Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد و قطره آهن
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترم ..خواهر زاده ام یازده ماهشه هر وقت قطره آهن بهش میده میره تو ملاجش ..تا حالا چند بار به مرز خفگی رفته ...آیا میتوان قطره آهن رو با آب رقیق کرد و بهش داد یا به صورت قرص حل کرده به کودک یازده ماهه داد؟؟؟با تشکر
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- سلام آقای دکتر.دخترم هفت ماهشه دفع پروتئین داره البته سری اول آزمایش ادرار داد بیشت بود وبعد دو بار دیگه تکرار کرد کمتر شده بود ودر ضمن وزنش کم است وخیلی ریز میزه آیادلیل وزن نگرفتن دفع پروتئین است وچه باید کرد..؟
- بلعیدن مقوا توسط نوزاد
نوزاد ۶ ماهه ما مقداری مقوا(کارتن پماد) رو قورت داده آیا مشکلی پیش میاد چیکار کنیم؟
- جایگزین شیر خشک اپتامیل پپتی ۲
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای مثل گرفتگی بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم الان گرفتم ۳۷ درجه بود
- سل سلین ۱۲۵ چند سی سی بش بدم برای عفونت گوش
سلام دکتر اموکسی سلین ۱۲۵ به بچه دوماهه باوزن ۴.۲۰۰چهار کیلو ودویست گرم چند سی سی بدم
- سرفه نوزاد۲۵ روزه
سلام وقت بخیر نوزاد۲۵ روزه ازدیشب چندبار سرفه داشته سرفه هاش خلطی شیرش روهم بالا آورده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد دختر دو ماهش کامل نشده یبوست گرفته هم شیرمادر میخوره هم شیرخشک اپتامیل یبوست هست چیکار کنیم
- کم خونی نوزاد
سلام نوزاد ما ۷ ماهه به دنیا اومد حد و ۲ و نیم ماه پیش.بخاطر کم خونی قطره آهن مصرف می کنه ولی دکتر گفت عجیبه که علیرغم مصرف آهن کم خونه بازهم باید آزمایش بده مدام خون میگیرن ازش .نظر شما چیه دلیلش چی میتونه باشه
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- گریه نکردن
پسر دوازده روزه دارم که دوروز اول گریه میکرد ولی بعد از اون همه ی کاراش خوابیدن شیر خوردن طبیعیه ولی اصلا گریه نمیکنه هنگام خیس کردن یا وقتی گشنشه همش نق نق میکنه میخاستم بدونم آیا مشکلی داره یا نه
- کارکردن شکم نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید دختر 4 ماه ای دارم دوماه اول زیاد شکمش کار نمیکرد الان یه مدته روزی چهار بار دفع داره که بارای اخر ابکی میشه وزنش دوماهگی 5300 بود الان چهار ماهگی 6600 هستش توی دوماه چیزی زیاد نکرده چیکار کنم نگرانم
- جایگزین رانیتیدین
سلام با توجه به اینکه رانیتیدین سرطان زا اعلام شده، برای ریفلاکس نوزاد ۷ ماهه چه دارویی جایگزین کنیم لطفا راهنماییم کنید
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- اسید معده،وشیر نخوردن نوزاد
سلام،دخترم سه ماه و نیمه.وزن تولدش سه کیلو نیم بود،الان شیش کیلو است.فقط شیر خودم را میخوره،از یک ماهگی از شیر خوردن تو بیداری امتناع میکنه،و فقط وقتی که خوابه شیر میخوره،و استفراغم زیاد میکرد،بردمش دکتور گفت ریفلاکس داره،رانیتدین داد که خوب نشد،بعد امپرازول داد اونم خوب نشد،الان یک ماهه که سه وعده و هر وعده یک سیسی و نیم از شربت زانتاک بهش میدم،استفراغش نمانده ولی شیر نمیخوره دارم دیوانه میشم،سوالم اینه ایا تا چند وقت دیگه همین تور بی اشتها میمونه؟زمنا وزنگیریشم خوب نیست تو این چند ماه..
- خرما
سلام دکتر به دختر هفت ماهه میشه خرما داد؟
- سرماخوردگی نوزاد
باسلام. پسرم ۵ماهشه چندروزه موقع نفس کشیدن بینیش صدا میده معلومه خلط داره، چیکار کنم؟ شب ها هم کم خواب شده یکمم اشتهاش کم شده.
- محلول پتاسیم سیترات
سلام و خسته نباشید، دخترم چهار ماهشه، هر دو کلیه میکرولیتیازیس داره از نوع کلسیم اگزالات ، دکتر بهش محلول پتاسیم سیترات داده روزی سه دفعه، میتونم داخل شیر خشکش بریزم بهش بدم؟ خالی که میخوره آنقدر بد مزس گریه میکنه
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام نوزاد ۲۰ روزه ام سرماخورده سرفه و عطسه میکنه تب داره و بینیش بند اومده ک دچار خش خش سینه شده.لطفا راهنمایی کنید چ دارویی استفاده کنم باتشکر

