Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدای تنفسی
سلام ببخشیدمن پسرم سه ماهه هست کلا انگارتوگلوش ووبینیش ترشحات وخلط. هست ولی نمیتونه تخلیه کنه بایدچکارکنم انگارنفس کم میاره خرخرمیکنه
- تغذیه و رشد
سلام. دختر هفت ماهه ای دارم که اصلا غذا نمیخوره، خیلی بازیگوشی میکنه. دوماهه که وزن نمیگیره،وزن تولدش، 3،810 پایان هفت ماهگی ام، 6،800 آزمایش عفونت ادراری و کم خونی داده که مشکل خاصی نداره. واقعا نگرانم. چیکار باید کرد؟
- مصرف قطره پلارژین برای نوزادفاویسمی
سلام خسته نباشیدنوزاد۶ماهه دارم خیلی سرفه میکنه فاویسم هم داره کتوتیفن تجویزکردن اصلاگیرنمیاد میشه ازقطره پلارژین استفاده کنم
- سرما خوردگی
با سلام من کودک هشت ماهه دارم سرما خورده حالا به یه سری دارو حساسیت پیدا کرده دکتر اون دارو هارو قطع کرده و دارو های نئو تادین. نئو زینک. استامنوفن داده آیا این دارو ها می تونه ویروس رو از بین ببره؟
- اگزما در گونه نوزاد
باسلام نوزادماز دوماهگی اگزما روی یک طرف گونه اش میزد بردم دکتر پوست پماد ساختنی داد دوباره برگشت و جاش مونده الان که هشت ماهشه هنوز هم همون جاش میزنه.ایا جاش که سفید شده درمان میشه؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد سه ماهه من دچار سرماخوردگی شدید شده به همراه گلو درد .نزد پزشک بردم داروی سفالکسین و مولوکین برم هگزین تجویز کرده.میخواستم بدونم داروها عوارضی برای کودک سه ماهه ندارد؟ و بعد چند روز استفاده کودک بهبود پیدا میکند؟ همچین راهکارهای خانگی برای بهبودی سریعتر نوزاد میخواستم.ممنونم اجرتون با پروردگار عالم
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟
- سفالوهماتوم
باسلام پیرو دوماهشه او ن موقع که به دنیا اومد دو طرف سرش ورم کرد جوری که شیار سر معلوم بود بعداز دوماه سمت راستش تقریبا خوب شده اما سمت چپ سفت شده و بلندتر از سمت راسته میخواستم بپرسم باید چکار کنم خیلی نگران فرزندم هستم آیا میره یا میمونه
- سرفه خشک
پسرم یک ماه ونیم روزشه دوهفته پیش بخاطر سرفه خلط دار و تنگی نفس بیملرستان بستری شد وبعداز یک هفته ترخیص شد الان حدود سه روزه فقط سرفه خشک میکنه چیکار کنم
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- زردی نوزاد چهار روزه
سلام دکتر
نوزاد من چهارروزه به دنیا اومده. زردی کرده درجش هم ۱۱هستش.
میخاستم بپرسم نیازبه بستری هست یا خیر؟
- شیر خشک
دکتر ببخشید که باز سوال میکنم اشتباه گفتم الان بچه ۸ ماهو تموم کرده ینی الان ۸ ماهو دو روزشه همین بیومیل ۲ رو بخوره خوبه؟
- غذای نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهست و رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. دیشب با سیب زمینی براش پوره ی رقیق درست کردم. یکی دو ساعت بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداریش رو ریخت. شب دیگه غذا ندادم و فقط شیر بهش دادم. صبح فرنی دادم و خوب بود. امروز بعد از ظهر دوباره براش پوره هویج و سیب زمینی درست کردم و دوباره بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداری ریخت. همیشه غذا میریخت اما دیشب و امروز حجمی که ریخت بیشتر بود. تب یا اسهال و مشکل دیگه هم نداره. ایرادی داره؟ ممکنه سیب زمینی براش سنگین باشه؟
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه
- سرفه خلط دار
سلام من یک کودک ۱۵ روزه دارم وسرفه میکند واحساس میکنم که سینه اش خلط دارد یا چرکی شده کمک کنید چی لازم هست که بدم خوب بشه
- اسهال نوزاد
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر دخترم ۸ماهشه غذای کمکی اصن نمیخوره هرروشی امتحان کردم ولی ی قاشق میخوره دیگ نمیخوره اوق میزنه بالانمیاره ولی تهوبهش دست میده انگار فقط سرلاک میخورد ک اونم یبوست میاورد قط کردم دیگ هیچی نمیخوره فقط شیرخشک خوب میخوره چیکارباید کنم؟
- لرزش
سلام،پسرم 6 ماهشه امروز موقعی ک شیر میخورد سرش و دستش چند ثانیه لرزید وقتی دستشا گرفتم و تکونش دادم قطع شد نگرانم نکنه تشنج باشه

