Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام اقایه دکتر دخترم سرماخورده بردمش دکتر ولی الان چندروزه بالا میاره هرروز یکبار خلط هم داره چه شربتی بدم که ضداستفراغ باشه شهرستانم دسترسی به مطبتونو ندارم یه شربت چرک خشک کن هم بهم معرفی کنید حالا یا آزیرامایسن ژا هرچی که شمابگید ممنون
- الرژی و سرفه های خشک شدید
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- تب واکسن
سلام آقای دکتر بچم واکسن 4ماهگی زده تبش چندورجه شد پاشویه کنم؟واینکه نیاز به معاینه پزشک هست؟
- سلام خسته نباشید،ی دختر دو سالونیمه دارم موقع دادن دارو از خوردنش امتناع کرد ما به زور ریختیم تو گلوش وپرید تو گلوش شربت استامینوفن بود،به طور وحشتناکی حالت خفگی بهش دست داد و دهنشم باز نمیکرد،الان بعد نیم ساعت داره هنوز اذیت میشه میشه راهنمایی بفرمایید؟خواهش میکنم زود جواب بدید حس میکنم تو ریه اش رفته
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- یبوست در ختنه
سلام من پسر 3 ساله دارم 5 روزه ختنه شده به صورت حلقه. یبوست شده. و وقتی ادرار میکنه خیلی اذیت میشه..
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
سلام کودک یک ساله ای دارم که به جز شیر چیزی دیگری نمی خورد بی اشتها هست وزن زمان تولد 2.4 کیلگرم و وزن یک سالگی 6.5 کیلوگرم هست . گاهی اوقات شب ناگهان با گریه بیدار می شود و گلوش را می مالد . باکلوفن شربت راینیتدین و امپرازول مصرف کرده حدود دو ماه و خوب نشده . اخیرا پیش دکتر طب سنتی بردمش شربت همو کلین ( مصفای خون) براش نوشت گفت روزی سه مرتبه و هر دفعه 3 سی سی بهش بدم. این شربت با این مقدار مصرف برای کودک یکساله ضرر ندارد ؟ واتس اب من 09135531065 با تشکر
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- آیا شربت آموکسلین واسه وزن بچه مشکل داره چون وزن بچم کم
- تکرر مدفوع
سلام اقای دکتر بچه ام ۳ سالشه ودر روز سه الی چهار بار مدفوع میکنه ایا طبیعی هست ؟
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- کودک ۷سال تمام تب وسرفه دارد
سلام دکتر پسرم آلرژی داره دارو مصرف میکنه یک هفته پیش دکتر آلرژی دارو آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کرد آبریزش بینی و خلط گلو داشت بعداز یک هفته دارو تمام شد دوباره آبریزش بینی و سرفه خلطی برگشت همراه تب ۳۸درجه دارو استامینوفن و آموکسی ۲۵۰در منزل دارم بهش بدم کمکی میکنه با سپاس از جوابتون.
- عفونت ریه
پسرم چهار ماهشه سرفه میکنه و عطسه بردمش دکتر گفت عفونت ریه داره . چکار کنم ؟
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟

