Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با خوردن شیر خشک اچ آ بچه وزن میگیره
- پماد سوختگی
سلام جناب اقای دکتر. میشه لطفا بفرمایید برای نوزاد تازه متولد شده چه پماد سوختگی ای استفاده کنم؟ متشکرم
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- بوی بد دهان
سلام و خسته نباشید من دختر ۵ساله دارم که از پایان ۲ سالگی بعداز خواب بوی بد دهان داره..و به مرور بدتر میشه دکتر بهش اورالاک و مترونیدازول و کپسول امپرازول داد که کپول و ساشه رو نتونست بخوره و بااورالاک و مترونیدازول عالی شد ولی دوباره برگشت.. دوباره دکتر یه سری داروی دیگه تجویز کردو گفت همیشه باید دارو بخوره و درمان قطعی نداره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید و اینکه قرص هم نمیخوره
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- مدفوع کودک
سلام آقای دکتر کودک نه ماهم از بدو تولد همیشه موقع دفع زور میزد طوری که کسی اتاق دیگه باشه میشنوه هنوزم آنطوری شیرخشک میخوره وقتی روغن گلیسرین به مقعدش میریزم با زور اوایلش تیکه تیکه بعد روان میشه ولی بدون روغن زور میزنه شاید یک تیکه بندازه چکار کنم میترسم استفاده مداوم گلیسرین رودشور تنبل از طرفی زور زدنش ناراحتم میکنه غذاهای برا رفع یبوست آب میدم تو کل روز حرکتشم زیاده
- کودک ۱۰ ماه
عوارض شربت فارکسیم ۱۰۰چی هست ممنون
- داروی متوکلوپرامید
با سلام .دختر ۷ ساله ای دارم که در یک روز ۳ قرص متوکلوپرامید برای تهوع خورد و بعد دچار اسپاسم و کجی گردن شد و بعد از چند ساعت برطرف شد.الان ۴۰ روزه میگذره اما گاهی از گردن درد شکایت داره.چیکار باید بکنم ؟خدایی نکرده مشکل جدی ای داره؟؟ با به پزشک مراجعه کنم؟؟؟
- شیرخشک
سلامدکتر پسرم یازده ماهشه و شیرخشک آپتامیل ۲ استفاده میکنه،میخوام بدونم یک سالگی باید شماره ۳ بهش بدم یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- واکسن
سلام آقای دکتر، میخواستم بدونم این واکسن فلج اطفال که میگن متولدین ۹۵تا ۹۷ که خوراکیش رو مصرف کردند،باید دوباره بزنند صحت داره!یعنی الان باید حتما ببریم بچه هامون رو بهداشت تا تزریق کنند!؟این واکسن تب و درد هم داره؟با تشکر
- کپسول امپرازول برای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل رفلاکس گفتن که قرص امپرازول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم اما قرص امپرازول پیدا نکردم داروخانه بهم کپسول امپرازول خارجی داده گفته محتوای کپسول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم آیا ضرر نداره؟
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشی خدمت اقای دکتر.پسرم یک سال و نیمه است ده روز پیش سرماخورده بود بردم دکتر پودر سینگلو شربت پلارژین کیندز داد بهتر شده ولی هنوز سینه اش خش داره و صدا میده نیاز به انتی بیوتیک داره؟ ممنون
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- مقطره اهن
سلام ببخشید دختری دو سال و نیم دارم که خیلی کم وزنه میتوانم بهش قطره آهن بهداشت رو بدم مشکلی نداره
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه
- ضعف وبی حالب
سلام خسته نباشیددخترسه ساله ای دارم که هرچندوقت یه باردچاضعف وبی حالی میشه به طوریکه لب های بچم سفیدمیشه ومیگه شکمم دردمیکنه امروزکه بعد سه ماه اینجوری شدپشت سرهم خمیازه میکشیددرصورتیکه تازه از خواب بیدار شده بودبعد ده دقیقه به حالت عادی بر میگرده همه ی آزمایشات ازش گرفتم مشکلی نداشته بایدچیکارکنم خیلی نگرانم توروخداجوابم وبدین.

