Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روی پنجه را ه رفتن
سلام، دکتر، دختر ده ماهه ای دارم که وقتی با روروک داره را ه میره رو پنجه پا را ه میره و کف پا رو کامل رو زمین نمیزاره، البته در زمان تولد کمی دکترش مشکوک به کلاب فوت بود که گفتن یک ماهی با ماساژ درست میشه ،سونوگرافی لگن هم بردیم که خوب بود، در سه ماهگی پیش دکتر کریمی متخصص ارتوپد کودکان بردیم گفت لگنش مشکل نداره، مچ پا رو هم گفت مشکلی نداره،و کلاب فوت نداره و خیال ما رو راحت کرد ولی الان تو ده ماهگی در حالت عادی که سر پا نگهش میداریم کف پا رو زمین میزاره، ولی وقتی داره با روروک راه میره فقط رو پنجه پا راه میره، نمیدونم علتش چیه؟ مشکلی هست یا نه؟
- سرما
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم عطسه میزنه با بینیش انگار گرفتس رفتم قطره ریختم ابریزش داره چیکارکنم ؟خیلی میترسم نکنه سرما خورده باز 😢
- نوزاد 40 روزه
سلام نوزاد من 40 روزه است و به خاطر مشکل اى یو جى ار در 34 هفته باوزن 1600 به دنىا امد. با تجويز پزشک به او شير خشک نانا ميدم. امروز وزن او 2500 شده اىا وزن گىرى او خوب بوده و آیا او همىن طور ضعىیف مىماند. سر او کمى بزرگ تر از بدنش است درست مىشود؟
- سرفه شدید نوزاد ۶ماهه
سفکسم۱۰۰ گرفتم واسه نوزادم تقریبا ۸کیلوه چه انفد سفکسیم بهش بدم
- شربت سندروس
سن شروع شربت سانروس
- چشمک زدن غیر ارادی در کودک 9 ماهه
سلام روزتون بخیر من کودک 9 ماهه ای دارم که بعضی مواقع یکی از چشماش شروع به چشمک زدن میکنه علت چیه؟؟بخاطر ویروس کرونا نتونستم ببرمش دکتر ایا مشکلی داره یا طبیعیه؟؟
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- تغذیه ۲
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازتون راجعبه تغذیه بچه ام که داخل ۶ماه پرسیدم گفتم فرنی دادم میتونم بدم گفتید به تدریج حجم را اضافه کنم و ادامه بدم میخواستم بپرسم آقای دکتر من فرنی رو فقط با آب و یه مقدار شکر میپذم حدود نیم ساعت با شعله کم می خواستم بدونم یک قاشق آرد برنج رو با یک فنجون آب و یه مقدار شکر میپذم درسته؟؟چیز دیگه ای بهش اضافه نمیکنم همینطور با آب و آرد برنج میپذم میدم بچه بخوره مشکلی نیست؟؟؟؟و اینکه چه مقدار آب جوشیده سرد بعد تغذیه بهش بدم؟؟؟ممنون میشم این ۲سوال مهم منو جواب بدید ازتون خیلی متشکرم
- مدفوع سفید
سلام آقای دکتر دختر یکسال و دو ماه دارم هفته قبل عفونت گوش داشت و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است در همین حین یه نصف روز استفراغ داشت که دمیترون دادم خوب شد و یکروز هم تب داشت ولی دقیقا از روز بعد استفراغ مدفوع سفید رنگ یا سبز رنگ دارد و بی اندازه بی قرار است ایا این از علائم مصرف انتی بیوتیک است یا مریضی دیگر ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- یبوست
سلام اقای دکتر پریروز پسرم اوردم پشتون برای معاینه یبوست شدید داشت تمام مراقبت ها انجام دادم ولی بازهم شکمش سفته خیلی داره زور میزنه و ناراحتی میکنه شکمش کار نمیکنه چه چیزی بهش بدم که شکمش روون بشه دارویی یا چیزی که خوبش کنه
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون
- زردى پسرم يك ماهشه
پسرم يك ماهشه رو دماغش و كنار چشمش زرد يه كم هم زمينه داخل چشمش زرد روز اول ك بدنيا اومد زرديش رو ١٢بود با نور مهتابى ك كرايع كرديم اومد رو ٧بعدش باز برديمش با استفاده از دستگاه گذاشت رو پيشونيش اومده بود روى ١٠بهم گفت شبر بدش ديگه خوب ميشه حالا نگران شدم ١ماهشه هنوز خوب نشده هيچ داروى هم تجويز نكرد .چيكار كنم ؟توى اين ويروس كرونا هم ميترسم بچمو ببرم دكتر .واقعا خيلى نگرانم . ايا ب مغزش اسيب وارد نميكنه الان يك ماع هنوز اين زردى رو داره؟ چه دارويى بش بدم؟ميتونم از داروهاى عطارى استفاده كنم .؟
- زینک
سلام اقای دکتر من زینک سولفات خریدم ولی به پسر ۴ ماهم ندادم یه دو ماهی گذشته . ایا تاریخ مصرف داره ؟ بهش بدم یا نه
- سفتی سینه
سلام دکتر جان دوقلوی یک ساله ای دارم دختر و پسرن سینه های دخترم ب طور مساوی سفت هستن یعنی دست میکشم سفت و برآمده هستن ولی پسرم ایطور نیست خیلی نگرانم باید چیکار کنم راهنمایی کنید علایمی مثل قرمزی ،تسریع رشد،درد،نداره از اول همینطور بوده ولی سه روز دیگه یکسالش تمام میشه و خوب نشده علت چیه
- گوش درد
داروی مناسب برای گوش درد نوزاد ۵ ماهه
- سرفه نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهشه،دوروز سرفه میکنه البته از بدوتولد ترشحات پشت حلق داشت که گفتن مشکلی نیست و قطره رینوسالتین دادن حالا دوروز که سرفه خلط دار میکنه چیکار کنم؟
- بسته نشدن ملاج سر
دخترم 8ماه و ده روزه دندان درنیاورده و ملاج هم کامل بسته نشده پیش متخصص اطفال بردم آزمایش نوشت بنظرتون از چی میتونه باشه
- سلام بچم ۱۸ماهشه ۱۱/۷۰۰وزنشه دکتر ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده دوزش رو نگفته چند سیسی باید بهش بدم
سلام بچم ۱۸ماهشه ۱۱/۷۰۰وزنشه دکتر ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده دوزش رو نگفته چند سیسی باید بهش بدم
- زور زدن نوزاد ۲۵ روزه در خواب و بیداری
بایادخدا.باسلام و احترام. نوزاد ۲۵ روزه که تو خواب زور میزنه و دستاشو میره بالا کنار گوشش و وقتی بغلش میکنیم بهتر میشه. تو حالت بیداری هم گاهی اینجور میشه و صورتش قرمز میشه. شیر مادر هم میخوره و در کنارش روزی دو الی سه بار شیر خشک ببلاک ۱ هم میخوره. قطره کولیکز و پربیوتیک و ویتامین آ د هم میخوره. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید چیکار کنیم.ایا چیز مهمی است؟باتشکر
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم

