Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مریضی کودکم
سلام اقای دکتر پسرم دوسال سن داره زود به زود ماهی یکبار سرما میخوره چیکار کنم انقدر زود به زود سرما نخوره خودشم از شربت دکتر خسته شد خواهش میکنم راهنمایم کنید
- سلام ..به کودکم که دارای بیماری فاویسم است و استفراغ مسکند ایا ایبوپروفن ضرر دارد؟کودک من ۵ ساله است
- From Tiny Groups to Large Groups: Scalable Team Building Activities in South Florida
- استفراغ
سلام آقای دکتر بچه ۵ ساله دارم از اواسط شب دوبار حالش بهم خورد و میگه معده و دلش درد میکنه چه دارویی بدم؟ بعد چندروز عد بهبود باید ببرم دکتر؟
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- کرونا
سلام خسته نباشید ببخشید پسرمن 4 ماه داره ممکنه اگ من کرونا بگیرم پسرم مبتلا بشه؟ البته شیر خشکیه
- در مورد امولسیون ازیترومایسین ۲۰۰
- سلام آقای دکتر من پسرم 19 ماهشه سهشنبه شب تب کرد یعنی چهار روز قبل بهش قطره پاراکید دادم تبش خوب شد ولی بعدش جوش ریز قرمز زده وخیلی بیقرار شده
- چرا سوالم جواب نیممدید دوروزه ثانیه به ثانیه منتطرم
- وزن نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من ده ماه و پنج و شش روزش وزنش نه و ششصد و قدش هفتادو شش به نظر شما خوب کمبود وزن نداره ممنون💐
- خواب
سلام خسته نباشی من پسرم سه هفتست شیر روازش گرفتم 1سالش هست اما شب تاصبح چندبار بیدارمیشه وگریه میکنخ خیلی ازیت میشم باید چیکار کنم تابخوابخ
- برای سرفه و گلودرد در دختر ۴ ساله م.دکتر سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت نصف قرص داده.دوز بالایی نیست؟
- سلام اقای دکتر من مدت طولانی ازاین پماد برای پسر هشت ماهم استفاده کردم برای حساسیت
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم
- یبوست نوزاد۳ونیم ماهه
سلام ووقت بخیر پسر۳ونیم ماهه دارم توچهار روزگی زردی داشت بستری شد۱۶بود وبعد آزمایش گفتن فاویسم داره تا۲۳روزگی زردیش پایین بالاشد الحمدلله رفع شد ازحدود یکماهگی هم هرسه چهار روز یکبار دفع داره که اونم باگلیسیرین رفع میشه حالا دکتر شربت لاکسمل تجویز کرده روز چهارم مصرف دچار اسهال شده ازتون یه راهنمایی میخواستم توسه چهار ساعت سه بار اسهال داشته
- شیر بالا اوردن
سلام دکتر خسته نباشی منپسرم هفت ماحو یه روزش یه هفته پیش اسهال و استفراغ گرفت اول استفراغ کرد به اسهال شد خوب شده ولی شبا تو خواب شیر میاد تو گلوش بالا میاره البته ن هرشب بعضی شبا حالا نم دونم یا عارق نمیزنه چند وقته بهش غذا ندادم و خیلی هم پنیر میکنه بچه ها تو این سن غذا ک بخورن دیگه باید کمتر پنیر بکنن
- چشم
سلام خسته نباشیددکتردلیل انحراف چشم یاهمون ناهماهنگ بودنش اززمان تولدچیه پسرم نه ماهشه موقه تولداینجوربوده هنوخوب نشده ایادرمانی ک بدون جراحی کردن باش براش هست تواین سن ممنون
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- میخ داخل پا
سلام دکتر خانمم میخ رفته توی پاشنه پاش سوزن کزاز زده قرص هم میخوره اما خیلی درد داره و ورم کرده راه درمانش چیه
- رگ کنار ناف
سلام
پسرم 4 ماهشه به تازگی دیدم که روی شکمش کنار ناف یه چیزی مثل رگ باشه دیده میشه یکم برجسته. نگرانم کرده.
لطفا راهنمایی کنید

