید وتیرلوز بعدازدرمان چشم کودک مثلن وقتی میریم بیرون برمیگردیم یا بیرون میریم برای شستشومیشه استفاده کردیا فقط دوره درمان!؟
- زردش ن کف دست وپا
پسرم ۸ساله هست کف دست وپاش کمی زرد هست چکار کنم
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- چشم
سلام خداقوت .پسرم ۵ ساله ونیم و وزن۱۷ کیلو دوروز هست چشمهاش ملتهب و قرمز شده و ازش قی میزنه بیرون رنگش بین زرد و سبز ولی داروی افاکسیم و قرص پدیا هم میخوره برا چشمش چی استفاده کنم
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم ۲۸ماهست شمادکترش هستید ممنون میشم برای سرماخوردگی داروی بگین وزنش ۱۳کیلوهست چه داروی خوبه بگیرم شماکه نیستین بیارم پیش شما ممنون
- دخترم لب پایینشو میگیره
سلام دخترم لب پایینشو مدام بادندونای بالامیگیره ۳سالشه و این موضوع ب شدت نگرانم کرده چون عادت شده براش و تحت هیچ شرایطی حاضر نیس ول کنه جدا ازاینکه جلوه خوبی نداره میترسم فک پایینش ب عقب کشیده بشه آیا راهی هس واسه درمان
- گل مژه
سلام آقای دکتر پسر دوساله دارم سال گذشته همین موقع گل مژه زد دکتر یادم نیست چه پمادی داده بودن وگفته بودن غدد پشت پلک بچه بسته است کمی و بخاطر همین طبیعیه گل مژه میزنه چشم پزشک هم برده بودم. ممنون میشم بگین چه دارو یا پماد یاقطره ای چه جوری استفاده کنم؟
- عفونت سینوس.
سلام پسرم ۱۵ سالشه از هفته پیش مریض شد الان سینوسهاش چرکی شده آبریزش چرکی داره تو خواب خرو پف میکنه گاهی سرفه داره چه آنتی بیوتیکی براش خوبه؟ممنون از شما
- سلام ازجوابگوییتان.یه قطره آهن خوب براکودک ۱ونیم ساله ک باعث سیاه نشدن دندان بشه معرفی کنیدوچندسی سی بدم ممنون
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم

