Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 15 ماه است یک هفته هست صداش تغییر کرده لطفا راهنمایم کنید ممنون
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- سرماخوردگی بچه یک ساله
سلام آقای دکترامروزپسرم بردم دکتربراش آمپول بتامتازون تجویز کرد اصلا معاینه نکردگلوی بچه را. من هم آمپول بهش نزدم به نظرشماچیکارکنم میگگن عوارض داره
- شربت ازیترومایسین برای 5ساله
- سرماخوردگی یاکرونا
سلام خسته نباشید من پسرم 5ساله روزقبل انگور وتخمه خورد شبش سرفه کرد مجدد صبح خوب بود بازیکم شب سرفه بعدشم تک تک سرفه میکنه یعنی کروناست
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام کودک من به پروتئین گاوی آلرژی داره قبلا دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرد ولی به شدت اسهال گرفت و بهش نساخت آیا میتونم از آپتامیل اچ آ استفاده کنم ؟آیا ترکیباتشون مثل همه یا فرق دارن آخه هر دو مربوط به بچهای آلرژی دار هستن
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب باز هست ،؟ ممنون
- تب و اسهال کودک ۱۴ماهه
- لاغری فرزند ۷ ساله
سلام خوبید خسته نباشید یه فرزند دارم ۷ساله وزن ۱۶ کیلو از لحاظ اشتها خوبه همه چی میخوره ولی خیلی لاغر هست تحرک بدنی زیاد هم داره خیلی شیطونه میخواستم یه راهنمایی کنید ببینم بخاطر وزن اضاف کنه یه خورده سرحال بشه چی بهش بدم
- افتادن ناخن دست وپا
سلام ناخن های پسرم در عرض دوروز لق میشن دوتاش هم افتادن هفت ساله است به نظر شما علت چیه
- سلام آقای دکتر نوزاد بیست روزه سرما خورده سرفه شدید داره خلط دار چیکار کنم خوب بشه اگه بگین ممنون میشم
- عوض کردن دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سال و یک ماهشه و وزنش ۱۴ ونیمه ،شربت فارمنتین ۴۵۷ شما قبلا (پارسال) تجویز کرده بودین فرمودین هرزمان گلو درد داشت بخوره ،اقای دکتر اصلا توداروخونه ها ندارن میشه یه انتی بیوتیک دیگه لطف بفرمایید وچه مقدار باید بخوره ؟؟ایا همون هر ۱۲ ساعته؟؟ ممنونم
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دکتر برای حساسیت قرص پردنیزولون داده به مدت سه روز عوارض نداره بهش بدم
- واکسن
سلام اگر یه مرحله از واکسن کودکان به هردلیلی تزریق نشه ایا مشکلی ایجاد میشود؟
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- شربت نئوزینک
سلام میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات چه مقدار به کودک سه ساله و سه ماه بدم؟

