Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده.ممنون میشم راهنماییم کنید
- بیخوابی
سلام دکتر وقت بخیر من یه پسر۸ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی وباسرچ توی گوکل وعلائم متوجه رفلاکس پنهانش شدم دکتر من۸ماهه رنگ خواب شب ندیدم حتی شربت خواب بیبی اسلیپ وبیبی سدهم با تجویز پزشک دادم ولی اصلا شبها خواب عمیق نداره عین مار همش توی خواب به خودش میپیچه نهایت خوابش یک ساعته بیشتر پستونک میخوره اما درنهایت باید بذارم روی پاهام وتکون بدم خواب ظهر ویا صبحش هم همینه واقعا کم آوردم دست تنهانمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید بنظرتون بخاطره چیه؟دکتر داروی خاصی میتونم بهش بدم؟
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. یه پسر دارم تازه سه ماهه شده حدود یک هفته است سرفه پشت سر هم میکنه دکتر براش آزیترومایسین ۱۰۰ و شربت گیاهی ضدسرفه ی ایورامی دادن که چهار روزه استفاده میکنه ولی سرفه اش قطع نشده و خس خس داره نظر شما چی هست؟با توجه به وضعیت کرونا امکان اینکه ببرم شهر دیگه نیست.چون متخصص خوب اینجا نیست
- رشدکودک
سلام پسرمن ۹ماهشه نه میشینه نه راه میره دندون هم درنیاورده باشیرخشک تغذیه میکنه
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- ریسه رفتن
کودکی داریم یک ساله هنگام گریه کردن نفسش بالا نمیاد به طوری که بدنش کلا شل میشود بزور نفسش بالا میاد لطفا راهنمایی کنید
- سرفه وبی اشتهایی نوزاد بیست روزه
با سلام وقت بخیر دختر بیست ودو روزه ای دارم که از دیشب وامروز سرفه میکند وامروز اصلا بهانه گرسنگی وخوردن شیر مثل هروز را ندارد موقعی هم که بیدارش میکنم بی قرار میکند متوجه دردش نمیشم
- استفاده از شربت
ایا استفادهد از شربت سفکسیم برای نوزاد زیر دو ماه توصیه میشود یا خیر
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- دفع پروتین
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- پا نگرفتن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد من ۸ماهه است از همون اول تولد پا نمیگرفت به خاطر تحرک نداشتن و ظربان قلب کند ۷ ماه به دنیا اومد و اکسیژن گرفت و با وزن ۱۶۰۰گرم بود الان وزن ۷ کیلو بازی میکنه روی شکم میفته ولی جلو نمیره و پا نمیزنه باید چیکار کرد؟
- اگزماویبوست
سلام،ببخشید پسرمن۴ماهشه،از ی طرف یبوست داشت از ی طرف اگزمای صورت،باهررژیمی ک کفتم خوب نشد شیرخشک دارم بهش میدم،واسه نفخش قطره بی بی کر بهش میدم،شکمش روون شده روزی۶،۷بارشکمش کارمیکنه دکترش گفت قطره پدی لاکت۸ساعته بهش بدم،میخاستم ببینم پدی لاکت یا بیبی کر هیچکدومش باعث تشدیداگزما میشه یا ن؟من الان واسه نفخش یاهمون روون بودن شکمش بایدچکارکنم؟کدوم قطره رو بهش بدم؟یااگرباعث تشدید اگزماش میشه کلا قطعشون کنم؟؟
- پرسش
سلام پسر یک ماه دارم فابیسم داده ایا پدی لاکت براش ضرر دارد
- تب نوزاد
سلام اقای دکتر دمای بدن نوزاد من بعد گریه و شیر خوردن داغ میشه و تب سنج تب نشون میده علائم مریضی و بی حالی نداره بعد از اروم شدنش دمای بدنش نرمال میشه، طبیعیه؟

