Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مودر انتی بیوتیک آفاکسیم
سلام وقت بخیر
ما پسرمون رو سه شنبه ختنه کردیم، اسهال گرفته و یکی از چشماش و اطرافش قرمز شده و ورم کرده
از عوارض آنتی بیوتیک آفاکسیم هست؟ دو شب دیگه مونده که ۵ شب بهش داده باشیم، چیکار کنیم؟ - تفسیرآزمایش
سلام wbc دختر هفت سالم :6 نوتروفیل:50 لنفوسیت:47
- کم اشتهایی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ماهه ای دارم فقط شیرخشک میخورد خیییلی کم اشتهاست دو سه ساعتی یه شماره اونم تو خواب فقط میخوره شربت نئوزینک استفاده میکنم ولی هیچ تاثیری ندارد
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- خوردن دست
سلام پسر من ۴ ماهشه از ۳ ماهگی مشتشو یا دستشو محکم میکنه دهنش و گاز میگیره انگشت خودمم میزارم دهنش محکم فشار میاره و خیلی این کارو انجام میده
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- سلام اقای دکتر به نوزاد هشت ماهه چه میوه هایی میشه داد
- زیتوکیدز
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر،ببخشید نوزادم چهارماه و نیمه هست ایا زیتو کیدز بهتره براش یا قطره اد ؟
- شربت زینگ را چند ماه مصر ف کنیم
- مالیدن دماغ هنگام خواب..دخترم ۱۲سالشه یک ساله هر شب دماغش را خیلی میماله خیلی دکترش بردم فایده نداره چکار باید بکنم خودش هم متوجه مالیدن دماغش نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام دخترم ۱۲ سالش هست یک ساله هرشب دماغش را خیلی زیاد باکف دست میماله اصلا خودش متوجه نمیشه دکتر زیاد رفتیم داروی آلرژی و اعصاب و روغن بنفشه و ...تجویز کردن فایده نداشت لطفا راهنمایی کنید ممنون
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- غذا
سلام پسرم ۹ ماهشه هرروز توسوپش ازگوشت گوسفنداستفاده میکنم موردی داره
- آبسه جای واکسن
پسرم واکسن ۲ماهگی وچهارماهگی که زدن جاش آبسه کرده میگن اگه آبسه کند واکسن عمل نکرده حالاباید چکارکنم ممنون
- رفلاکس نوزاد
عرض سلام نوزادم ۴ ماه و ۵ روزه اما همچنان رفلاکس داره ،خر خر،سرفه،و ریختم اب دهان،میتونم غذای کمکی شروع کنم؟چی بدم؟و آیا شیر خشک بیومیل آی آر میخوره
- غذای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه سرلاک وفرنی وسوپ خیلی خوب نمیخوره ولی برنج کته خیلی دوست داره براش ضرر نداره؟
- کبودی روی پا
با سلام وخسته نباشید پسرم 11ماهه هفته پیش اسهال و استفراغ شدواکنون خداروشکرخوبه ولی روی پاهاش لکه های مثل کبودیه ازدیروزدوباره ویتامین ها شوشروع کردم نیازی هست پیش دکترببرم یاچیزدیگه بهش بدم ممنون
- آلرژی
با عرض سلام و خسته نباشید . دختر من دو سال و چند ماهشه فقط موقع خواب سرفه های خشک میکنه الان دو ماهی هست اینجوریه بهش سالباتامول وکتوتفین دادم مدتی خوب میشه ولی بازم بعد از یه مدت شروع میکنه سرفه کردن اونم فقط خواب که باشه دکتر دارویی دیگه ای هست بهش بدم یا اینکه اشکالی نداره همین داروها روبهش بدم نمیتونم تو موقعیتم دکتر ببرمش لطفا راهنمایی کنید
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر آبله مرغان احتیاج ب آنتی بیوتیک دارد

