Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
باسلام. پسر من هفت ماه و نیمه است. چند روزی شکمش سفت و سیاه کار میکند، نمیتواند خوب مدفوع کند و فقط کمی مدفوع میکند.چکار کنم؟
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- شیر خشک
سلام پسر ما سه ماهو نیمشه و 7 ماهه به دنیا اومد شیر خشک اپتامیل پره میخورد و الان شروع کردیم شماره یک میدیم، خانه بهداشت به ما شیر خشک یارانه ای داده است، الان ما باید چکار کنیم آپتامیل بدیم یا رایانه ای یا هر دو؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام بچه خواهر من الان ۴ ساله هستش و واکسن ۱۸ ماهگی اش را نزده است الان چه باید مرد
- بی اشتهایی
سلام من پسرم ۲ ماهشه سه چهاروز میشه کلا بی اشتها شده نه شیر مادرشو میخوره نه شیر خشک ادرار ومدغوع هم کم شده حتی به خاطر اطمینان آزمایش ادرار هم انجام دادیدم گفتم سالمه ۵الی ۶ ساعت میخوابه ولی باز که بیدارشد یه ذره شیر میخوره نسبت قبل خیلی خیلی خوردن شیرش کم شده..
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- نوزاد
سلام اقای دکتر زانوی نوزاد نه ماهه ام بعضی موقع احساس میکنم صدای گز گز مانند میده مخصوصا بعد چن قدم برداشتن.علت چی میتونه باشه؟.مولتی ویتامین و شیرمادر میخوره
- شیاف
سلام بچه ام ۹ ماهش تموم شده وزنش ۹ و نیم کیلو هست دو روز تب داره دکتر بهش شیاف استامینوفن داده گفته هر ۶ ساعت و ۲ سی سی ایبوپروفن بهش میدم ولی بازم تبش میره رو ۳۸ و ۳۹ میخواستم بپرسم میتونم شیاف هر ۴ ساعت استفاده کنم ،؟ ممنون
- مصرف قرص در بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید قرص های نورتریپتیلین ۱۰ و کلیدینیوم سی و پروپرانولول ۱۰ در حاملگی خطر ناکند من به خاطر معدم مجبورم بخورم میخواستم ببینم اگه یک بار باردار شم خیلی خطر دارن؟؟
- عوض کردن شیر خشک نوزاد
خسته نباشی بچم ۶ ماهگی عفونت خون گرفت رفتیم دکتر شیر خشک رزیمی نان ha2 تجویز کرده الان شیر خشکش تو کل تهران پیدا نمیشه پیش دکترشم بردم میگه همین و باید بدی بگرد پیدا کن خواستم ببینم شما شیر خشک دیگه ای و میتونید معرفی کنید یا میشه از ببلاک ha2 استفاده کرد ممنون
- وزن نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من ده ماه و پنج و شش روزش وزنش نه و ششصد و قدش هفتادو شش به نظر شما خوب کمبود وزن نداره ممنون💐
- قطره آهن آیروفیکس
سلام من دخترم ده ماهشه از اول قطره آهن لیپوزوفر بهش میدادم الان نتونستم پیدا کنم داروخونه بهش آیروفیکس داد میتونم بهش بدم مشکلی نداره
- سلام آبسه دندان
دخترم ۵ سالشه دندان درد داره وفاویسم داره چه دارویی بهش بدم
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام .آزمایش غربالگری نوزاد بیست و پنج روزه کهTSH 1.2هست و نرمالش4.9-0.1 زده چطور هست
- سلام خسته نباشیو من پسرم چهار ماهسه و روزانه ۵میلی بهش میدم شربت زینک سولفات
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- شیر خشک مناسب نوزاد فاویسمی
سلام وقت بخیر .من دوقلو فاویسمی دارم الان ۸ ماهشون هستش قبلا شیرخشک یارانه ای میدادم الان یه ماهی هست که شیر یارانه ای تو سطح شهر موجود نیست بهشون پرو نوترا ۲ میدم یکی از قل ها یک هفته اسهال هستش دکترم بردم بهش قطره پری بیبی وشیر خشک ال اف داده ولی همچنان اسهاله قبلن هم بهشون پرونوترا میدادم به نظرتون مشکلش چی هست و چه شیر خشکی براشون بگیرم
- رشد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم شش سال دار همیشه یبوست دارد تا یک هفته شکمش کار نمیکنه اشتها ب غذا نداره قدو رشد کمه لطفا راهنمایی بفرملید چکار کنم وچه شربت وداروی بهش بدم باتشکر
- میلاد

