Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- کبودی روی پا
با سلام وخسته نباشید پسرم 11ماهه هفته پیش اسهال و استفراغ شدواکنون خداروشکرخوبه ولی روی پاهاش لکه های مثل کبودیه ازدیروزدوباره ویتامین ها شوشروع کردم نیازی هست پیش دکترببرم یاچیزدیگه بهش بدم ممنون
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- سوسپانسیون پاراکید
سلام میزان مصرف پاذکید برای بچه دو ماهه حدودا پنج کیلویی چقدره لطفا به قطره یا با قطره چکان بگید میزان میلی لیتر روی بروشور رو سر در نمیارم به نظرم 1/250میلی لیتر یعنی یه قطره چکان پر و یکم بیشتر درسته؟زیاد نیس؟
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- اسهال نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم دنیا که اومده ۳سیصد بوده اصلا وزن نمگیره دوبار کرونا گرفته الان اسهال داره قطره پروبیبی استفاده کردم روز ۵ یا۶ بار زیرش مره بااین قطره دو تا شربت چرک خشکن هم خورده ۷روز بدش اسهال گرفته چکار کنم ممنون
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- جوش در همه جای بدن
سلام آقای دکتر همه جای بدن نوزاد من جوش های هایی زده برای چیه؟ دکتر بهش قطره پدی لاکت و پماد ساختنی داده خوبه یا ن؟؟
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم بعد از زدن واکسن چهار ماهگی بی اشتها شده است و سرفه های خفیف دارد و کمی بهانه گیر شده است و صدایش گرفته لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- شیردهی شبانه
سلام نوزادم دوماهو پانزده روزشه وزن تولدش 3600بوده الان5600 ساعت 12شب70سی سی شیرخشک میخوره تا ساعت 6صبح لازمه بیدارش کنم درطول شب؟ و برای وزن گیری بیشتر چ راه حلی دارید؟
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- آزیترومایسین برای نوزاد
دکتر جان سلام خسته نباشید دکتر شربت رو چقدر بعد شیر باید بدم چون دخترم دو ماهشه مثلا الان شیر میدم نیم ساعت بعد شیر میخوره چون رفلاکس داره باید تعداد دفعات شیر دادن رو بیشتر کنم میخواستم بدونم قبل شیر بدم یا بعد شیر چند دقیقه بعدش؟
- تفسیرآزمایش فاویسم
سلام جواب آزمایش deficient در فاویسم یعنی چی؟
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۸ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. به عنوان کمکی شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میدادم. الان اصلا موجود نیست. دیگه چه شیرخشکی میتونم بهش بدم؟
- آب
با سلام و احترام خدمت شما جناب دکتر من دختر ۶ماهه دارم میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از تغذیه کمکی بهش آب جوشیده سرد بدم؟؟مدت زمانش با تغذیه چقدر فاصله باشد؟؟
- تغذیه نوزاد شش ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد من شش ماهه است میتونم بهش ازین ماه حریر بادام بدم شیر خشک فقط میخوره چ تغذیه ای باید بدم لطفا راهنماییم کنید
- زردی نوزاد۱۲ روزه
سلام نوزاد ۱۲ روزه ی دخترم زردی ۱۳ داره میخوام بدونم چیکارش کنم دکتر قطره داده فقط
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر

