Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- شکم درد
شکم دردهمراه با احساس پری شکم واحساس نیاز به دستشویی رفتن ولی بدون هیچ دفعی واحساس تنگی نفس
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- یبوست وسرماخوردگی ویروس
سلام خسته نباشید..دخترمن کاملابی اشتهاست ازهمون ابتدا فقط برخی روزها فقط کمی غذامیخوره واکثرروزها کاملااشتهاصفر...ازمایشات نرمال ولی فقط حس میکنم علتش یبوست هست وقتی چندروزپشت هم مدفوع داره روزبعدبهترمیخوره ودیگری اینکه الان گلودرد گرفته وحالت کسلی وخس خس توگلو بایدچه دارویی بهش بدم ممنون
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- پوست
سلام آقای دکتر پسر من پانزده ماهش دوروز بدنش حساسیت پوستی مثل جای نیش پشه میزنه چه دلیلی میتونه داشته باشه ممنون
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- لیکوآپ
درودفراوان جناب دکتر پسرم سه ساله۱۳کیلو و مینور هست از یک سالگی سانستول زینک پلاس میخورد و الان چندماهی پزشک براش لیکوآپ تجویز کرده به نظر شما بهش نیاز داره؟تا کی باید شربت بخوره؟ متشکرم از وقتی که میذارید
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- شربت تقویتی
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم سه سالشه به دستور شما شربت ایمونس و آسماویت قبلا استفاده کرده ،شربت ایمونس تموم شد مجدد براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید دستورشم بفرمایید،متشکرم
- تیرویدلب مرز
سلام پسرمن دوسال شش ماه داره آزمایش گرفتم میگن تیرویدلب مرز وکم خونی وکمبودویتامین دی داره بایدچکارکنم برای تیرویدش شربت ویتامین دادن نمیخوره چکارکنم
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم ده روز دیگه سه سالش میشه فقط چند تا کلمه حرف میزنه ،شوهرمم دیر به حرف اومد، ایا من میتونم از پوشک بگیرمش؟؟ درحد ۶تا کلمه میگه ،، ممنونم
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام و عرض ادب جناب دکتر ببخشید یه سوال داشتم دختر من یک سال و نیم هست تقریبا و معمولا هر روز مدفوع داشت ولی الان حدود سه چهار روزه مدفوع نداشته. دیشب شیاف گلیسرین گذاشتم در حد دو تا بند انگشت خیلی کوچیکه مدفوع کرد و دیگه نکرد. به نظر شما چه کنم. وزنش ۱۰ کیلو هست و خوراکش بد نیست. نسبت به قبل کمتر سوپ و .. میخوره ولی بد نیست خوراکش
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی

