Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه روزدوم
سلام مجدد.پسرم که گفته بودم عفونت ادراری داره ختنه کردیمبه گفته دکترش چربی اضافه هم زیادجم شده بودسر آلتش. الان از دیروز سرالتش خشک وزخمی شده وبه شدت دردناکه طوری که وقتی به پوشکش گیرمیکنه جیق میکشه.براخشکی وزخم سرآلتش چی استفاده کنم نرم بشه اروم بگیره .تشکرمیکنم ازراهنمایی های به موقع شماخداخیر بده شماراآقای دکتر
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم
- اسهال نوزاد ۸ماهه
سلام و عرض ادب دخترم هشت ماهش تموم شده و دوروزه که اسهال شده و هرچی میخوره شکمش یک ساعت بعد کار میکنه و زرد وابکی هستش.ولی اشتهای خوبه و مشکل دیگه ای نداره .میتونم کته ماست بهش بدم یا یک کپسولی شما به پسرم میدادین باماست قاطی میشد یا داروی دیگه ؟ لطفا راهنمایی کنید.
- استفراغ در کودکان
سلام
دخترم 4 سالشه، سه روز پیش صبح ساعت 7 استفراغ کرد. بعد از نیم ساعت خوب شد، دیگه نبردم دکتر.
امروز هم صبح زود استفراغ کرد و بعد از یک ساعتی خوب شد. رنگ استفراغش هم سبز بود. چکار کنم؟ - مصرف شربت سفیکسیم
سلام ودرود ..فرزند دوساله دارم دیشب حس کردم سینه اش خس خس میکنه یه شربت سفیکسیم 100داشتم بهش دادم حالا به نظر شما آیا بهش بدم خیلی بی قراری میکرد در طول روز هم خیلی سرفه کرد که شربت کتوتیفن دادم فرزندم دوسال سه ماهشه وزنش هم یازده وخورده ای
- تغذیه
سلام آقای دکتر به بچه ای که تازه یک سالش شده میشه سفیده تخم مرغ شیر پاستوریزه پرتقال و مرکبات داد؟
- سرفه خشک دختر ۴/۵ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم ۴/۵سالشه هر چند وقت یه بار دچار سرفه خشک میشه پیش چند متخصص اطفال بردم میگن ویروسی شده الان تبدیل به آلرژی شده بهم آنتی بیوتیک دادن آخه من چقدر بهش آنتی بیوتیک بدم از اول مهر تا الان فکر کنم ۱۵تا شیشه آموکسی کلاو ۶۴۳خورده بچه دیگه جون نداره اسپری سالبوتامول و بکلومتازون هم مصرف میکنه مونته لوکاست جویدنی و سیتریزین هم میخوره آخه هیچ راهکاری جز اینا نیست آزمایشی که نشون بده به چه مواد غذایی حساسیت داره وجود نداره؟شما چه راهنمایی میتونید بهم کنید توروخدا به خاطر این طفل معصوم یه راهکاری بهم نشون بدین
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- کودکان
سلام دکتر دخترم 5روزه استفراغ داره شیر رو هم میخوره بالا میاره چکارکنم
- عفونت
سلام خسته نباشید دختر 19 ماهه ام بعد از بیست روز اسهال آزمایش کامل گرفتم در از مایش خون wBC 15000. RBC5. 47بود الان خوبه هی چ علامتی از اسهال دیگه نداره تب هم نداره با این جواب آزمایش مشکلش چی می تونه باشه وقتی واکسن یک سالگی زدم با عفونت خون ده روز بستری شد گفتن مشکوک به مننژیت بوده بعد از واکسن 18 ماهگی هم اسهال شد بع داز بیست روز که خوب شده آزمایشش اینه باید چکار کنم ممنون
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- بینی
سلام اقای دکتر دخترم دوسال دو ماهشه بینیش گرفته ترشح داره اب دهنشم همش قورت میده عطسه هم میکنه چیکار کنم چی بدم بهش؟؟؟
- کبودی بدن
سلام،پسر یکساله ای دارم که بعضی وقتها رو بدنش کبود هست،نمیدونم جایی میخوره کبود میشه یا همینجوری خودش کبود میشه،خیلی هم شوخ هست ،یکبار که شکمش به پله خورد متوجه شدم همونجا که ضربه خورده کبود شده باز خوب شد،نگرانم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- شلی عضله بدون هیچ نوع مشکل مغزی
- یبوست
سلام دختری ۴ ساله دارم که بیشتر وقتها یبوست داره و الان چند وقتی هم هست که دانه های سفیدی در مدفوعش دیده میشه همچنین ادرارش هم همیشه زرد تیره هستش میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- بزرگ بودن سینه
سلام بچم ۲سالشه یکی از سینه هاش بزرگتر از دیگری بچم دختر آیا لازمه پیگیری کنم؟
- سلام
دادن ویتامین سی بوکا، ازاینجا که تو قوطی شیشه اییه قهوه اییه و خارجیه، برابچه دوسال ونه ماهه خوبه؟؟؟

